Barthezz90 Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Witam Serdecznie, chciałbym się Was poradzić w czym może być problem odnośnie odpalania. Na zimnym i ciepłym silniku bardzo często żeby odpalić auto muszę długo kręcić wtedy zaskoczy.. Rzadko zdarzy się że odpala od tzw. strzała.. Czy mogę coś sprawdzić samym vagiem?
Lansiaa Opublikowano 26 Września 2020 Opublikowano 26 Września 2020 W dniu 7.09.2020 o 12:15, Barthezz90 napisał: Witam Serdecznie, chciałbym się Was poradzić w czym może być problem odnośnie odpalania. Na zimnym i ciepłym silniku bardzo często żeby odpalić auto muszę długo kręcić wtedy zaskoczy.. Rzadko zdarzy się że odpala od tzw. strzała.. Czy mogę coś sprawdzić samym vagiem? Siemanko! Mam taki sam problem w swoim 2.5tdi 163km BFC auto rano ma problem z odpaleniem za drugim razem jak już zapali z tyłu pojawia się szary dym, wymieniłem filtr paliwa i odpowietrzyłm układ paliwa myślałem, że to pomoże niestety okazało się że to błędny strzał. Komputer VAG pokazał błąd czujnika temperatury ucieszyłem się bo podobno to najczęstrza usterka cięzkiego odpalania kupiłem więc orginał. Nic nie pomogło Komputer więcej błędów nie pokazuje :O odłączyłem czujnik temperatury w temperaturze +18stopni swiece się nagrzały i odpalił bez problemu i bez dymu, kąt wtrysku sprawdzony i prawidłowy dawka startowa też ok nie wiem gdzie szukać jak rozwiążesz problem daj znać!
marvetst Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 W dniu 26.09.2020 o 11:32, Lansiaa napisał: Siemanko! Mam taki sam problem w swoim 2.5tdi 163km BFC auto rano ma problem z odpaleniem za drugim razem jak już zapali z tyłu pojawia się szary dym, wymieniłem filtr paliwa i odpowietrzyłm układ paliwa myślałem, że to pomoże niestety okazało się że to błędny strzał. Komputer VAG pokazał błąd czujnika temperatury ucieszyłem się bo podobno to najczęstrza usterka cięzkiego odpalania kupiłem więc orginał. Nic nie pomogło Komputer więcej błędów nie pokazuje :O odłączyłem czujnik temperatury w temperaturze +18stopni swiece się nagrzały i odpalił bez problemu i bez dymu, kąt wtrysku sprawdzony i prawidłowy dawka startowa też ok nie wiem gdzie szukać jak rozwiążesz problem daj znać! Co do B7 2.5 TDI, zobacz u mnie temat, miałem podobne objawy aż na końcu padła pompa wtryskowa VP44, nie chciał odpalać po nocy dopiero kręcił za 2 czy 3 razem im dłużej lekceważyłem problem tym dłużej trwało poranne odpalanie zresztą u mnie w temacie znajdziesz więcej informacji , oby to nie była pompa u Ciebie! Pozdrawiam
Furai Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Na rozgrzanym silniku zrób logi BS004 kilkanaście sekund i wstaw tutaj.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 (edytowane) W dniu 26.09.2020 o 11:32, Lansiaa napisał: Siemanko! Mam taki sam problem w swoim 2.5tdi 163km BFC auto rano ma problem z odpaleniem za drugim razem jak już zapali z tyłu pojawia się szary dym, wymieniłem filtr paliwa i odpowietrzyłm układ paliwa myślałem, że to pomoże niestety okazało się że to błędny strzał. Komputer VAG pokazał błąd czujnika temperatury ucieszyłem się bo podobno to najczęstrza usterka cięzkiego odpalania kupiłem więc orginał. Nic nie pomogło Komputer więcej błędów nie pokazuje :O odłączyłem czujnik temperatury w temperaturze +18stopni swiece się nagrzały i odpalił bez problemu i bez dymu, kąt wtrysku sprawdzony i prawidłowy dawka startowa też ok nie wiem gdzie szukać jak rozwiążesz problem daj znać! Parnaście lat temu przerabiałem temat w swoim Golfie 1,9 TDI ALH i bratanicy B6 2,5 TDI AKE. Jeżeli czujnik temp. chłodziwa ( G62 jak dobrze pamiętam ) ma prawidłowe wskazania to problem leży w zużyciu układu wtryskowego . Jednak nie znaczy to że trzeba od razu pakować konkretną kasę w remonty , wystarczy zamontować układ który w momencie odpalania będzie oszukiwał temperaturę czynnika chłodzącego, co spowoduje zwiększenie dawki startowej i załączy świece żarowe. To wystarczy by problemy zniknęły Przykładowy gotowiec: ŹLE ODPALA! VW AUDI SEAT SKODA FORD OPEL ROVER 7346856015 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 40 zł - ŹLE ODPALA! VW AUDI SEAT SKODA FORD OPEL ROVER (7346856015). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Wtedy jeszcze nie było gotowców, układzik jest prosty i można go polutować z kilku elementów samemu. Działanie sprawdzone , obydwa wyżej wymienione auta jeżdżą do tej pory Można też pokusić się o korektę programu sterującego silnikiem, tylko koszty będą dużo wyższe, ale i tak niższe od remontu VP44 a może i wtrysków Edytowane 24 Października 2020 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się