BartRS Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 (edytowane) Witajcie, mimo, że post i parę zdjęć dodałem już przy przedstawieniu się, dla "zasięgu" dodam i tu Auto służy mi jako jedyny samochód, kompan dojazdów do pracy, na wakacje, służbowo - słowem, wszechstronnie! Nie chciałem by było nudne, i póki co zadbałem o wizualna otoczkę; nie mam jakichś ogromnych planów na gruby projekt - w przyszłości chciałbym może dłubnąć na 200 KM, pozatym zależy mi utrzymać auto w dobrej kondycji najdłużej jak się da Auto kupione "gołe", silnik 1.8 T BFB seria, 163 KM, Quattro. Stan na dzien dzisiejszy: - zawieszenie Bilstein B12 Pro Kit ze sprezynami Eibach -30mm, - felgi Dotz 17" 8.5j, - świece NGK, - tylny dyfuzor, a'la DTM moje własne wykonanie, następny bedzie lepszy - przedni zderzak RS look, - emblemat Quattro, pomalowany w zielony neon, - zaciski pomalowane na zielony neon, - tarcze przod ATE 312 mm, - nowe sprzęgło LUK - olej Motul x-cess 8100 - zestaw przedniego zawieszenia (łączniki, wahacze, końcówki) Lemforder - obklejone dekory w środku folią Carbon od 3M - żółte halogeny + LED'y - nowy termostat, czyszczenie michy, odmy smoga, - nowe siłowniki klapy, automatyczne podnoszenie klapy bagażnika, - światłowód na głównym dekorze kokpitu w kolorze podświetlenia , - ledowe oświetlenie wnętrza , - kierownica i gałka s-line, duże RNS-E, W aucie planuje zrobić z czasem parę bzdetów jak i grubszych spraw: - doprowadzenie do ładu w kwestii blacharkiej, zabezpieczenie lakieru i zmiana koloru folią na grafitowy szary, - czarna podsufitka - tylna lotka RS - listwy boczne - czarne środki lamp - nawiercane tarcze hamulcowe - poduszki skrzyni i silnika - turbo, zapewne K03s - intercooler, jak nie większy, to nowy, z całym orurowaniem - wymiana kata - modyfikacja wydechu, żeby "pomruczał" - regeneracja głowicy, uszczelniacze Autko chciałbym zrobić na solidnie, by nie mieć z nim problemów, 200KM w które celuje to kompromis między spalaniem a żywotnością. Wszelkie porady, sugestie jak najbardziej wskazane, zapraszam do ewentualnej dyskusji. A myślę, że wielu tu z Was poradzi wiele dobrego, także będę polegał na bardziej doświadczonych - tymczasem, ku uciesze Edytowane 14 Czerwca 2020 przez BartRS
george Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Przydałoby się więcej informacji o aucie.
BartRS Opublikowano 14 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2020 25 minut temu, george napisał: Przydałoby się więcej informacji o aucie. Racja, poprawione, dziękuję za sugestie
george Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Obecny kolor fajnie wygląda. Środki na folię przeznacz na ogarnięcie np. Drzwi i blotników, przy okazji dorzuć listwy z pakietu S line. Masz ori xenon? Jeżeli tak, to zrób bixenon z czarnym środkiem z Hella Intemo Też przy okazji tego ogarnij DRL. Co do coolera, to drugi od 2,5 TDI B5 lub centralny. Hebel wrzuć 320/288 i przewody w oplocie. Jest kosztowniej niż zwykłe, ale jest spokój. Przydałyby się zdjęcia środka. Powodzenia w pracach i $, tego potrzeba sporo.
