Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ajm] nie równa praca silnika na postoju i wolnych obrotach.


kamilos1721

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mój problem polega na nie równej pracy silnika na postoju i przy dodawaniu gazu z niskich obrotów. byłem u mechanika wczoraj odebrałem auto. pierwszą diagnozą była wiązka wtryskiwaczy, którą zresztą panowie mechanicy wymienili, wymienili również uszczelki pompowtrysków. zadzwonili jeszcze raz przed odbiorem auta że po wymianie tych rzeczy problem może szybko wrócić ponieważ ich zdaniem powinny zostać wymienione szklanki i głowica powinna być regenerowana. nierówna praca silnika to jedyny obiaw. wczoraj odebrałem auto, po jednym dniu użytkowania problem wrócił. czy ich diagnoza może być słuszna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia jestem laikiem w tym temacie, oddałem tylko auto na warsztat a problem wrócił po jednym dniu, według was co może się dziać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamilos1721 napisał:

Nie mam pojęcia jestem laikiem w tym temacie, oddałem tylko auto na warsztat a problem wrócił po jednym dniu, według was co może się dziać

I zmień warsztat, oni powinni za pierwszym razem podpiąć kompa i zdiagnozować co trzeba naprawić, a nie wymieniać w ciemno i pomimo nie wyeliminowania usterki, zainkasować hajs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd czujnika położenia wału G28. Albo czujnik jest zepszty albo za daleka odległość miedzy kołem zebatym wału a czujnikiem albo okablowanie do czujnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy że tamta naprawa była niepotrzebna??

wy***ałem 1300 zł bez efektu, no dobra przez 30godzin było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie powiedziałem. Odniosłem się do znaczenia błędu, który odczytaliście. Nic mniej nic więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach