Konrad.jpg Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Wymieniam łańcuch rozrządu i po rozebraniu okazało się że koła zębate na wałkach są zajechane. Mam wałki od ADR-a z zębatkami jak z fabryki, pytanie czy zakładać te wałki czy przekładać same koła i dać wałki od BEX-a. Jak narazie seria, ale będę wymieniał turbo na hybryde.
hopek03 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Ładuj wałki z ADRa będzie śmigać bez problemu
Konrad.jpg Opublikowano 21 Października 2020 Autor Opublikowano 21 Października 2020 Tak sobie szukam różnych informacji i doczytałem że nie zaleca się wkładania wałka wydechowego, czemu? jakby były kliny na tych kołach to bym przełożył same koła bez zastanawiania...
hopek03 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) ładuj wałki z ADRa będzie wszystko śmigać bez problemu nie jeden 1.8T robiony prze zemnie już śmiga na wałkach ADR Edytowane 22 Października 2020 przez hopek03
hopek03 Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 jak wolisz ori wałki BEX to mam igiełki na zbyciu jak co to pisz na PW
grubcio1980 Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Hopek, a co z zaworami? Ktoś tam pisał, że trzeba wymieniać z ostrzejszymi wałkami
hopek03 Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 nic nie trzeba zmieniać przy seryjnej obcince
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się