Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1 i 2 wchodzą bardzo ciężko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. 

Od wczoraj jestem posiadaczem AUDI S4 B7. Samochód sprowadzony z Niemiec. Mechanik na start wymienił mi oleje i rozrząd. Wczoraj dopiero go zarejestrowałem i opłaciłem. Dziś odkryłem problem. Już na starcie wrzucam wsteczny i słyszę zgrzyt. Pomyślałem, że za szybko wsteczny wrzuciłem. No nic jedziemy dalej, po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu silnika mam problem z 1 i 2 biegiem. Na trasie nie mogłem przy żadnej prędkości zredukować na 2. Wręcz już się prawie zatrzymałem i nadal nic. W końcu bardzo ciężko ale 2 wskoczyła. Wróciłem do domu, zatrzymałem się pod bramą. Chce wrzucić 1 a tu nic ani 1 ani 2 nic nie wchodzi. Żaden inny bieg też nie. Dopiero po kilku sec wskakuje 1. Wrzucam wsteczny cofając do garażu i tu znów problem bo wsteczny nie wchodzi. Dopiero za 3-4 próbą wsteczny wskakuje. Nie mam wielkiego wyczucia ale nie odniosłem wrażenia, że sprzęgło działa opornie lub zapada się. Jest normalne. Podczas jazdy skrzynia nie szarpie. Na zimnym silniku wszystkie biegi wchodzą bardzo gładko. Problem pojawia się przy gorącym silniku. 

Dzwoniłem do mechanika mówił, że może płynu jest za mało. Jak myślicie? Bo już się zaczynam obawiać czy się na minę tym zakupem nie wsadziłem. 

Opublikowano (edytowane)

Trochę wróżenie z fusów. Ja bym przelał najpierw świeżego płynu przez wysprzęglik i zobaczył, a jak nic to nie da to pewnie skrzynia do zrzucenia i obadanie sprzęgła.

Teoretycznie do regulacji mogłyby być też cięgna, ale miałbyś wtedy raczej problemy z haczeniem, a nie zgrzyty.

Uzupełnij poprawnie profil.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano
Godzinę temu, Emejcz napisał:

Trochę wróżenie z fusów. Ja bym przelał najpierw świeżego płynu przez wysprzęglik i zobaczył, a jak nic to nie da to pewnie skrzynia do zrzucenia i obadanie sprzęgła.

Teoretycznie do regulacji mogłyby być też cięgna, ale miałbyś wtedy raczej problemy z haczeniem, a nie zgrzyty.

Uzupełnij poprawnie profil.

Synchronizatory? 

Opublikowano (edytowane)

W poście u góry jest mała literówka, oczywiście chodzi mi o AUDI A4 B7. Jaki może być koszt tych synchronizatorów razem z kosztem naprawy?

A jaki jest koszt wymiany skrzyni? 

Czy mogę się domagać od sprzedającego jakiejś rekompensaty? 

Edytowane przez Arnem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...