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 7 godzin temu, george napisał: Obecny kolor fajnie wygląda. Środki na folię przeznacz na ogarnięcie np. Drzwi i blotników, przy okazji dorzuć listwy z pakietu S line. Masz ori xenon? Jeżeli tak, to zrób bixenon z czarnym środkiem z Hella Intemo Też przy okazji tego ogarnij DRL. Co do coolera, to drugi od 2,5 TDI B5 lub centralny. Hebel wrzuć 320/288 i przewody w oplocie. Jest kosztowniej niż zwykłe, ale jest spokój. Przydałyby się zdjęcia środka. Powodzenia w pracach i $, tego potrzeba sporo. Niestety mam zwykle halogeny H7, zmieniłem na szybko na zamienniki DEPO, ale świecą tragicznie, Intercooler miałem w planach centralny, przed chlodnicą zamontować, ale jest tu rurka od klimy? I nie wiem, czy się zmieści. Oploty mam już upatrzone, zapomniałem wpisać Z tymi tarczamito do końca nie wiem, bo czytałem i nie rozumiem zależności - ori siedzą tu tarcze 288, ale auto kupiłem już z tarczami 312 średnicy i taki też kupiłem następny, sugerując się wymiarem. 320mm obejdzie się bez zmiany jarzma i zacisku? Dziękuję mimo wszystko, na pewno pojawią się na tym temacie postępy prac. Zdjęcia środka dołączam tu, szału nie ma, z tyłu korbotronic, grzanie kuciapki i pompowane lędzwie, fotel jednak zwykły. Jedynie co dolozone to tak jak wspomniałem, dekory w carbonie, ledowe oświetlenie, dywaniki S-line z czerwonymi obszyciami i światłowód
george Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Jedynie przerobić na bihalogen pozostaje. Nie potrzebujesz aż tak wielkiego ic, montujesz u dołu zderzaka. 1,8 T quattro ma zestaw 312/255. Niestety 320/288 ma inne zaciski i jarzma, stąd koszty. W B6 mam seryjnie mam również 312/255, do wyczynowych daleko im, ale jeżeli latasz po torze lub na drogach nie zbijasz ze 150 do 50 km/h to wystarczają. Widzę kierownicę multifunkcyjna i stołki z wysuwanymi podparciami ud.
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 (edytowane) 6 minut temu, george napisał: Jedynie przerobić na bihalogen pozostaje. Nie potrzebujesz aż tak wielkiego ic, montujesz u dołu zderzaka. 1,8 T quattro ma zestaw 312/255. Niestety 320/288 ma inne zaciski i jarzma, stąd koszty. W B6 mam seryjnie mam również 312/255, do wyczynowych daleko im, ale jeżeli latasz po torze lub na drogach nie zbijasz ze 150 do 50 km/h to wystarczają. Widzę kierownicę multifunkcyjna i stołki z wysuwanymi podparciami ud. Jeżdżę autostradowo, póki co chciałem sprawdzić wentylowane, głównie też w sumie z aspektu wizualnego. Tak, podudzia mam wysuwane A w przyszłości zastanawiam się nad zmianą kiery, może na spłaszczoną u dołu. Widziałem, że ktoś na forum ma podobnie i nieźle to pasuje Nad lampami muszę pomyśleć, bo jeżdżę dużo nocami, szczerze powiedziawszy stare Valeo świeciły lepiej niż te. Chciałem pokusić się o biksenon, ale naczytalem jak pracochłonne są te przerobki. Myślałem też nad soczewką, ale zależy mi na homologacji. Edytowane 15 Czerwca 2020 przez BartRS
george Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 (edytowane) Soczewka jest legalna z halogenowa lampa. Bez samopoziomu i spryskiwacz nie wrzucaj ksenonu lub led (przy opadach jest słaba widoczność). Edytowane 15 Czerwca 2020 przez george
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 4 minuty temu, george napisał: Soczewka jest legalna z halogenowa lampa. Bez samopoziomu i spryskiwacz nie wrzucaj ksenonu lub led (przy opadach jest słaba widoczność). O, to nawet nie wiedziałem. O LEDach słyszałem, że słabo w deszczu. O soczewce nie wiedziałem, że jest legalna. Czy ktoś na forum się zajmuje takimi przerobkami?
MaTeo85 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Co do lamp, to widać na zderzaku zaślepki od spryskiwaczy, może też masz czujniki samopoziomu w takim wypadku wiec wtedy bez zastanawiania się pakował bym xenon. W b7 lampy halogenowe przerobić można chyba tylko na mini H1 bez jakiejś straszliwej rzeźby. ps. ten spojler tylnego zderzaka wygląda tragicznie, taka moja opinia.
MaTeo85 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 14 minut temu, george napisał: Soczewka jest legalna z halogenowa lampa. Bez samopoziomu i spryskiwacz nie wrzucaj ksenonu lub led (przy opadach jest słaba widoczność). nie do końca tak jest z tą legalnością, no ale jak wsadzisz soczewkę na żarówkę h7 tak jak lampa oryginalnie była to nikt nie powinien się czepiać. Z tym że pisałem wyżej wsadzanie soczewki do tej lampy to nie jest 5minut roboty a najłatwiej wsadzić mini h1. co powoduje że masz zmienioną żarówkę na H1 z H7.
