21kyre Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Witam, Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy, pod autem pojawia się plama po płynie, ale nie widać nigdzie wycieków, auto ma moc, kompresja jest, brak tlenku węgla w płynie, nie wyrzuca płynu przez korek. Czekam na sugestie Pozdrawiam
Kimas97 Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Przyczyn może być wiele. Sparcialy wąż, lub co gorsza uszczelka pod głowicą.
ecobuda Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Dolej do płynu chłodniczego dodatek-barwnik UV, lampa UV w łapkę i szukaj gdzie wycieka. Może być sparciały wąż, może być chłodnica. Jeżeli wyciek jest bardzo mały to bez dodatku UV ciężko będzie, niewielkie ilości płynu odparowują i bez dodatku UV nie znajdziesz. W ten sposób jeżeli jest gdzieś wyciek znajdziesz go w minutę. Uważaj tylko przy wlewaniu żebyś nie naciapał wszędzie bo cała komora będzie świecić. Jeżeli nie ma wycieków a płynu ubywa to są trzy możliwości. Uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, albo chłodnica spalin egr. Jeżeli robiłeś testy i wyszły negatywne to raczej albo wyciek albo chłodnica egr. Nie dumaj i nie kombinuj, lej dodatek UV i szukaj lampą wycieków. Jak nie masz lampy to może być taka lampą do paznokci albo latarķa UV za kilkanaście złoty na allegro. Do roboty. Pozdrawiam.
21kyre Opublikowano 11 Października 2020 Autor Opublikowano 11 Października 2020 32 minuty temu, Kimas97 napisał: Przyczyn może być wiele. Sparcialy wąż, lub co gorsza uszczelka pod głowicą. upg wykluczone 11 minut temu, ecobuda napisał: Dolej do płynu chłodniczego dodatek-barwnik UV, lampa UV w łapkę i szukaj gdzie wycieka. Może być sparciały wąż, może być chłodnica. Jeżeli wyciek jest bardzo mały to bez dodatku UV ciężko będzie, niewielkie ilości płynu odparowują i bez dodatku UV nie znajdziesz. W ten sposób jeżeli jest gdzieś wyciek znajdziesz go w minutę. Uważaj tylko przy wlewaniu żebyś nie naciapał wszędzie bo cała komora będzie świecić. Jeżeli nie ma wycieków a płynu ubywa to są trzy możliwości. Uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, albo chłodnica spalin egr. Jeżeli robiłeś testy i wyszły negatywne to raczej albo wyciek albo chłodnica egr. Nie dumaj i nie kombinuj, lej dodatek UV i szukaj lampą wycieków. Jak nie masz lampy to może być taka lampą do paznokci albo latarķa UV za kilkanaście złoty na allegro. Do roboty. Pozdrawiam. Mam nadzieję, że to wąż, bo egr jest zaslepiony I wyłączony, podobnie dpf
ecobuda Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Zaślepione masz tylko spaliny a płyn dalej przechodzi przez chłodniczke egr.
piotrsob1 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) Jak ucieka niewiele ale stopniowo wyciek się zwiększa to podejrzana jest też pompa wody. W 2016 kupowałem u nas na forum dwa takie same, niby ori zestawy rozrządu , obydwie pompy się skończyły w tym roku , jedna na wiosnę po 45 kkm, druga teraz po przebiegu 20 kkm Edytowane 14 Października 2020 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) 51 minut temu, piotrsob1 napisał: del Edytowane 14 Października 2020 przez piotrsob1
blbina Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 Sprawdź pod dywanikem pasażera i kierowcy, u mnie tak było. Dwa litry wyciekły. Wymieniłem chlodniczke i śmigam dalej bez przecieku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się