Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[RS4 B7] Audi RS4 Black | Mały update


Splash

Rekomendowane odpowiedzi

Krótkie podsumowanie modyfikacji związanej ze zmianą układu wydechowego - jak już wcześniej opisywałem i wklejałem fotki zmieniłem wydechy od kata (z eliminacją tłumików końcowych) na Eisenmann.

Fotki i film (polecam na dobrych głośnikach) dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji posłuchać poniżej.

Miodzio. :good:

Brzmi jak wqrwion@ Pantera :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc:

RS’a pozostawiłem do poniedziałku w Berlińskim oddziale Digi-Tec (http://www.digi-tec.de/ ) celem modyfikacji komputerów (bo są trzy do przeprogramowania). Cała operacja miała zająć około 3h. Niestety już na samym wstępie okazało się, że do RS’a wgrane jest z błędem (przez Polskiego dealera :confused4: ) oprogramowanie która dławi silnik do 380-390KM (stempel – jak się okazało RS’y trzymają moc – wszystko jest kwestią oprogramowania). Oprogramowanie które zostało wycofane już przez samą centralę Audi AG – naturalnie PL dealerzy dalej z tego korzystają :blink: (i nie była do żadna akcja fabryczna jak gdzieś tutaj wcześniej czytałem), ale do meritum… oprogramowanie to blokowało dalszy upgrade komputera „slave”. Niestety do tej modyfikacji nie wystarczył sprzęt który znajdował się w oddziale, tak więc z centrali (500km dalej) przyjechał człowiek który to wszystko po usuwał. Nam (byłem z kolegą) Digi-Tec zarezerwował hotel (naturalnie na swój koszt) i poprosił o stawienie się około godziny 12 po odbiór auta. Dziś około 11:30 pracownik Digi-Tec pojechał na jazdę testową – wrócił ze smutną miną – po przekroczeniu 2k rpm motor przełącza się w tryb awaryjny i pracuje na 4 zaworach. Aby zresetować tego typu błąd konieczny jest flash komputera – a to niestety można zrobić tylko podczas połączenia z Audi AG, a że Audi AG w soboty nie pracuje – zaproponowano Nam pojazd zastępczy (naturalnie za free) i dowóz pojazdu w poniedziałek do PL (również za free). Decyzja: Bierzemy zastępczy, jedziemy do PL a w poniedziałek wracamy do D aby przetestować jeszcze auto w drodze powrotnej do PL.

Tak w nawiasie to życzę każdej PL firmie takiej dbałości o klienta.

Dla ciekawskich: koszt modyfikacji programowych 1549 EUR

O dalszych losach poinformuję…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co dyskutować firma konkretna i wątpię czy jakakolwiek firma w PL zaproponowała by takie rozwiązanie. Jestem pełen podziwu. Ale cena za modyfikacje jest dość znaczna :)

a tak z ciekawości..... jakie zastępcze auto Ci dali ?

pozdrawiam

PS. udanych testów w drodze powrotnej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc:

RS’a pozostawiłem do poniedziałku w Berlińskim oddziale Digi-Tec (http://www.digi-tec.de/ ) celem modyfikacji komputerów (bo są trzy do przeprogramowania). Cała operacja miała zająć około 3h. Niestety już na samym wstępie okazało się, że do RS’a wgrane jest z błędem (przez Polskiego dealera :confused4: ) oprogramowanie która dławi silnik do 380-390KM (stempel – jak się okazało RS’y trzymają moc – wszystko jest kwestią oprogramowania). Oprogramowanie które zostało wycofane już przez samą centralę Audi AG – naturalnie PL dealerzy dalej z tego korzystają :blink: (i nie była do żadna akcja fabryczna jak gdzieś tutaj wcześniej czytałem), ale do meritum… oprogramowanie to blokowało dalszy upgrade komputera „slave”. Niestety do tej modyfikacji nie wystarczył sprzęt który znajdował się w oddziale, tak więc z centrali (500km dalej) przyjechał człowiek który to wszystko po usuwał. Nam (byłem z kolegą) Digi-Tec zarezerwował hotel (naturalnie na swój koszt) i poprosił o stawienie się około godziny 12 po odbiór auta. Dziś około 11:30 pracownik Digi-Tec pojechał na jazdę testową – wrócił ze smutną miną – po przekroczeniu 2k rpm motor przełącza się w tryb awaryjny i pracuje na 4 zaworach. Aby zresetować tego typu błąd konieczny jest flash komputera – a to niestety można zrobić tylko podczas połączenia z Audi AG, a że Audi AG w soboty nie pracuje – zaproponowano Nam pojazd zastępczy (naturalnie za free) i dowóz pojazdu w poniedziałek do PL (również za free). Decyzja: Bierzemy zastępczy, jedziemy do PL a w poniedziałek wracamy do D aby przetestować jeszcze auto w drodze powrotnej do PL.

Tak w nawiasie to życzę każdej PL firmie takiej dbałości o klienta.

