ziolek335 Opublikowano 5 Lipca 2020 Opublikowano 5 Lipca 2020 Jak w temacie, już trzy razy wymieniałem chłodnice. Pierwsza firma ''krzak'' brak czasu żeby czekać na coś lepszego, druga NISSENS 40 tyś. km - nieszczelność. Teraz świeżo po wymianie NRF pewnie też będzie 40 tyś . Nieszczelność pojawia się zawsze w tym samym miejscu (łączenie chłodnicy z plastikiem, patrząc od przodu auta lewa strona dół) Czy ktoś miał podobny problem? Czy trzeba kupować ori żeby dłużej wytrzymało? Silnik 4.2 V8 BAT.
ulisses Opublikowano 5 Lipca 2020 Opublikowano 5 Lipca 2020 Tak miałem w innym aucie (Nissan). Uszczelka pod głowicą albo sama głowica. Potwierdzisz to testem na obecność spalin w płynie chłodniczym.
ziolek335 Opublikowano 9 Lipca 2020 Autor Opublikowano 9 Lipca 2020 Silnik po kompletnej rozbiórce i profesjonalnym remoncie. Zrobiłem dopiero 40 tyś. km wiec odpada, test mogę zrobić ale wątpie żeby takie kino wyszło. Ale wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego choć w starym membrana działała wiec to raczej nie to było. Może ten typ ma Jak ta padnie po 40 tyś to wstawiam oryginał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się