PatryK225 Opublikowano 25 Listopada 2020 Opublikowano 25 Listopada 2020 Witam, panowie mam problem od jakiegoś miesiąca cały czas ubywa mi płynu chłodniczego przyjadę z pracy... na drugi dzień rano już plama pod samochodem i komunikat "kuhlmittel" dolewam wody wszystko w porządku nieważne ile kilometrów zrobię auto się nie grzeje cały czas 90°i na następny dzień znów to samo plama pod samochodem dodam że wydaje mi się że kiedy temperatura na dworze jest koło 0 lub na minusie szybciej ucieka dodam parę foto i mam nadzieję że to nic poważnego NA jednym zdjęciu zaznaczyłem dziwny wąż który ma spekana otulinie jeździłem po nim ręką i było tam dużo płynu chłodniczego ale chłodnica także mokra...
piotrsob1 Opublikowano 25 Listopada 2020 Opublikowano 25 Listopada 2020 (edytowane) Upchnij dobrze chłonną szmatę pod zbiorniczek wyrównawczy, od spodu niego masz wylot z zaworu upustowego ciśnienia w układzie chłodzenia . Jak następnego dnia będzie sucha a płynu znowu ubędzie to masz gdzieś nieszczelność. Jak będzie przesiąknięta płynem to ciśnienie w układzie chłodzenia wywala płyn przez ten zawór. A patrząc na miejsce zaznaczone na niebiesko to brakuje tam spory kawałek osłony gumowej chyba na przewodzie hydraulicznym idącym do maglownicy .. Wygląda to tak jakby jakiś gryzoń się za niego zabrał Posprawdzaj dokładnie resztę węży czy nie ma na nich śladów po zębach kuny, te ładne zwierzątka potrafią narobić solidnych szkód w komorze silnika Jak będzie problem ze zlokalizowaniem którędy płyn ucieka to napisz , powiem Ci co dalej zrobić Edytowane 25 Listopada 2020 przez piotrsob1
PatryK225 Opublikowano 25 Listopada 2020 Autor Opublikowano 25 Listopada 2020 Dzięki za odpowiedź, co do zaznaczonego miejsca na niebiesko, po pracy włożyłem tam palce pod otuline i tam jest wszędzie mokro od płynu, troszkę tą otuline przesunąłem i odjeżdżając z miejsca kreska za samochodem płynu? Czy to z tego węża może lecieć? Dodam jeszcze że miałem zaslepiony egr i po pracy go z powrotem podpialem ale to chyba nie ma nic do rzeczy...?
piotrsob1 Opublikowano 25 Listopada 2020 Opublikowano 25 Listopada 2020 Zaślepienie EGR-a nie powinno mieć żadnego wpływu na ubytek płynu chłodniczego. Płyn w tej otulinie raczej nie jest z przewodu tam się znajdującego , jak wcześniej napisałem raczej to przewód hydrauliczny, a płyn chłodzący się tam dostał z wycieku gdzieś powyżej tego miejsca To Ty masz to przed oczyma , musisz to zweryfikować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się