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 1 minutę temu, M@rcin napisał: 5 skibowy dyfuzor, lala Do sklepu podjechać, pole zaorać 1 minutę temu, MaTeo85 napisał: Co do lamp, to widać na zderzaku zaślepki od spryskiwaczy, może też masz czujniki samopoziomu w takim wypadku wiec wtedy bez zastanawiania się pakował bym xenon. W b7 lampy halogenowe przerobić można chyba tylko na mini H1 bez jakiejś straszliwej rzeźby. ps. ten spojler tylnego zderzaka wygląda tragicznie, taka moja opinia. MaTeo85 zaślepki były w zestawie z nowym zderzakiem, zamocowane na stałe, ale baza pod spryski ewentualnie jest rozważam jakąś przerobkę, bo często jeżdżę nocami i potrzebuje coś widzieć. dyfuzor nie wyszedł jak chciałem i była to bardziej forma eksperymentu będę zmieniał na ten z S-line, w kolorze nadwozia
MaTeo85 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 no to zderzak już masz, dołożyć spryski, samopoziom i xenon nie będzie tanio ale na pewno najlepszy możliwy efekt, jak jeździsz dużo i to w nocy to naprawdę warto. Ja u siebie w b6 mam bihalogen przerobioną soczewkę tak że nadal mam żarówkę H7, świeci dużo lepiej niż ori lampa ale i tak jestem właśnie w trakcie przesiadki na bixenon z samopoziomem i spryskami z tym że na innej soczewce lampa bedzie. najwiecej kosztuje tak naprawdę zderzak pod spryski z całości. Więc Ty masz już dużą częśc kosztów za sobą. Ja ciągle szukam zderzaka za rozsądne pieniądze.
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 4 minuty temu, MaTeo85 napisał: no to zderzak już masz, dołożyć spryski, samopoziom i xenon nie będzie tanio ale na pewno najlepszy możliwy efekt, jak jeździsz dużo i to w nocy to naprawdę warto. Ja u siebie w b6 mam bihalogen przerobioną soczewkę tak że nadal mam żarówkę H7, świeci dużo lepiej niż ori lampa ale i tak jestem właśnie w trakcie przesiadki na bixenon z samopoziomem i spryskami z tym że na innej soczewce lampa bedzie. najwiecej kosztuje tak naprawdę zderzak pod spryski z całości. Więc Ty masz już dużą częśc kosztów za sobą. Ja ciągle szukam zderzaka za rozsądne pieniądze. Rozumiem, hm... polowałem na ksenon, ale wtedy jeszcze te modele były poza moim zasięgiem. A wiązki trzeba przerabiać? Może to w sumie faktycznie warte zachodu, jak ogarnę bieżące rzeczy, wezmę się i za to, choć nie wiem, czy samemu to ogarnę.
Olgierd93 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Samochód bardzo mi się podoba, dobra robota
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 3 godziny temu, Olgierd93 napisał: Samochód bardzo mi się podoba, dobra robota Dziękuję
lewiatan1989 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 (edytowane) Mordka ładna Tył no tu są gusta i guściki - ja jestem na nie - dokładka s-line zrobiła by robotę Dopracuje się wszystko - jest tu z kogo czerpać inspiracje Edytowane 15 Czerwca 2020 przez lewiatan1989
BartRS Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 6 minut temu, lewiatan1989 napisał: Mordka ładna Tył no tu są gusta i guściki - ja jestem na nie - dokładka s-line zrobiła by robotę Dopracuje się wszystko - jest tu z kogo czerpać inspiracje Dokładnie, tak jak wspomniałem, dyfuzor był raczej formą eksperymentu Tu na pewno zaczerpnę inspiracji od najlepszych Na dokładkę s-line będę polował 1
raaf Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 No na tył to miałeś fantazje nie powiem a nie dałbyś rady tego jakoś spiłować, obciąć - zaokrąglić jakby zgodnie z linia zderzaka ale z wypustem powiedzmy 1/2cm, potem albo okleic folia albo prysnąć czymś wtedy mogłoby być spoko coś takiego jak to niżej "profesjonalnie" przedstawilem :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się