iwadrian Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam. Dziś podczas jazdy po autostradzie z prędkością ok130 km/h nagle auto straciło moc. Po zatrzymaniu się na parkingu sprawdziłem wszystkie przewody podciśnienowe, oraz rury układu dolotowego wszystko wygląda o.k po podłączeniu do vag-a wyskoczył błąd 17965 p1557 intermittent czyli problem z ciśnieniem doładowania. Sztanga kierownic turbiny pracuje( po odłączeniu przewodu podciśnieniowego od gruszki opada, gdy go podłączę i podczas zasysania powietrza ustami unosi się). Luzów na turbinie nie wyczułem.wpsikałem do niej wd-40 poruszałem sztangą(chodzi dość lekko) ręcznie ale to nie pomogło. po wykasowaniu błędu pojawia się ponownie z różną częstotliwością.Auto czasami ma zaskoki i zaczyna ciągnąć ale dzieje się to sporadycznie.Podejrzewam ,że bez wymontowania turbawki i czyszczenia się nie obędzie. Poniżej wklejam moje pierwsze logi(proszę o wyrozumiałość w razie ich niepoprawności)jeżeli będzie trzeba to coś poprawię. Dołożyłem brakujące logi,jeżeli jeszcze czegoś brakuje proszę o podpowiedź co dołożyć zanim post znowu w koszu wyląduje.
GRazny Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 no sam jestem ciekaw co Ci eksperci doradzą... bo ja bym autka już nie dusił... przeładowanie non stop...
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 mi to wyglada na uszkodzony czujnik G71 zanim wywalisz turbo na stól podmien ten czujnik na testy ....
iwadrian Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 mi to wyglada na uszkodzony czujnik G71 zanim wywalisz turbo na stól podmien ten czujnik na testy .... Też o tym myślałem ponieważ tak jak pisałem powyżej sztanga chodzi bez zarzutu przy teście vag-iem jak i przy zasysaniu powietrza z gruchy ustami.Założyłem na nią klucz,rozruszałem i raczej nie ma się czego czepić. Wszystkie podciśnienia sprawdziłem dwa razy i jest o.k. Zrobię tak jak piszesz i będę szukał dalej. pozostaje jeszcze N75 ale z logów wynika, że działa on raczej dobrze.
letallec Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Nieźle . Cisnienie doładowania na stałym poziomie od najniższych obrotów Trudno wymyslec coś innego niż czujnik.
iwadrian Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 No i problem rozwiązany przyczyną był rzeczony czujnik.Wymieniłem go na drugi i i przejechałem się 30 kilometrów autostradą.Autko idzie jak ta lala W wolnej chwili zrobię logi żeby upewnić się czy wszystko jest tak jak powinno. Dzięki wielkie panowie za pomoc :notworthy: pozdrawiam. ps.zauważyłem, że zniknął niepokojący dzwięk (opisany w temacie pod tym samym tytułem)
iwadrian Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Logi zrobię w wekeend bo praca,praca... czujnik za free od kumpla ze szrotu
iwadrian Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udało mi się namówić córkę do pomocy i mam już logi no i oczywiście prośba o opinie.
iwadrian Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 mi to wyglada na uszkodzony czujnik G71 zanim wywalisz turbo na stól podmien ten czujnik na testy .... bedzie dobrze .... ladnie pompuje ... Wielkie dzięki Spanky
GRazny Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 ale pogłaskać ją po gazie i tak musisz bo masz delikatną zwłokę i później malutkie przeładowanie... więc od czasu do czasu pedał w podłogę...
iwadrian Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 ale pogłaskać ją po gazie i tak musisz bo masz delikatną zwłokę i później malutkie przeładowanie... więc od czasu do czasu pedał w podłogę... Spoko damy radę, masowanie pedału przyśpieszenia już w toku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się