sebaaa692 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 (edytowane) Cześć, niesamowicie od dwuch dni leje mi z magla, do tej pory nie było problemu z wspomaganiem i nagle zabrakło płyny do wspomagania. Jutro będę wyjmował uszkodzona przekładnie i zamawiał na wymianę wysyłkowo zregenerowana czesc. Pytanie czy lepiej zamówić koyo czy zf? Jest jakaś różnica w pracy czy też prowadzeniu? Jak z trwaloscia? Edytowane 21 Czerwca 2020 przez sebaaa692
jmk Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Lepiej zamów taką samą jak masz. Można to sprawdzić lusterkiem, wkładając odpowiednio pod podszybie, widać tabliczkę producenta. U ciebie będzie raczej KOYO, ale lepiej sprawdzić.
Langista Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Na przykładzie b6, jak dawałem do regeneracji to oddałem zf a dostałem koyo, nie różni się konstrukcyjnie niczym poza wagą, koyo jest sporo cięższe od zf także niby można twierdzić, że będzie wytrzymalsza, ale najlepiej dopytaj sie przy składaniu zamówienia.
sebaaa692 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2020 Jutro będę demontował więc wyjdzie co tam za.magiel siedzi. Czytałem DIY z demontażu magla i pisano tam o nasadce 12- katnej że magiel jesy śruba z takim łbem przykręcony, podpowiedź czy tak rzeczywiście jest? Bo jeśli tak to muszę się zaopatrzyć w taki klucz
Dev Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 (edytowane) Jak nie masz servotronika to warto rozważyć jego montaż, musisz kupić nasadkę 10 i jest 12to kątna Edytowane 21 Czerwca 2020 przez Dev
sebaaa692 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2020 Czym się różni servotronik od tradycyjnego magla? Jak to cenowo wychodzi i jak z nakładem pracy?
Langista Opublikowano 22 Czerwca 2020 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Servotronik to wspomaganie elektryczne, czyli kręcisz palcem kierownicą i zawsze ma taki sam opór, a raczej jego brak. Cenowo wiadomo drożej, no i musisz trochę elektroniki dodać.
sebaaa692 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2020 Jednak zdecyduje się na konwencjonalne rozwiązanie bo auto mi potrzebne a niestety aktualnie jest unieruchomione i musiałem od teścia pożyczyć furę. Wyjąłem ten magiel dziś i faktycznie mam koyo. Jutro będę dzialal coś aby auto przywrócić do stanu uzywalnosci. Polecacie używkę czy regenerowowac? Czytałem na forum że niejednokrotnie magiel po regeneracji sypie się szybciej od używki. Z ciekawostek dodam że odkręciłem magiel torxem nasadka bo 12 kąta nie miałem.. ale poszło bez żadnych problemów.
Langista Opublikowano 22 Czerwca 2020 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Regeneruj ale w zakładzie, co da Ci gwarancję na minimum rok.
sebaaa692 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2020 (edytowane) Ok mam magiel zregenerowany ale... Dzwonił do mnie gość z warsztatu i powiedział że w moim starym maglu są opilki. Zalecił wymianę pompy. Jakie numery pomp inod jakich samochodów podchodzą do A4 b5? Nie mam jak sprawdzić bo jestem poza domem. Od 2.5 TDI podejdzie? Edytowane 23 Czerwca 2020 przez sebaaa692
Langista Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Szukaj tej samej co miałeś, nie trzeba jakoś nad wyraz kombinować.
sebaaa692 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2020 Wspomaganie ogarniete, założyłem trochę wydajniejsza pompe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się