Domino98 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Cześć wszystkim, Nigdzie nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc zacznę nowy, Otóż na zaistniałe okoliczności muszę kupić nowy silnik (posiadam teraz motor 1.6) zastanawiam się nad włożeniem czegoś innego, ze względu na braki w mocy w tym silniku, zastanawiałem się nad 1.8T, lecz ta zabawa mija się z celem ze względów ekonomicznych. Czy np. Włożenie silnika 2.0 również wiąże się z dużymi kosztami? Czy większość podzespołów z 1.6 będzie pasowała? Wiem, że 2.0 lubi brać olej, ale nie przeszkadza mi to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Coś słabo szukałeś, bo tematów o swapie silnika to jest tutaj multum. Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 18 minut temu, Domino98 napisał: Wiem, że 2.0 lubi brać olej, ale nie przeszkadza mi to To nie do końca prawda....zależy co znajdziesz. Te silniki (myślę o 2.0) w B6 faktycznie miały problem z olejem ze względu na brak wyobrazni konstruktorów i po części użytkowników. Sprawa diametralnie zmieniła się w generacji B7 gdzie parę rzeczy, głównie pierścienie zostały zmienione na "normalne" i problemy jeżeli są to znikome.... Moje auto jest przykładem, że oleju silnik od wymiany do wymiany nie pobiera praktycznie nic, a więc nie ma co generalizować, zresztą 1.6 też lubi popijać....a za bardzo nie ma czym jechać co w przypadku porównania masa auta/moc silnika jest zrozumiała, a i sam o tym wspominasz. Reasumując podstawa to przede wszystkim znalezienie sprawnej jednostki i wg mnie tylko z generacji B7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 7 godzin temu, AndrzejK. napisał: Reasumując podstawa to przede wszystkim znalezienie sprawnej jednostki i wg mnie tylko z generacji B7. No i Amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino98 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Dobra, ale pytanie nadal pozostaje, jeżeli zdecyduję się na 2.0 lub 1.8T, to czy wiąże się to z wymianą tylko silnika czy całego osprzętu wraz z zawieszeniem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Poczytaj tematy, które podesłał kolega powyżej, będziesz mądrzejszy w tej kwestii. I pamiętaj cokolwiek byś nie wybrał szukaj z chłodną głową i celuj w jakość/stan, a nie cenę.. Powodzenia w poszukiwaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się