Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8t Quattro/ 2005 / BFB /angel eyes / Recaro / Gwint MTS by SzczepSon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

Mi te logi bardzo mało mówią. W sensie wartości odczytam, ale już interpretacja idzie gorzej. Wiem tylko że burdel jest i coś nie wyrabia, ale co? No i tyle że to nie seria

Opublikowano

Wtryski nie wyrabiają. Korekta softu albo zmiana na większe wtryski z korektą. Doładowanie normalne jak stg1 ale stukowe już sporawe. W kazdym razie soft do poprawki i ewentualnie cisnienie paliwa do sprawdzenie przy pełnym bucie. 

Opublikowano

Po ponownym strojeniu stukowe się ogarnie myślisz? Czy szukać innych problemów?

Dobry tuner powinien mieć możliwości żeby sprawdzić ciśnienie paliwa?

Opublikowano
3 minuty temu, SzczepSon napisał:

Dobry tuner powinien mieć możliwości żeby sprawdzić ciśnienie paliwa?

Jeżeli ma odrobinę zdolności manualnych to jak najbardziej. ;)

Opublikowano
15 minut temu, SzczepSon napisał:

Po ponownym strojeniu stukowe się ogarnie myślisz? Czy szukać innych problemów?

Dobry tuner powinien mieć możliwości żeby sprawdzić ciśnienie paliwa?

Pewnie na pb95 jeździsz?

Opublikowano

Seryjna mapa chyba jest na 95, teraz kurde nie wiem skoro jest inna to mogła być strojona pod 98, nie?

Opublikowano

Jak ma mieć to ręce i nogi to tylko 98 po sofcie. Stąd większość 1.8t ma gaz, bo na 98 można pójść z torbami :P

Opublikowano
25 minut temu, SzczepSon napisał:

Seryjna mapa chyba jest na 95, teraz kurde nie wiem skoro jest inna to mogła być strojona pod 98, nie?

Tak, seria BFB jest strojona pod 95.

13 minut temu, przem8 napisał:

Jak ma mieć to ręce i nogi to tylko 98 po sofcie. Stąd większość 1.8t ma gaz, bo na 98 można pójść z torbami :P

Przy wyższych mocach AVJ czy BFB powinno być strojone pod 98, ponieważ na polskiej 95 stuka.

Zazwyczaj duże spalanie bierze się z deptania. Bez większego wysiłku mieszczę się mieszania wiosna-jesień poniżej 10 l w mieszanym cyklu przy quattro i sporym wyposażeniu. ;) Gdybym cisnął to 13-14 litrów nie byłoby problemem. Po programie jeszcze nie tankowałem, więc wypowiem się. :)

 Nie oszukujmy się, ale A4 B6/B7 nie są lekkimi autami i stąd wynika spalanie. Mazda 6 , której rozmiarem do Passata niż A4 waży 1300 kg, czyli tyle ile A4 B5. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, george napisał:

Zazwyczaj duże spalanie bierze się z deptania

Jasne, w serii przy spokojnej jeździe po moim zadupiu wychodziło 13-14l beny, liczone z dystrybutora Po sofcie pali 14gazu, a jazda bez porównania przyjemniejsza i nie zerkam co chwilę na średnie spalanie. W trasie rozrzut 11-13l ale ja lekkiej nogi nie mam. AVJ ma strasznie krótką skrzynię, bo przy 4tys na 5b jest jakies 135km/h. Porażka... Najwięcej jeśli chodzi o spalanie i osiągi zabiera q niestety.

 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
35 minut temu, przem8 napisał:

Jasne, w serii przy spokojnej jeździe po moim zadupiu wychodziło 13-14l beny, liczone z dystrybutora Po sofcie pali 14gazu, a jazda bez porównania przyjemniejsza i nie zerkam co chwilę na średnie spalanie. W trasie rozrzut 11-13l ale ja lekkiej nogi nie mam. AVJ ma strasznie krótką skrzynię, bo przy 4tys na 5b jest jakies 135km/h. Porażka... Najwięcej jeśli chodzi o spalanie i osiągi zabiera q niestety.

