marcinmoro Opublikowano 16 Września 2020 Opublikowano 16 Września 2020 Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc Pozdrawiam
Pieterb Opublikowano 17 Września 2020 Opublikowano 17 Września 2020 Po 1 to dobrze by było wiedzieć o jakim silniku jest mowa.
marcinmoro Opublikowano 17 Września 2020 Autor Opublikowano 17 Września 2020 Sorki 1.9 TDI 110 km AFN ?
Pieterb Opublikowano 17 Września 2020 Opublikowano 17 Września 2020 Więc to raczej nie to chodź ja nie znam tego ustrojstwa więc mogę się mylić. Ale kąt i dawkę powinieneś odczytać w gr 000 i to w dodatku w BS.
marcinmoro Opublikowano 17 Września 2020 Autor Opublikowano 17 Września 2020 No akurat nie mam takiego programu a pewnie Ci chodzi o VCDS
Dev Opublikowano 17 Września 2020 Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 16.09.2020 o 10:58, marcinmoro napisał: Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc Pozdrawiam w nastawy podstawowe musisz wejsc grupa 000 2 okno 52-55 4 okno 15-20
marcinmoro Opublikowano 20 Września 2020 Autor Opublikowano 20 Września 2020 Coś się wyjaśniło ,więc uszkodzony jest nastawnik pompy nie trzyma wg kąta wtrysku wartości w 2 oknie skaczą jak głupie od 0 do nawet 255 ,teraz pytanie czy trzeba regenerować cała pompę czy tylko sam nastawnik?
Pieterb Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie i samo ustawienie pompy. Edytowane 20 Września 2020 przez Pieterb
Dev Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 13 minut temu, Pieterb napisał: ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie i samo ustawienie pompy. Tak czy owak.pompa jest do naprawy
Pieterb Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 2 minuty temu, Dev napisał: Tak czy owak.pompa jest do naprawy chyba tak
Muskel1 Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) Godzinę temu, Pieterb napisał: ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie. Przede wszystkim to należy zacząć od terminologii. Niestety ale przyjęło się błędnie pojęcie "ustawianie kąta wtrysku" Nastawnikiem nie ustawiamy kątu wtrysku (bo takiej możliwości nie ma) tylko ustawiamy regulację początku wtrysku ( czyli np: dla pompy VP44 zakres plus minus 2 stopnie przed OT na pierwszym cylindrze). Jak myślisz dlaczego nastawnik ma taką a nie inną nazwę? Właśnie, bo służy do regulacji początku wtrysku. Edytowane 20 Września 2020 przez Muskel1
marcinmoro Opublikowano 21 Września 2020 Autor Opublikowano 21 Września 2020 No dobra ale czy dawać całą pompę do regeneracji czy sam nastawnik,bo widziałem aukcje na allegro gdzie można nabyć regenerowany nastawnik oddając stary.
Muskel1 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Ja osobiście oddałbym cała pompe. Zrobią wszystko i uszczelnią.
muniek32 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Lepiej oddać jedno i drugie za jednym zamachem niż oddać sam nastawnik a później się zdziwić jak będzie trzeba jeszcze pompę regenerować. Oszczędność czasu, roboty i podejrzewam pieniędzy.
marcinmoro Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 Odświeżam temat kąta wyprzedzenia wtrysku ,więc tak kąt wtrysku powinien być w przedziale 52-55 a u mnie skacze 22-49/28-34/38-49 jest nie stabilnie co powoduje szarpanie auta,obroty falują 861/840 861/820 ,dodam że to jest chwilowe ,bo czasem złapie dobry parametr.Ogólnie auto dobrze się wkręca na obroty ciągnie,przyspiesza .Czyli bez owijania dawać pompę do regeneracji ? Pozdrawiam
marcinmoro Opublikowano 11 Października 2021 Autor Opublikowano 11 Października 2021 Odświeżam temat! Sytuacja jest trochę poprawiona więc ,wymieniłem wtrysk sterujący i 4 wtrysk,Silnik ładnie chodzi nie klepie,nie buja na obrotach ,ale jest jedno ale ! na zimnym silniku praktycznie nie odpala na ciepłym już tak .Zapobiegawczo mam odpięty czujnik temperatury bez niego odpala bez problemu ,pytanie czy to już ostatecznie pompa ?!
Dev Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 16 minut temu, marcinmoro napisał: Odświeżam temat! Sytuacja jest trochę poprawiona więc ,wymieniłem wtrysk sterujący i 4 wtrysk,Silnik ładnie chodzi nie klepie,nie buja na obrotach ,ale jest jedno ale ! na zimnym silniku praktycznie nie odpala na ciepłym już tak .Zapobiegawczo mam odpięty czujnik temperatury bez niego odpala bez problemu ,pytanie czy to już ostatecznie pompa ?! Jaki jest kat wtrysku ?
marcinmoro Opublikowano 11 Października 2021 Autor Opublikowano 11 Października 2021 48-54 w tym przedziale
Pieterb Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 ale sprawdzałeś/ustawiałeś w BS?
marcinmoro Opublikowano 11 Października 2021 Autor Opublikowano 11 Października 2021 Tak sprawdzałem na Vagu grupa 000 2 okno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się