Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D3 4.2 TDI S8 LOOOK in progress By Mordeliuss ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Mordeliuss napisał:

Tyle ile wleje :decayed: 

a tak serio to w mieście ma ze mna ciężko więc od 15-20 litrow natomiast trasa przy predkiściaxh 140-200 jakieś 9,5 -10 litrow :whistling:

Oo matko, to twój pali tylko o trochę więcej w mieście jak moje 2.0 tfsi:unsure:

Opublikowano
11 minut temu, Tkoczu_ napisał:

Oo matko, to twój pali tylko o trochę więcej w mieście jak moje 2.0 tfsi:unsure:

Wiadomo że jak mi się właczy agresor to i pod 30 można podejść :grin:

Jade niedlugo odebrać auto, siedze jak na szpilkach :slina:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Całkiem dobre spalanie jeżeli mieścisz się w 10 litrach w trasie. 

Opublikowano (edytowane)

Kierunek BARTODZIEJE - FLYPERFORMANCE :wub::whistling:

Kupujac to auto wiedziałem że będzie to jeden z modów które wlecą tu na 100%. Jakiś czas temu przeszedłem do realizacji i dobadałem się z kolegą Kacprem z firmy Flyperformance i obgadaliśmy szczegóły. 
Wczoraj wleciał na auto 3” przelot z kwasówki + robione i projektowane pod moje auto tłumiki końcowe z kwasówki sterowane przepustnicami za pomocą pilota. Końcówki udało się upchnąć 4x100 przez co dupka A8 nabrała wyrazu. 
 

Jadąc po auto zupełnie nie wiedziałem czego sie spodziewać. Myslałem sobie diesel to diesel bez cudów bedzie a końcówki jak końcówki. Ale gdy podszedłem za auto byłem w stanie zapłacić o wiele wiecej a po odpaleniu i dodaniu gazu o wieleeee wiecej  :wub:  Dzwiek na filmie nie oddaje tego co jest w rzeczywistości. Auto brzmi lepiej niż niejedna benzyna. 
 

Kacper jak zwykle dokonał cudów i z czystym sumieniem mogę polecić każdy najmniejszy szczegół który zrobił przy tym projekcie. Indywidualne podejście, doradztwo no i świetny kontakt. Chłopak robi to z pasji a nie z zarobku dlatego każdy projekt jest pełen serca i talentu. 
 

Polecam przesłuchać na słuchawkach:slina:

Teraz nie wiem po co mi dobry sprzęt grający w aucie :decayed:

Po powrocie z urlopu dopinam szczegóły i lece z kolejnymi tematami. 
 

Stay Tuned:naughty:

 

655BFC7D-291C-43EC-B270-2622C81A73FC.jpeg

4338DE3E-D491-417A-BD29-A00F5ECA99D2.jpeg

Edytowane przez Mordeliuss
  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano

:kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak mnie te lampy robią :slina:

koncowki spoko, dźwięk też, jak zawsze modzik na plus :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bardzo podoba mi się projekt. Dobry kierunek. Fura nabiera charakteru :thumbup1:

Jedyne Co bym zmienił to zamocował nieco wyżej tylną rejestracją bo tak jakoś dziwnie jest nisko i wywalił tą ciemną folię z lamp a założył jakąś minimalnie przyciemniającą żeby wyglądała jak fabryczna ciemna lampa (tak mam u siebie)

20201116_134134.jpg

  • Pomoc techniczna 5
Opublikowano

Ramka pojdzie do poprawy bo już zamówiłem inna :whistling:

Co do lamp to też uważam ze jest troche za ciemna i pewnie na czasie wleci poprawka :wink:

sztos furka u Ciebie. Czyzbysmy mieli podobne fele :wink:

Opublikowano
21 minut temu, Mordeliuss napisał:

Ramka pojdzie do poprawy bo już zamówiłem inna :whistling:

Co do lamp to też uważam ze jest troche za ciemna i pewnie na czasie wleci poprawka :wink:

sztos furka u Ciebie. Czyzbysmy mieli podobne fele :wink:

A dziękuję bardzo :hi:

Fwle faktycznie nieco podobne. Ty masz o ile dobrze widzę wzór s-line jak z A3 8V a ja mam RS6 :cool1:

20201116_134116.jpg

Opublikowano
2 minuty temu, kamelus_ napisał:

A dziękuję bardzo :hi:

Fwle faktycznie nieco podobne. Ty masz o ile dobrze widzę wzór s-line jak z A3 8V a ja mam RS6 :cool1:

20201116_134116.jpg

No dobra teraz widze zdecydowana roznice, na zdjeciu powyżej nie było az takiej :)

Opublikowano
2 godziny temu, kamelus_ napisał:

Ty masz o ile dobrze widzę wzór s-line jak z A3 8V

mi to bardziej wygląda na wzór a'la S5 8T ;) miałem u siebie w A5 takie ori

0ZXHyBe.jpg

Opublikowano
34 minuty temu, jedrekx napisał:

mi to bardziej wygląda na wzór a'la S5 8T ;) miałem u siebie w A5 takie ori

0ZXHyBe.jpg

Racja :thumbup1:

Opublikowano
7 godzin temu, kamelus_ napisał:

Racja :thumbup1:

Zwał jak zwał, zostają na zime tylko :decayed:

Na lato lecimy na grubiej B)

Opublikowano

Klapę bym obniżył trochę, a ramki może takie

spacer.png

Opublikowano
W dniu 14.02.2021 o 21:11, audiaudi napisał:

Klapę bym obniżył trochę, a ramki może takie

spacer.png

Klapa pójdzie do regulacji napewno jak znajde chwile :decayed: A cóż to za wynalazkowe ramki?

 

Jutro śmigam i dokładam kolejny puzzelek jak się uda :wink:

Opublikowano

Mam takie ramki w autach i są ok, tablica dobrze sie trzyma i dobrze to wyglada. Sa tez przezroczyste.

 

Opublikowano (edytowane)

Odpocząłem i wracam z nowymi tematami :wink:

Mimo ciężkich warunków na drodze w ostatnią środę zjawiłem się punktualnie u kolegi Arka z firmy Remapper. Szybka decyzja i jedziemy na pomiar. Niestety błoto, śnieg i spora ilość wody uniemożliwiły Nam pomiar mocy w serii. Jak wszyscy jednak wiemy V6 czy V8 w audi rzadko trzymają serię więc nie spodziewałem się wodotrysków :kwasny:
Logi mimo sporego przebiegu wyszły wręcz wzorowo więc zdecydowałem się na korektę :wink:
Godzinka, dwie i już auto zaczęło jeździć inaczej. Uśmiech pojawił się po pierwszych 50 metrach po wyjeździe z bramy. Mimo iż wynik nie jest istnym szaleństwem to zdecydowanieeeeee czuć różnicę względem serii. Teraz bez problemu bez redukowania można wyprzedzać na 5 biegu a redukcje dają dużo uśmiechu i radości:decayed: Przed zabiegiem auto było ociężałe i powolne.
Po przeschnęciu czujnika przy kole udało się zrobić pomiar po remappingu. I wynik zadowolił mnie :wink:

Według serii 326 km i 750 nm a po zabiegu 367 ps i 891 nm. Zdecydowanie czuć różnicę w momencie przy dodawaniu gazu.

 

W nadchodzącym bliskim czasie będzie kolejne kilka zmian bo graty juz leżą i czekają kwestia tylko znalezienia czasu :facepalm:

Stay Tuned:good:

1D00D5C7-7794-4510-900A-3C005D4E482C.png

Edytowane przez Mordeliuss
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

No,No fajnie :naughty:

weź nagraj jak to śmiga ? ? 
 

Pozdrawiam.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Tak jak Piotr pisze, poproszę o filmik:whistling:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
W dniu 22.02.2021 o 10:42, Mordeliuss napisał:

Odpocząłem i wracam z nowymi tematami :wink:

Mimo ciężkich warunków na drodze w ostatnią środę zjawiłem się punktualnie u kolegi Arka z firmy Remapper. Szybka decyzja i jedziemy na pomiar. Niestety błoto, śnieg i spora ilość wody uniemożliwiły Nam pomiar mocy w serii. Jak wszyscy jednak wiemy V6 czy V8 w audi rzadko trzymają serię więc nie spodziewałem się wodotrysków :kwasny:
Logi mimo sporego przebiegu wyszły wręcz wzorowo więc zdecydowałem się na korektę :wink:
Godzinka, dwie i już auto zaczęło jeździć inaczej. Uśmiech pojawił się po pierwszych 50 metrach po wyjeździe z bramy. Mimo iż wynik nie jest istnym szaleństwem to zdecydowanieeeeee czuć różnicę względem serii. Teraz bez problemu bez redukowania można wyprzedzać na 5 biegu a redukcje dają dużo uśmiechu i radości:decayed: Przed zabiegiem auto było ociężałe i powolne.
Po przeschnęciu czujnika przy kole udało się zrobić pomiar po remappingu. I wynik zadowolił mnie :wink:

Według serii 326 km i 750 nm a po zabiegu 367 ps i 891 nm. Zdecydowanie czuć różnicę w momencie przy dodawaniu gazu.

 

W nadchodzącym bliskim czasie będzie kolejne kilka zmian bo graty juz leżą i czekają kwestia tylko znalezienia czasu :facepalm:

Stay Tuned:good:

1D00D5C7-7794-4510-900A-3C005D4E482C.png

900Nm:kox:

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...