Neony w Audi A4 (B5)
0

    45 postów w tym temacie

    Czy ma ktos jakies fotki audi a4 która posiada neony na zewnatrz jak i w srodki?????

    Bardzo mnie to interesuje , chciałbym zainstalowac se takie naeony ale niewiem czy to bedzie fajnie wyglądac???

    Pozdrawiam borekorneta

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem stanowczo na nie.Lepiej tą kase odłożyć i zainwestować w chip.Na pewno będzie 100 razy bardziej zadowolony niż z neonów :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    czy to bedzie fajnie wyglądac???

    Zdecydowanie nie!

    To nie auto do takich przeróbek i 'upiększania'..

    Popieran Hugo ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przychylam sie do zdania Hugo po chipie będziesz miał banana od ucha do ucha o tak :biggrin:

    ale co zrobisz z kasą to Twoja sprawa :wink:

    zależy kto co lubi...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Oczywiście każdy ma swój gust i może robić z autem co mu się podoba, ale neony hmm... stanowczo nie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    może chce zrobić z audi jakiegoś "japończyka"......

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pooglądajcie TVN Turbo tam jest program Operacja Tjuning i tam pokazane jest jak ładnie WIEJSKO zbajerować bejkę 3

    Neony były jednym z elementów jakie założyli do auta :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    NIE :bicz:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Neony do BMW 3 coupe albo Calibry i wies tanczy i spiewa :rotfl:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Neony hmm.. kazy ma swój gust jednemu sie podobaja innemu nie!!Mi sie nie podoba ale z neonami jest problem z policja i ubezpieczalnia!Po kolizji moga Ci nie wyplacic odszkodowania gdyz masz urzadzenia elektryczne nie orginalne!!!Chyba ze sie myle to prosze mnie poprwaic :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zrób jak chcesz, ja bym nie montował.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To wiocha straszna.A i tak w czasie jazdy nie mo|esz u|ywac. :bicz::bicz::bicz:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    borekorneta, nawet się nie wygłupiaj....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tak tylko pytam moze i macie racje ( kto pyta nie bładzi)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a co ty chcesz z auta choinke zrobic ,po 1 nie ma swiat bozego narodzenie po 2 szkoda kasy na neony zaloz lampi choinkowe i ozdob lancuchami i babkami bedzie tunnng swiateczny.Wiec prosze nie rob tego w OOOO.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no kolejny nawrocony na dobra droge :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :audi: czy nie :audi: szkoda kasy, bo efekt zaden, a jak wczesniej pisalem, wiocha totalna. Widzialem

    takie "cuda".

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a pozatym niewiem czy cos takiego jest dozwolone na naszysz polish road

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    a pozatym niewiem czy cos takiego jest dozwolone na naszysz polish road

    Nie jest ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    noooo za jakies glupie lampki choinkowe dostac mandat bezsens. :rotfl::rotfl:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ( kto pyta nie bładzi)

    słusznie, lepiej 2 razy zapytac niz później żałować

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Do jakiegos japonczyka ospojelorowanego i ostro pojechanego to jeszcze pasi ale do Audi, to to nie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dajcie spokój koledze... . Poprosił o zdjęcia to jak ktoś je ma to niech wklei i tyle. Zobaczy i sam podejmie decyzję. Każdy robi sobie z własnym autem co mu się podoba i tyle. :bicz:

    Pozdrawiam :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale watpie ze kto kolwiek bedzie mial takie zdjecia bo chyna nikt nie krzywdzi tak swojej niunii :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ale watpie ze kto kolwiek bedzie mial takie zdjecia bo chyna nikt nie krzywdzi tak swojej niunii :twisted:

    a to już jest osobna kwestia :biggrin:

    Przyznam się, że mam zamontowane dwa neony nad stopami kierowcy i pasażera :lol: Zrobiłem to tylko dlatego, że po pierwsze dostałem za darmo bo kumpel pracuje w hurtownik z takim chińskim szajsem, po drugie chciałem zobaczyć jak to wyglada.

    Wyrzucę je jutro. Może ktoś chce?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie ale mi chodzilo o neony na zewatrz. we wnatrz to sam mysle nad jakims delikatnym doswietleniem bagażnika.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tak tylko pytam

    I na tym poprzestań, bo to naprawde jest VT

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Za neony w Audi powinien być ban na forum :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tak tylko pytam moze i macie racje ( kto pyta nie bładzi)

    I poto stworzono klub abysmy sobie wzajmniemnie pomagali. :cool:

    A co do policji to racja i z ubezpieczycielem problemy.

    Co do neonow to twoj gust ale przemysl czy nie lepiej go zawirusowac :smile: .

    A co do podswietlenia bagarznika to ten temat byl juz poruszany, tu jest link.

    http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6858

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    neonom mówię NIE, ale to Twój cyrk i Twoje małpy :)

    :twisted: :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
    0

    • Latest Registered Members