lukasz432120 0 Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Witam. Z prośby kumpla proszę o ocenę logów 1.8t BFB. Z góry dziękuje http://vaglogi.pl/log-002_033_7o923aA.html http://vaglogi.pl/log-003_020_9ukr8wf.html http://vaglogi.pl/log-115_118_0CIiY7.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Wszystko ok prócz dużego cofania zapłonu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz432120 0 Opublikowano 5 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Należy dojść dlaczego, bo tak być nie może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krwawamamba 0 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 @przem8 od czego najlepiej zacząć szukać problemu w takim wypadku? Zapłonu nie wywalają cewki (pomiar w grupie 15-16 stałe 0 podczas jazdy też), świece mają jakieś pół roku prf6q (chyba taki numer). DV ma nowy oryginalny ostatnio wymieniony, Szczelność sprawdzona, kompresja ~13 bar na ciepłym manometrem mierzona. Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej może jakiś mieć wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krwawamamba 0 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Może wtryski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Katalizator albo napinacz się tłucze i czujniki wyłapują stukowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krwawamamba 0 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 @przem8 To z napinaczem rozumiem. Szczerze nie brałem pod uwagę katalizatora pod uwagę bo żadnych błędów katalizatora i sondy mi nie pluje, a mógłbyś wytłumaczyć z czystej ciekawości jak może katalizator mieć na to wpływ? ? Zawsze więcej będę wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Jak jest przypchany to cofa zapłony ale wątpię czy to to, bo turbo dobrze wstaje. Za dużo możliwości, trzeba sprawdzać po kolei. Niech zaleje 98 i zobaczy czy się polepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz432120 0 Opublikowano 5 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 @przem8 zrobiliśmy logi wypadania na gazie. i wedlug mnie wygłada to lepiej zerknij i ewentualnie co moze byc nie tak z benzyna http://vaglogi.pl/log-003_020_amef9T.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Na gazi w 90% przypadków zawsze wygląda lepiej, porównaj liczbę oktanową pb i lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się