Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje pierwsze logi 1,8 T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem dzisiaj pierwsze moje logi statyczne. Fakt że były zrobione na gazie bo dopiero teraz o tym sobie przypomniałem. Czy można coś na nich temat powiedzieć dobrego albo złego o stanie mojego silnika. W najbliższym czasie zrobię dynamiczne i wkleję tutaj do oceny. Oczywiście te dzisiejsze zrobię też na benzynie jeśli jest taka potrzeba. Czy nie ma potrzeby i na gazie wystarczy statycznie?

Jeśli coś jest nie tak to proszę krytykować gdyż to moje pierwsze logi.

Grupy 001, 033: http://vaglogi.pl/log-001_033_TvqFau.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_n0MrP.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_u6fs1D9.html

 

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Po tym nic nie można stwierdzić ciekawego, jest ok.

Opublikowano

Dzięki @przem8

Ale coś tam widać z nich chyba czy nic? Nie znam się za bardzo toteż pytam.

Zrobię w najbliższym czasie dynamiczne i wrzucę tutaj do oceny.

Wystarczą dynamiczne na benzynie 002+033, 003+020, 115+118 oraz na gazie 002+033 czy coś więcej zrobić?

Czy te statyczne które dziś zrobiłem też mam zrobić na benzynie czy nie ma już potrzeby?

 

Opublikowano
24 minuty temu, pelonek1 napisał:

Czy te statyczne które dziś zrobiłem też mam zrobić na benzynie czy nie ma już potrzeby?

2+33 tylko.

Opublikowano
Teraz, przem8 napisał:

2+33 tylko.

A dynamiczne te które pisałem będzie ok?

Opublikowano
14 minut temu, pelonek1 napisał:

A dynamiczne te które pisałem będzie ok?

Tak i kasuj błedy przed logami.

Opublikowano
21 godzin temu, przem8 napisał:

Tak i kasuj błedy przed logami.

Błędów u mnie nie było także nie było co kasować, logi zrobione.

Teraz czekam niecierpliwie na komentarze odnośnie kondycji mojego 1,8T.

Statycznie benzyna

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_jwVQTNd.html

Dynamicznie benzyna

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Bw3O40E.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_7IK1V.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_Pvv45.html

Dynamicznie gaz

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_d68aw4g.html

 

Opublikowano

Jakie masz wskazania w kanale 032?

Ogólnie nie jest zle, troche podejrzane wartości ma przepływka na wolnych obrotach, pod obciązeniem tez troche za duzo wskazuje, reszta wygląda ok, Sprawdz czy przepływka jest oryginalna.

Opublikowano
2 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Jakie masz wskazania w kanale 032?

Zrobić statycznie zapis?

Opublikowano

wystarczy ze odczytasz i napiszesz nie musisz robic loga.

Opublikowano

3,6 % 3,9 %

Opublikowano
20 minut temu, Łukasz13 napisał:

wystarczy ze odczytasz i napiszesz nie musisz robic loga.

3,6% i 3,9%

Opublikowano

Przepływomierz taki jak na zdjęciu, BOSCH na pewno, czy ORI to nie wiem bo więcej oznaczeń nie znalazłem.IMG_20200703_202323.jpg

Opublikowano

@Łukasz13 martwić się czymś czy jeździć. Dodam tylko że z silnikiem nie mam problemów, wydaje mi się że dobrze jeździ jak na BFB.

Jeszcze dwa pytania:

- mam serię czy ktoś już coś modził bo doładowuje około 0,75 bara max także chyba więcej niż seria?

- czy instalacja gazowa jest wystrojona poprawnie bo wiadomo że na tym paliwie najwięcej silnik pokonuje km?

Opublikowano

Tak to seria, lpg jest dobrze wystrojone, jesli nic sie nie dzieje to można jezdzić.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Łukasz13 napisał:

Tak to seria, lpg jest dobrze wystrojone, jesli nic sie nie dzieje to można jezdzić.

A te wartości w grupie 32 są ok? Przepływomierz też wygląda na ORI bo BOSCH chyba robił na pierwszy montaż tak?

Podsumowując to silnik raczej w dobrej kondycji tak?

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

moge ogarnac tobie chipsa

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj zrobiłem drugi raz logi i wyglądają tak jak poniżej. Widać że się trochę zmieniło na plus wg. mnie. Dodam tylko że w aucie nic nie robiłem poza wymianą świec zapłonowych (NGK PFR6Q), poprzednie BERU (nie zapisałem jaki symbol) były w strasznej kondycji wizualnie tzn. wypalone elektrody wewnętrzne i masy strasznie, jedną na drugim cylindrze można było odkręcić ręką tzn. nie była dokręcona wcale. Po wymianie świec jakby mu trochę dołożył KM i Nm.

@Łukasz13 może teraz się wypowiedzieć jak to wygląda i można robić program czy raczej powinienem szukać jakiejś nieszczelności?

statyczne grupa 32

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

przed skasowaniem błędów w grupie 32 miałem długoterminowo 2,3 %

statyczne grupa 002 i 033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

no i dynamiczne

002 i 033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

003 i 020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

115 i 118

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Sprawdz szczelnosc  dolotu bo masz gdzies dziure.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Łukasz13 napisał:

Sprawdz szczelnosc  dolotu bo masz gdzies dziure.

Ok. A po czym to zauważyłeś jak można? Pytam bo jak będę po sprawdzeniu dolotu to chciałbym wiedzieć ile ma być w jakiej grupie żeby kilka razy nie pytać o to samo.

Nie wiem czy czytałeś ale przed skasowaniem błędów w grupie 32 miałem długoterminowo 2,3%.

Edytowane przez pelonek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...