Robozz Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) Witam koledzy zwracam się o do was z prośbą o analizę logów. Auto to A4 B6 1.8T BFB seria. Czasami mam wrażenie że gorzej przyśpiesza. Z pół roku temu wymieniałem DV (ori) i pompę paliwa (Magnet Marelli). Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam. statyczne 032 http://vaglogi.pl/log-032_i648Uk.html 001 003 http://vaglogi.pl/log-001_003_MouMs.html 002 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_W04198y.html 090 093 http://vaglogi.pl/log-090_093_8UW7Cf7.html dynamiczne 002 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_xIE2j.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_OFN07.html 115 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_lz1695S.html Edytowane 20 Lipca 2020 przez Robozz
hawlik Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Witam, na początek sprawdziłbym ustawienie rozrządu, prawdopodobnie wałek ssący jest przestawiony, ale możne niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie.
Robozz Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 Możliwe że to przez napinacz łańcucha? Łańcuch zmieniałem z 4 lata temu, napinacz został stary. Nie hałasuje na rozgrzanym. Z rana czasem zadzwoni 2 sekundy. Ogólnie 0 błędów na silniku.
Łukasz13 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Sprawdz czy katalizator nie jest zapchany, i ten rozrzad do skontrolowania czy nie jest przestawiony o ząbek.
Robozz Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) Sprawdziłem rozrząd panowie. Znaczek koła pasowego zgrany ze znaczkiem na osłonie rozrządu. Pomiędzy wałkami rozrządu jest 16 ogniw. Co sądzicie? Edytowane 20 Lipca 2020 przez Robozz
hawlik Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Czy te 16 ogniw zostało ustalone tak , jak to wynika z poniższego ?
Robozz Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 Wydaje mi się że tak. Ogniwo na wydechu jest lekko przesunięte w bok. Na ssącym na wprost. Tylko znaki na ssącym idealnie się nie pokrywają. Czy zużyty napinacz może powodować taki objaw?
hawlik Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Powiem tak, wartości na kanale 093 wskazują że coś jest nie tak z rozrządem. Wartości te powinny oscylować w okolicy zera. A odpowiadając na twoje pytanie to tak, uważam że niepoprawnie działający napinacza (ale z różnych czynników może to wynikać) może mieć wpływ na pracę silnika. Zanim jednak cokolwiek zaczniesz działać z napinaczem poczytaj tutaj:
Robozz Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 Chyba jednak rozrząd przej...ny o ząbek. Znak na kole pasowym nie pokrywa się z tym na osłonie. Góra chyba ok. Nie wiem jak ja to wcześniej sprawdzałem . To teraz trzeba by wałem ruszyć w prawo o jeden ząb tak?
hawlik Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 a no na to by wyglądało, ale łatwiej chyba będzie ustawić górę względem dołu, w każdym bądź razie dół i góra jednocześnie musi być na znakach
Robozz Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Opublikowano 22 Lipca 2020 Panowie jeszcze małe pytanko. Czyli jak dojadę wałem na znak, zdejmę pasek to trzeba cofnąć wałek o 1 ząb tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się