Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy zwracam się o do was z prośbą o analizę logów. Auto to A4 B6 1.8T BFB seria. Czasami mam wrażenie że gorzej przyśpiesza. Z pół roku temu wymieniałem DV (ori) i pompę paliwa (Magnet Marelli). Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

statyczne 

032           http://vaglogi.pl/log-032_i648Uk.html

001 003   http://vaglogi.pl/log-001_003_MouMs.html

002 033   http://vaglogi.pl/log-002_033_W04198y.html

090 093   http://vaglogi.pl/log-090_093_8UW7Cf7.html

dynamiczne

002 033   http://vaglogi.pl/log-002_033_xIE2j.html

003 020   http://vaglogi.pl/log-003_020_OFN07.html

115 118   http://vaglogi.pl/log-115_118_lz1695S.html

Edytowane przez Robozz
Opublikowano

Witam, na początek sprawdziłbym ustawienie rozrządu, prawdopodobnie wałek ssący jest przestawiony, ale możne niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie.

Opublikowano

Możliwe że to przez napinacz łańcucha? Łańcuch zmieniałem z 4 lata temu, napinacz został stary. Nie hałasuje na rozgrzanym. Z rana czasem zadzwoni 2 sekundy. Ogólnie 0 błędów na silniku. 

Opublikowano

Sprawdz czy katalizator nie jest zapchany, i ten rozrzad do skontrolowania czy nie jest przestawiony o ząbek.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem rozrząd panowie. Znaczek koła pasowego zgrany ze znaczkiem na osłonie rozrządu. Pomiędzy wałkami rozrządu jest 16 ogniw. Co sądzicie?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez Robozz
Opublikowano

Czy te 16 ogniw zostało ustalone tak , jak to wynika z poniższego ?

ust. roz..png

Opublikowano

Wydaje mi się że tak. Ogniwo na wydechu jest lekko przesunięte w bok. Na ssącym na wprost. Tylko znaki na ssącym idealnie się nie pokrywają. Czy zużyty napinacz może powodować taki objaw? 

Opublikowano

Powiem tak, wartości na kanale 093 wskazują że coś jest nie tak z rozrządem. Wartości te powinny  oscylować w okolicy zera. A odpowiadając na twoje pytanie to tak,  uważam że niepoprawnie działający napinacza (ale z różnych czynników może to wynikać) może mieć wpływ na pracę silnika.

Zanim jednak cokolwiek zaczniesz działać z napinaczem poczytaj tutaj:

 

Opublikowano

Chyba jednak rozrząd przej...ny o ząbek. Znak na kole pasowym nie pokrywa się z tym na osłonie. Góra chyba ok. Nie wiem jak ja to wcześniej sprawdzałem :facepalm:. To teraz trzeba by wałem ruszyć w prawo o jeden ząb tak?

IMG_20200721_183646.jpg

IMG_20200721_183256.jpg

Opublikowano

a no na to by wyglądało, ale łatwiej chyba będzie ustawić górę względem dołu, w każdym bądź razie dół i góra jednocześnie musi być na znakach

Opublikowano

Panowie jeszcze małe pytanko. Czyli jak dojadę wałem na znak, zdejmę pasek to trzeba cofnąć wałek o 1 ząb tak? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...