Dla ciekawskich: koszt modyfikacji programowych 1549 EUR

O dalszych losach poinformuję…

:good:

w firmie compsport robiłem już 2 swoje autka i zawsze bez proszenia się dostaje kawe :gwizdanie:

narazie jestem zadowolony :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Splash, ja cały czas gadam, że soft wrzucają o doope potłuc, a dopiero teraz zakminiłeś ? Nie trzymają mocy bo ją soft pop...ił. A Kulczyk kładzie na to lache. Taki soft powinni poprawić bez łachy i wgrać prawidłowy.

PS. Gdzie w RS masz 3 komputery ? Wg. mojej wiedzy są 2. i wiedzy ASO i ulotki informacyjnej o silniku.

Napisz jak będziesz miał pomiar PS co to dało itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stempel, wgrywali soft do jednostek master (ten po prawej stronie), slave (ten bliżej środka) i jeszcze do takiego małego blackbox'a - w poniedziałek zapytam się gdzie on się znajduje...

I masz racje – co to za procedura sprzedać klientowi bolid 420PS i zdławić do 380? Dla mnie jest to niezrozumiałe (dla Audi AG również) a w Polsce jak to w Polsce – dealer robi co chce i jeszcze nie raczy poinformować klienta o tym co robi (pokusił bym się nawet o stwierdzenie, że sam o tym nie wiedział) chore… mało profesjonalne i właściwie to wszystko potwierdza, że niestety PL oddziały nie ogarniają takich „egzotyków”, robią ich bardzo mało i nie mają doświadczenia w tym co robią… :confused4:

Jako ciekawostkę dodam, iż Digi-Tec modyfikował 17 RS4 B7 i z żadnym nie było takich problemów… bo? Bo żaden nie pochodził z Polski… :embarrassed:

Na szczęście w Digi-Tec jest taka procedura, że jeśli zajdzie potrzeba wgrania nowego softu przez Audi (co naturalnie wykasuje program Digi-Tec) to ponowne instalację są już za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie...i to się nazywa profi podejście do tematu....heh ta Polska, niby kraj nizinny :decayed:, a zawsze pod górkę...masakra.... :wallbash:

gratulacje i czekam na ostateczny wynik, a przede wszystkim wrażenia z powrotu :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e no to piknie.... :kox: ale tylko 19 koników więcej :)

kolego mam prośbę do ciebie jak będziesz na miejscu ..proszę zapodaj mi z bliska foto kratki pod halogen :> ...mam zderzak DTM'a i kurde on nie ma kratki pod halogen ( a fabrycznie mam kable ) a tak na oko RS4 ma podobne kratki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy ile wycisną :naughty: A jak efekty mizerne będą to bedzie kompressor? :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ 19 PS / 14 kW, 30 Nm to dane minimalnego przyrostu. Biorąc pod uwagę zmodyfikowany układ wydechowy i air box modyfikacje (tak zakładają spece z Digi-Tec) będą na poziomie +26 PS / 35Nm. Ale… wychodząc z założenia, że wcześniej wgrany był soft dławiący silnik do 380-390PS to przyrost do 445PS będzie… :kox:

Nie chce spekulować, zobaczymy jak to wyjdzie wszystko, odhamuje i wtedy podejmę decyzje co dalej :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eno jak będzie koło 445PS to już Fajnie....Gdzieś Na youtube Widziałem Rs4 Zrobioną Przez MTM'a to dopiero Lata :D tyle że zrobione na 553 konie :D:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eno jak będzie koło 445PS to już Fajnie....Gdzieś Na youtube Widziałem Rs4 Zrobioną Przez MTM'a to dopiero Lata :D tyle że zrobione na 553 konie :D:naughty:

a no...

http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS4-B7/4-2-l-309-kW-420hp-Quattro?FZID=RS4B7Q&KIT=M1RS4420530QX

38k EUR = 152 000 PLN

IMHO mało opłacalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc:

....

Nam (byłem z kolegą) Digi-Tec zarezerwował hotel (naturalnie na swój koszt) i poprosił o stawienie się około godziny 12 po odbiór auta. Dziś około 11:30 pracownik Digi-Tec pojechał na jazdę testową – wrócił ze smutną miną – po przekroczeniu 2k rpm motor przełącza się w tryb awaryjny i pracuje na 4 zaworach. Aby zresetować tego typu błąd konieczny jest flash komputera – a to niestety można zrobić tylko podczas połączenia z Audi AG, a że Audi AG w soboty nie pracuje – zaproponowano Nam pojazd zastępczy (naturalnie za free) i dowóz pojazdu w poniedziałek do PL (również za free). Decyzja: Bierzemy zastępczy, jedziemy do PL a w poniedziałek wracamy do D aby przetestować jeszcze auto w drodze powrotnej do PL.

Tak w nawiasie to życzę każdej PL firmie takiej dbałości o klienta.

To się nazywa podejście do klienta :notworthy:

Niestety w porównaniu z nimi nasze polskie firmy mają standardy Mozambiku :thumbdown:

Powodzenia w testowaniu :evil:

Ps. Może jak będziesz już w D-land warto zgłosić w Audi zażalenie, jak ciemniaki w Polsce niszczą szaczunek firmy :audi:.

Powiedz, że jak nic nie zrobią to następną Twoja furą będzie BMW M3 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...