Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt wtrysku ,pomiary VAG 5053


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc :) Pozdrawiam 

 

img_20200916_092752.jpg

img_20200916_092856.jpg

img_20200916_094125.jpg

Opublikowano

Po 1 to dobrze by było wiedzieć o jakim silniku jest mowa.

Opublikowano

Sorki 1.9 TDI 110 km AFN ?

Opublikowano

Więc to raczej nie to chodź ja nie znam tego ustrojstwa więc mogę się mylić. Ale kąt i dawkę powinieneś odczytać w gr 000 i to w dodatku w BS.

Opublikowano

No akurat nie mam takiego programu a pewnie Ci chodzi o VCDS

Opublikowano
W dniu 16.09.2020 o 10:58, marcinmoro napisał:

Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc :) Pozdrawiam 

 

img_20200916_092752.jpg

img_20200916_092856.jpg

img_20200916_094125.jpg

w nastawy podstawowe musisz wejsc

grupa 000

2 okno 52-55

4 okno 15-20

Opublikowano

Coś się wyjaśniło ,więc uszkodzony jest nastawnik pompy nie trzyma wg kąta wtrysku wartości  w 2 oknie skaczą jak głupie od 0 do nawet 255 ,teraz pytanie czy trzeba regenerować cała pompę czy tylko sam nastawnik?

Opublikowano (edytowane)

ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik :wink:  a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie i samo ustawienie pompy.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano
13 minut temu, Pieterb napisał:

ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik :wink:  a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie i samo ustawienie pompy.

Tak czy owak.pompa jest do naprawy

Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał:

Tak czy owak.pompa jest do naprawy

chyba tak

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Pieterb napisał:

ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik :wink:  a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie.

Przede wszystkim to należy zacząć od terminologii. Niestety ale przyjęło się błędnie pojęcie "ustawianie kąta wtrysku" Nastawnikiem nie ustawiamy kątu wtrysku (bo takiej możliwości nie ma) tylko ustawiamy regulację początku wtrysku ( czyli np: dla pompy VP44 zakres  plus minus  2 stopnie przed  OT na pierwszym cylindrze). Jak myślisz dlaczego nastawnik ma taką a nie inną nazwę? Właśnie, bo służy do regulacji początku wtrysku. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

No dobra ale czy dawać całą pompę do regeneracji czy sam nastawnik,bo widziałem aukcje na allegro gdzie można nabyć regenerowany nastawnik oddając stary.

Opublikowano

Ja osobiście oddałbym cała pompe. Zrobią wszystko i uszczelnią. 

Opublikowano

Lepiej oddać jedno i drugie za jednym zamachem niż oddać sam nastawnik a później się zdziwić jak będzie trzeba jeszcze pompę regenerować. Oszczędność czasu, roboty i podejrzewam pieniędzy.

Opublikowano

Odświeżam temat kąta wyprzedzenia wtrysku ,więc tak kąt wtrysku powinien być w przedziale 52-55 a u mnie skacze  22-49/28-34/38-49 jest nie stabilnie co powoduje szarpanie auta,obroty falują 861/840 861/820 ,dodam że to jest chwilowe ,bo czasem złapie dobry parametr.Ogólnie auto dobrze się wkręca na obroty ciągnie,przyspiesza .Czyli bez owijania dawać pompę do regeneracji ? 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Odświeżam temat! Sytuacja jest trochę poprawiona więc ,wymieniłem wtrysk sterujący i 4 wtrysk,Silnik ładnie chodzi nie klepie,nie buja na obrotach ,ale jest jedno ale ! na zimnym silniku praktycznie nie odpala na ciepłym już tak .Zapobiegawczo mam odpięty czujnik temperatury bez niego odpala bez problemu ,pytanie czy to już ostatecznie pompa ?!

Opublikowano
16 minut temu, marcinmoro napisał:

Odświeżam temat! Sytuacja jest trochę poprawiona więc ,wymieniłem wtrysk sterujący i 4 wtrysk,Silnik ładnie chodzi nie klepie,nie buja na obrotach ,ale jest jedno ale ! na zimnym silniku praktycznie nie odpala na ciepłym już tak .Zapobiegawczo mam odpięty czujnik temperatury bez niego odpala bez problemu ,pytanie czy to już ostatecznie pompa ?!

Jaki jest kat wtrysku ?

Opublikowano

48-54 w tym przedziale 

Opublikowano

Tak sprawdzałem na Vagu grupa 000 2 okno 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...