benkarf Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Siemanko grupo posiadam avf quattro po mapie i mam problem taki ze zmieniłem ostatnio wydech lufy na wierzchu i mam mega klapę okopcona, szybciej też dymił na czarno ale nie było to tak widoczne jak tłumiki były zakończone w środku, ale wracając do tematu jakie logi wykonać dokładne? Bo wpierw wolę logi porobić zamiast zajadę do tunera
ecobuda Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 A sprawdzałeś czy wtryski nie leją?
benkarf Opublikowano 16 Września 2020 Autor Opublikowano 16 Września 2020 Właśnie dziś zamierzam pamiętasz która to grupa była wiem że muszą być w przedziale od - 3 do +3
benkarf Opublikowano 16 Września 2020 Autor Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) Edytowane 16 Września 2020 przez benkarf
ecobuda Opublikowano 16 Września 2020 Opublikowano 16 Września 2020 A sprawdzałaś czy nie masz nieszczelności w dopocie? Jak suszarka dmuchać za mało powietrza to też będzie dymił. SSprawdź dolot, zatankuj auto do pełna i wlej do zbiornika litr miksolu takiego do dwutaktów. Jak wyjeździe z to paliwo wtedy sprawdź korekty.
benkarf Opublikowano 18 Września 2020 Autor Opublikowano 18 Września 2020 Coś musi być narzeczy wczoraj wracam samochodem do domu powyżej 2 tys obrotów turbina świszczy tak głośno że w środku to słychać dziś zajrzę obstawiam jakiś wąż albo uszczelkę wydmuchało
indyczes Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 Bardzo często w tych silnikach pada wąż tkzw bo na pierwszy rzut ka niekiedy nie widać pęknięcia.. S-ka łączący turbo z rurą metalową na belce pod chłodnicami. Tylko trzeba go dokładnie obejrzeć bo na pierwszy rzut oka niekiedy wydaje się sprawny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się