 

Rekord na mieście według dystrybutora zimą to 13 z hakiem, latem jeżdząc od wsi do wsi , prawie, że jak w mieście 11 l. Jedynie na eskach osiągam 100+ km/h. BEX również ma krótką skrzynie, bo przy 4000 obr/min jest 160 km/h licznikowo, 3400-3500 to 140 km/h według licznika. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale jeżdzę na 205/55R16.

Opublikowano (edytowane)

no u mnie obecnie mam rozstrzał 7-15l :D
7l to mocno dziadkowa jazda w trasie za moją dziewczyną która jest świeżym kierowcą.  Trasa-miasto 30:70 przy średnim deptaniu, powiedzmy raz na jakiś czas pod 4,5tys obr, wychodzi mi średnio 10-11 zależy czy mnie ludzie prowokują na mieście :P
U mnie przy 140km/h jest 3tys obrotów.

No nic, trzeba upolować wtryski z jakiegoś BEXa/BAMa i wystroić. Tunerzy taką lekką korektę też liczą jako pełne strojenie, prawda? Może przy okazji pozbierać na IC centralny?

 

Edytowane przez SzczepSon
Opublikowano
Godzinę temu, SzczepSon napisał:

No nic, trzeba upolować wtryski z jakiegoś BEXa/BAMa i wystroić

Gdybyś chciał od BEXa, to mam na sprzedaż, wyszła mi na nich zdrowa seria.

Godzinę temu, SzczepSon napisał:

Tunerzy taką lekką korektę też liczą jako pełne strojenie, prawda?

W takiej sytuacji zagrywają do serii i wtedy analizuje się czy samochód jest sprawny. 

Godzinę temu, SzczepSon napisał:

Może przy okazji pozbierać na IC centralny?

O jakich wynikach myślisz?

Opublikowano

No chciałbym 2 z przodu :P Żeby przy letnich temperaturach było dość chłodno w dolocie. K03 powinno ogarnąć 200KM?

Opublikowano
10 minut temu, SzczepSon napisał:

No chciałbym 2 z przodu :P Żeby przy letnich temperaturach było dość chłodno w dolocie. K03 powinno ogarnąć 200KM?

Jak zdrowa motorownia to wtryski BEX, prawy IC BEX i spokojnie 200KM powinno wyjść.

Opublikowano

Małe odświeżenie. Fura jeździ, temat mocy odstawiony na razie ze względu na brak funduszy. Porobione turbo, nieszczelność przy kolektorze, klima bo coś gorąco ostatnio. Niedługo czas na kolejny zestaw wahaczy bo poprzednie się szybko wysypały.

 

Fotka na dowód że jeszcze nie poszła na żyletki. Zaraz po smalcowaniu, więc kilka godzin później oczywiście deszcz padał 

IMG_20210630_130402.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nadal żyje. 

IMG_20210804_132213.jpg

Opublikowano

Fajna sztuka. Dokładkę cupry wkrętami do zderzaka mocowales i masz może link do aukcji? 

Opublikowano

Tu się aż prosi żeby zapodać dystanse :)

Opublikowano

Wkrętami do zderzaka, niestety nie widziałem lepszej opcji. Skrajne elementy są skręcone śrubą z dwoma podkładkami i nakrętką, żeby było solidniej. Linku nie mam. Ale na alledrogo jest masa tego. Ja chyba 220zł dawałem.

Dystanse by się przydały, ale to jest koło zima więc nie ma parcia. A zaś felgi które miały być na lato mają et20 więc nawet lekko wystają i miotam się czy je ubierać w buciki czy nie.

Opublikowano

Mały odkop :P
Auto trochę postało, przepalane przez ojca i miała być zmiana na następną generację, ale jednak nauczony doświadczeniem z B5 - chyba sobie zostawię. 
Z racji tego potrzebuję kilku informacji:

-SWAP hamulców z S4 (widziałem jakiś czas temu jeden z użytkowników wystawiał zregenerowane zestawy, ale mi umknęło. Nie ma ktoś?
- Stabilizatory przód +tył RS4 (jak obecnie cenowo bo wiadomo, że inflacja zapierdziela. I czy w ogóle są do dostania)

Jest kilka planów na najbliższy czas, więc może w końcu coś wrzucę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...