Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania


Uki2020

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z drganiami auta... Zaczelo sie od problemow z ruzaniem na wstecznym biegu, zostala stwierdzona uszkodzona poduszka skrzyni a przy okazji do wymiany poduszka silnika bo wylalo olej... Zakupilem w uzywce bo na ori aso niestety mnie poprostu nie stac... Niestety po wynianie(sprzedawca dal 14dni gwarancji rozr) wydaje mi sie ze jest gorzej...na biegu jalowym wszystko ok, natomiast przy przyspieszaniu czuc mocno wibracje... (na starych tego o dziwo nie bylo) Pytanie mam o to jaka jest roznica miedzy poduchami od a4 b5 a b6? Z wygladu sa identyczne a cena 2razy drozsza do b6... Gdyby podpasowaly te od b5 to wsadzilbym nowe i final bo cena dla mnie znosna... Wiem ze powiecie ze ori aso ladowac ale naprawde szkoda mi wsadzic ponad 1tys zl... Tymbardziej ze za jakies 5tys rozrzad sie szykuje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest nie tak z nowymi zamiennikami, chociażby Lemfordera, który na pewno ma dobrą opinię, a jest tańszy niż części w aso?

Taki element używany to zawsze będzie loteria albo podziała przez chwilę i znowu będzie problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zluzuj wszystkie mocowania poduszek jak i również przedni ogranicznik momentu tzw odbój i poszarp trochę silnikiem żeby się ułożył na poduszkach bez naprężeń. Możliwe że założona poduszka jest wyższa i przedni odbój powoduje wibracje bo silnik się unosi podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem ze wibracje pojawiaja sie tylko przy przyspieszaniu w zakresie obrotow miedzy 1.5tys a 2tys...co to moze byc? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas? Zobacz przy otworzonej masce jak zgasisz silnik czy bardzo nim rzuca w trakcie gaszenia i czy może słychać czy coś telepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, dwumas jest cichy, nic sie nie dzieje na postoju i biegu jalowym, wibracje sa tylko w tym zakresie przyspieszania co napisalem... Nie wymienilem tego odboju z przudu silnika, to moze byc to? Gdzies jeszcze slyszalem ze przegub wewnetrzny tez moze byc...??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeguby, półośki. Trzeba po koleji sprawdzać i wykluczać. To na każdym biegu w tym zakresie obrotowym czy tylko na jednym konkretnym?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poza 1 i wstecznym. 2,3,4 najbardziej to czuc... Nasililo sie po wymianie poduszek silnika... Moze to byc ten odboj? Jest najtanszy moze warto od tego zaczac? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ale wątpię. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co kombinować.
Nasiliło się po wymianie poduszek więc winowajcą są poduszku lub nieodpowiednie ich ustawienie.
Powinieneś kupić ORI z ASO.
Drogie - prawda. Ale finalnie i tak pewnie będziesz musiał je kupić albo jeździć z wibracjami, a wydasz więcej na poprawki.
Żeby ci też do głowy nie przyszło kupić nowych, ale w zamienniku.

Poduszki trzeba dobierać po numerze z katalogu, bo inna literka w nazwie może już oznaczać inną kategorię wagową i inne tłumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...