Stayer Opublikowano 1 Września 2020 Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Dzień dobry.Temat dotyczy Q5 FY 2019 jednak ze względu na występowanie tych samych silników oraz kół zamachowych zamieszam tutaj .W moim aucie z okolic dwumasy gdy silnik pracuje na luzie czyli w pozycji lewarka P lub N wydobywa się dźwięk stukania , terkotania .Zamieszczam link do nagania tych dźwięków .Czy w waszych autach dwumasa pracuje cicho?Lista modeli Audi w których występuje to samo koło zamachowe znajduje się tutaj eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych Edytowane 1 Września 2020 przez Stayer
RALF76 Opublikowano 1 Września 2020 Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) faktycznie coś słychać jakby klepała dwumasa ale trudno na 100% określić, jaki przebieg? jak wrzucisz D to cichnie? nagraj też na zewnątrz odgłos, w okolicach lewego przedniego koła - czy też słychać? Edytowane 1 Września 2020 przez RALF76
Stayer Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) To tak klepie od nowości .Po zdjęciu dolnej osłony te stuki można usłyszeć i z 20 metrów .Po przełączeniu na D gdy napęd zaczyna ciągnąć te stuki znikają .Wiem że te koła maja centrifugal pendulum absorber , ale to rozwiązanie występuje także w innych samochodach a w nich raczej się tak nie telepie Edytowane 1 Września 2020 przez Stayer
RALF76 Opublikowano 1 Września 2020 Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) jak masz gwarancję to zgłoś do ASO, mam nadzieje że nie będzie odpowiedzi ten typ tak ma a jeśli tak powiedzą niech odpalą nowego i pokażą że jest tak samo Edytowane 1 Września 2020 przez RALF76
Stayer Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 Problem jest bardziej zawiły , ponieważ ja już kiedyś wypożyczyłem Q5 celem porównania z moim innej przypadłości (szarpnięcia w napędzie tuż przed zatrzymaniem) i tamta Q5 również miała to szarpnięcie jak i również stukała z dwumasy , jednak akurat trafił mi się egzemplarz który wyjechał z fabryki niemal w tym samym czasie co mój.Z kolei poprosiłem ostatnio przypadkowo spotkaną osobę o możliwość posłuchania jej silnika w Q5 i tam już tych stuków nie odnotowałem, wiec sytuacja jest nietypowa i chciałem skonfrontować jeszcze z innymi egzemplarzami
RALF76 Opublikowano 14 Września 2020 Opublikowano 14 Września 2020 W dniu 1.09.2020 o 09:42, Stayer napisał: To tak klepie od nowości jaki finał sprawy?
RALF76 Opublikowano 14 Września 2020 Opublikowano 14 Września 2020 2 godziny temu, Stayer napisał: ASO: „normalna praca” poprosiłeś aby odpalili nowego i pokazali że tak też klepie?
RALF76 Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 W dniu 14.09.2020 o 18:56, Stayer napisał: ASO: „normalna praca” jak się sprawa zakończyła?
didas26 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Mam podobny problem z moim Audi Q5 2.0 Tdi 190 stronic dzwięk identyczny. Po wizycie w aso stwierdzili ze normalna praca silnika. W pozycji p lub n słychać chrobotanie po przełączeniubw pozycję d dzwięk ustaje. Czy u Ciebie sprawa się rozwiązała? Proszę o odpowiedź
RALF76 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 52 minuty temu, didas26 napisał: W pozycji p lub n słychać chrobotanie czym argumentowali że to normalna praca? co to za hałas?
didas26 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Jeździli, obsluchiwali ,sprawdzali na podnośniku. Po diagnozie powiedzieli że wszystko jest w porządku nie widzą nic co mogło by być niepokojące. Normalna praca silnika. Nie wiem czy to normalne bo nie miałem porównania z innym dlatego znalazłem ten post i dołączyłem z zapytaniem. Czy u Ciebie sprawa się rozwiązała?
didas26 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Hałas jest identyczny jak na załączonym filmie. Takie chrobotanie. Najbardziej słyszalne z odległości kilku metrów. Tylko nie do końca jestem w stanie stwierdzić skad dokladnie ten dzwiek wychodzi
didas26 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Po wizycie w Aso Kraków została postawiona diagnoza. Winowajcą owego chrobotania jest według nich wirnik w pompie oleju. Jest to normalna praca Aso nie widzi żadnej usterki. Mogą wymienić pompę ale nie gwarantują że chrobotanie ustanie. Nic narazie pozostaje jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się