Remilo7 15 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Witajcie, Odebrałem dzisiaj samochód z chip tuningu. Z efektów jestem ogólnie zadowolony, ale niestety pojawiły się drgania podczas gwałtownego przyspieszania w okolicach 3k obrotów. Cały kokpit wpada jakby w rezonans. Poniżej i powyżej tych obrotów jest spokój. Czy może to mieć związek ze zużyciem mechanicznym jakiś elementów, które przy zwiększonym momencie obrotowym dają takie objawy, czy może wina leży raczej gdzieś w programie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Może dwumas się kończy albo za dużo momentu z dołu i też taki skutek. Masz wykres? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Dwumas raczej wykluczam, ze względu na przebieg raptem 107k (auto znam od nowości, z resztą prawie wszystko jeszcze jest fabryczne). Wykres niestety dopiero w poniedziałek będę miał, żeby móc wrzucić. Zamierzam i tak jeszcze oddać samochód z powrotem do tunera na posprawdzanie wszystkiego, ale chciałem się zorientować czy może to właśnie być spowodowane niedopracowanym programem, czy tylko zużyte elementy generują takie problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 To, że tak mały przebieg to nie znaczy, że sprzęgło nie dostało po d*pie do tej pory Pewnie masz przesadzony program z dołu i takie skutki. Jak masz możliwość zrobienia logów to można ocenić pracę tego tunera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 No też prawda. Kabel mam i kompa też, postaram się zrobić w weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 za duzy niut na fabryczny dwumas , problem czesto wystepuje w quattro przy seryjnym dwumasie i doladowaniu powyzej bara ponizej 3300rpm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 3 godziny temu, soul87 napisał: za duzy niut na fabryczny dwumas , problem czesto wystepuje w quattro przy seryjnym dwumasie i doladowaniu powyzej bara ponizej 3300rpm Doładowanie faktycznie jest na poziomie 1,2 bara z tego co mi powiedziano. Dzięki, dobrze wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Wrzucam logi: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dodam, że gdy robiłem dzisiaj trasę wibracje są zdecydowanie największe na 5 biegu w przedziale mniej więcej 80-120 km/h, czyli jakieś 2,5-3,5k obrotów. Na 4 biegu też spore, ale mniejsze, a na niższych biegach prawie ich nie ma. Przedział obrotowy zawsze ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Może masz przeguby wewnętrzne wywalone. Program do poprawy, bo zadane doładowanie górą przesadzone i turbo niedoładowuje. Masz seryjne k03 i wtryski zmieniałeś może na większe? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Zgadza się, turbo seria, wtryski z bexa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 1.3 bara w peaku przy 2700rpm, o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Popraw program, przestanie wibrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 W tygodniu oddam do tunera i zwrócę uwagę na wszystko co wskazaliście. Dam znać jakie efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Samochód po poprawkach. Wibracje nie zniknęły zupełnie, ale są teraz znikome. Niestety chyba winne może być jednak sprzęgło, które jeszcze przed poprawką poślizgnęło się dwa razy. Po korekcie jest ok, ale zapewne za jakiś czas upomni się o wymianę. Moment został przesunięty dużo dalej, góra poprawiona (chociaż logi chyba i tak idealne nie są - ale ja się za bardzo nie znam ). Wyszło nawet więcej mocy niż poprzednio. Nie zbiera się już tak fajnie z dołu niczym diesel, ale nadal jazda dużo przyjemniejsza niż na serii. Dzięki @soul87 i @przem8 za rady. Poniżej wrzucam nowe logi i wykres: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Jak chcesz się tego w 100 procentach pozbyć to dwumas z awx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Wcześniej czy później na pewno tak zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Niestety przez padnięty simering w skrzyni biegów, olej dostał się do sprzęgła i wymiana razem z dwumasą nastąpiła całkiem szybko. Wpadła dwumasa z AWX. Niestety wibracje nie zniknęły, a w zasadzie to są takie jak były jeszcze przed poprawką programu. Problem właściwie tylko na 5 biegu i 2,5k obrotów. Nie wiem jaka jest przyczyna, ale wygląda na to, że to nie sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Wrzuciles tarcze sprzęgłową z tłumikiem drgań ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remilo7 15 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) 8 godzin temu, soul87 napisał: Wrzuciles tarcze sprzęgłową z tłumikiem drgań ? Robione w serwisie, więc nie widziałem jak ta nowa tarcza wygląda, ale był kupiony kompletny zestaw dwumasa + sprzęgło z LUKa. Zapytałem mechanika i mówi, że na 99% nie było. W starej na pewno nie miałem, bo mam zdjęcia. Tłumika nie spotyka się raczej w sprzęgłach z jednomasem? Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Remilo7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianq 100 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Jak rozumiem masz quattro? Jestem na etapie wymiany sprzęgła i dwumasu przed programem. Z zebranych informacji wiem że sprzęgło i dwumasu z AWX jak masz quattro nie wystarczy jak w przypadku ośki. Żeby problemu nie było musisz dać cały komplet z AWX a tarcze z bfb która ma tłumiki drgan. Ta z AWX nie ma tlumikow. Kolega @Emejcz przerobił ten temat i to właśnie on podzielił się swoim doświadczeniem. Przejrzyj ostatnie dwie strony w B7 Crew tam o tym rozmawialismy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się