Talpa Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Witam, dzisiaj w trasie pojawił mi się taki oto objaw, od 1100 do 1200 RPM, silnik nie jest w stanie utrzymać obrotów. Powyżej i poniżej tej granicy, objaw już nie występuje. Dodam że auto 3 miesiące po przeglądzie, nową vaccum pompa, turbo po regeneracji. Logi mógł bym zrobić dopiero we wtorek i środę, ale może ktoś miał coś takiego i zna rozwiązanie. PXL_20201128_172700530.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Ogólnie może być kilka rzeczy... MAF, EGR (możesz na próbę zaślepić), Pompowtryski... Zrób logi statyczne 013+023, 003+004 Do tego BS 003 i 011 I dynamiczny 013+023 i 011 +003+008 To tak na wstępie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talpa Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Ogólnie może być kilka rzeczy... MAF, EGR (możesz na próbę zaślepić), Pompowtryski... Zrób logi statyczne 013+023, 003+004 Do tego BS 003 i 011 I dynamiczny 013+023 i 011 +003+008 To tak na wstępie... Tak myślałem, eh może uda mi się jutro coś ogarnąć, EGR był myty gruntownie przy wymianie turbo, nie powinien się przycinać, a dzieje się tak, bez różnicy, czy jest zimny czy ciepły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się