Mexicoo Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) Witam i proszę o pomoc . Moje 4 kółka A6 C5 2003 rok niestety 2.0 alt miltitronic . Pojechałem z żoną na zakupy dojechałem do sklepu wszystko ok wychodzę że sklepu chce odpalić auto i się zaczęło spalona cewka na 2 cyl doczolgalem się do domu na 2 dzień cewka wymieniona auto chodzi super obroty jak w zegarku . Pojechałem do pracy po przejechaniu 1 km na radzie obroty poleciały w dół i się zaczęło auto pracuje na 3 gary brak prądu 2 cewka sprawdzone vagie zwarcie do masy 2 cewka kable na nowo zaizolowane ( już jakiś Janusz motoryzacji tam był) kasowanie błędów i komunikat brak zapłony 2 cylinder sprawdzony przekaźnik 219 sterownik silnika styli wyczyszczone i nic nie pomogło auto z instalacją LPG od tego mogłem zacząć proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu co sprawdzić a od 3 dni cały czas na forum i szukanie co może być przyczyną. Edytowane 14 Października 2020 przez Mexicoo
MaTeo85 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 jak już był ktoś w kablach przy cewkach to warto rozłożyć całą wiązkę i sprawdzić czy gdzieś głębiej nie ma uszkodzonych kabli. Zerknij też do świec w jakim są stanie.
Mexicoo Opublikowano 14 Października 2020 Autor Opublikowano 14 Października 2020 4 minuty temu, MaTeo85 napisał: No właśnie kable do 2 i 1 cewki patrząc od chłodnicy lutowane i mam wątpliwości do jednego cieniutkiego kabla brązowo żółty nie wiem od czego on jest . Dziwi mnie to że przez chwilę było dobrze . Czy sterownik silnika ma duży wpływ na działanie cewek
Mexicoo Opublikowano 14 Października 2020 Autor Opublikowano 14 Października 2020 42 minuty temu, MaTeo85 napisał: Badanie vag i doszły nowe błędy niskie napięcie na zacisku g30 , zapłon cylindra 1-3 obwód otwarty i do tego prędkość wejściowa silnika dla rozdzielacza/ zapłonu (g28) sygnał poza zakresem dodam że czujnik położenia wału i korbowego wymieniony na nowy Boscha ten ostatni błąd cały czas jest już od 7 miesięcy ale auto normalnie się zachowywało
MaTeo85 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Zobacz też czy nie zbiera się woda w obudowie sterownika silnika.
Mexicoo Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 Witam kable sprawdzone wszystkie masa plus sygnał i masa do silnika wszystko ok wtrysk działa sprawdzony dioda a silnik dalej ma focha i nie chce palić na 2 cyl proszę o pomoc bo już mi ręce opadają . Mam nadzieję że ktoś dobrze podpowie co może go boleć .
MaTeo85 Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 do sterownika silnika zaglądałeś czy wody nie ma gdzieś? świece wykręciłeś żeby zobaczyć w jakim jest stanie? może warto sprawdzić kompresje na garach
Mexicoo Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 11 godzin temu, MaTeo85 napisał: Wszystko sparawdzone miernikiem kable posprawdzane jutro będę mierzył ciśnienie a w sobotę przyjedzie kupek z innym sterownikiem może w 2 szybciej coś wykombinujemy
Mexicoo Opublikowano 16 Października 2020 Autor Opublikowano 16 Października 2020 Temat rozwiązany pomogło czyszczenie CPU i małe spięcie na plusie podmiana cewki i auto chodzi jak marzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się