Jump to content
0
maniak66

[ALL LPG] Ile pali Wam gazu ?

Recommended Posts

mysle ze miescisz sie w normie chodz mogloby byc mniej :wink:


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest spedyt

Mój się mieści w 11,5 l, ale jak śmigaliśmy na zlot to po autostradzie był but i spalił ok 13

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaziu_Wichura

ciesz się, że nie 20 litrów. Pali ci w normie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sekwencji z Elpigazu jak narazie spalanie nie przekroczyło 10,5 litra w ruchu miejskim. Jeżeli powstaną dyskusję na temat rozgrzewania silnika przy instalacji sekwencyjnej to dodam, że rano potrzeba około 1km do przełączenia na gaz.


Bella by Elpigaz, A.E.B. Group

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):):) - jak dotąd nie załuję:)

na razie zrobilem w 1,5 miesiąca 5,500km i spalanie na poziomie 10,5ltr LPG (20%miasto-80%trasa) - oczywiście odpalanie zawsze na benzynie. Myślę, że w samym cyklu miejskim wyszłoby ok 12ltr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Landi renzo mieszalnikowa ale skomputeryzowana i pali 11 miasto oraz 9,5-10,5 trasa. Na początku a mam ją już rok było wiele gorzej nawet 12l. Dodam że biegi zmieniam w zakresie około 3 tyś/min

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam sekwencje Stag300 - ruch miejski 10,5 L. Trasa 9L mysle ze to całkiem ok wyniki.

a koszt instalki ile wyniósł , bo tez się zastanawiam nad gazem do mojej :a4fan:

[ Dodano: 28-03-2007, 16:55 ]

Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):):) - jak dotąd nie załuję:)

i mowisz że się spisuje bez zarzutów ? :question:


Na zawsze i na wieczność

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest spedyt
Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):):) - jak dotąd nie załuję:)

i mowisz że się spisuje bez zarzutów ? :question:

Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka

czyli nie potrzeba do 1.6 wkładac sekwencji?


Na zawsze i na wieczność

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest spedyt
czyli nie potrzeba do 1.6 wkładac sekwencji?

Twój wybór, mnie gazownik nie zmuszał do sekwencji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaziu_Wichura
Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka

czyli nie potrzeba do 1.6 wkładac sekwencji?

jeździć będzie na mieszalnikowej ale do samochodów z wielopunktowym wtryskiem paliwa zaleca się montowanie instalacji sekwencyjnych.

Sekwencja to sekwencja - mniej z nią problemów i większy komfort jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie naprawdę nie mam żadnych problemów z instalką - nie odczuwam w jeździe żadnej różnicy w komforcie (czy sposób zasilania może wpływać na komfort???)- tak naprawdę to gdybym nie wiedział to nie zauważyłbym, że jadę na gazie... gazownik stwierdził, że akurat w 1.6 ADP można zastosować "zwykłą instalkę" ale z "lepszą elektroniką" - tak też zrobił:) - i jak dotąd jestem w 100% zadowolony (tfu tfu:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaziu_Wichura
czy sposób zasilania może wpływać na komfort???

a no może. W pojęciu komfort uwzględniłem awaryjność, dynamikę, spalanie itd czyli wszystko co wpływa na nasze samopoczucie. :wink:

tak naprawdę to gdybym nie wiedział to nie zauważyłbym, że jadę na gazie

a nie czujesz takiej różnicy ponieważ masz teraz zamontowaną "zwężkę" w układzie dolotowym, która zabiera ci około 10-15 km. Jakbyś się przejechał najpierw swoim furakiem a potem byś się przesiadł do ADP na PB bez zwężki, uwierz mi, że odczułbyś różnicę.

Wiem co mówię. Sam miałem przygody z taką instalacją i decyzja o jej przerobieniu na sekwencję była jedną z lepszych moich decyzji dotyczących auta.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK dzięki już sie rozglądałem znalazłem warsztat co w stawia tą instalację. Jak byś mógł jeszcze napisać ile Ci pali będe wdzięczny

Moj 2.8 5V QUATTRO z manualem na 17'' (choc one chyba nie maja wiekszegi wplywu) papusia nastepujaco

PB 95

miasto 14l

trasa (krajówka) 120-140 km/h 8,8l

trasa (autostrada) 190 km/h 12,5l

LPG

miasto 15-16,5l

trasa (autostrada) 120 km/h 13l

trasa (autostrada) 160 km/h 14l

trasa (autostrada) 190 km/h 16l

trasa (krajówka) 120-140 km/h 12,8l

niewiem czemu jest tak wysokie spalanie gazu przy wyzszych predkosciach w stosunku do spalania beznyzny


43ba2e305c3d31bd.jpg<br />MAX NA MAXA to nie my wybieramy samochody - tylko one nas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaziu_Wichura

no właśnie Max mnie cały czas zastanawia ta rozbieżność w spalaniu. Zjawisko to nie powinno mieć miejsca. Sprawa jest co najmniej dziwna a z ekonomicznego punktu widzenia nieciekawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przy przełączaniu na gaz szarpie autkiem? ja mam zwkla instalacje wloska Lovato, i u mnie szarpie przy przełączeniu . moze wie kto od czego?


slawmati

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten typ tak juz ma :wink:


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest spedyt
ja mam zwkla instalacje wloska Lovato, i u mnie szarpie przy przelanczaniu . moze wie kto od czego?

Trzeba wyczuć obroty i przełączyć na biegu jałowym, nie będzie szarpać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem ustawione przy opadających obrotach ale od razu zmieniłem na rosnące bi mi gasnął. Tak jakby go dławiło.


Samochody dzielimy na dobre, lepsze i AUDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz dłużej pojeździć autkiem to nie oszczędzaj i wkładaj sekwencje bez problemów przy przełanczaniu i ogólnie jazda bezproblemowa jakbyś jeździł na benzynie . Spalanie 10-12 litrów sekwencja Chiroco na wtryskach Matrixa.


MAM JEDEN  NAłóG I JEST NIM  AUDI !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam instalke BRC sequent 24 i dopiero 2 tankowania, pierwsze 12l po miescie i po trasie, i drugie tankowanie 10l po trasie. Hmmm benzynki mi po trasie obgolil 8l a podobno sekwencja miala miec podobne spalanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie sekwencja Stag300 styl mieszany (w tym czasem ciężka noga 160km/h) spalanie 10,5l, myślę że na trasie powinno spaść poniżej 9l

Spisuje się idealnie, kolega ma zwykłą instalkę i czasem strzeli.


Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

misto 15-16

trasa 10-11.5

i smieszą mnie wypowiedzi w stylu "nie ma różnicy miedzy benzyną a gazem" ... bez krakania jak nie czujesz narazie różnicy to napewno jeszcze poczujesz. Pozdrowienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...