Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów (przeładowanie turbo)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dziś podczas jazdy po autostradzie z prędkością ok130 km/h nagle auto straciło moc. Po zatrzymaniu się na parkingu sprawdziłem wszystkie przewody podciśnienowe, oraz rury układu dolotowego wszystko wygląda o.k po podłączeniu do vag-a wyskoczył błąd 17965 p1557 intermittent czyli problem z ciśnieniem doładowania. Sztanga kierownic turbiny pracuje( po odłączeniu przewodu podciśnieniowego od gruszki opada, gdy go podłączę i podczas zasysania powietrza ustami unosi się). Luzów na turbinie nie wyczułem.wpsikałem do niej wd-40 poruszałem sztangą(chodzi dość lekko) ręcznie ale to nie pomogło. po wykasowaniu błędu pojawia się ponownie z różną częstotliwością.Auto czasami ma zaskoki i zaczyna ciągnąć ale dzieje się to sporadycznie.Podejrzewam ,że bez wymontowania turbawki i czyszczenia się nie obędzie. Poniżej wklejam moje pierwsze logi(proszę o wyrozumiałość w razie ich niepoprawności)jeżeli będzie trzeba to coś poprawię.

Dołożyłem brakujące logi,jeżeli jeszcze czegoś brakuje proszę o podpowiedź co dołożyć zanim post znowu w koszu wyląduje.

ba6a7cc40aa1b3d7m.jpg

27cfd9df6e312ddem.jpg

d0b0170baacd8293m.jpg

2145d3d1ab04ea54m.jpg

d97279420aa8de34m.jpg

cb33157661cd6402m.jpg

d6e8efd0f97e171am.jpg

Opublikowano

no sam jestem ciekaw co Ci eksperci doradzą... bo ja bym autka już nie dusił... przeładowanie non stop...

Opublikowano

mi to wyglada na uszkodzony czujnik G71

zanim wywalisz turbo na stól podmien ten czujnik na testy ....

Opublikowano

mi to wyglada na uszkodzony czujnik G71

zanim wywalisz turbo na stól podmien ten czujnik na testy ....

Też o tym myślałem ponieważ tak jak pisałem powyżej sztanga chodzi bez zarzutu przy teście vag-iem jak i przy zasysaniu powietrza z gruchy ustami.Założyłem na nią klucz,rozruszałem i raczej nie ma się czego czepić. Wszystkie podciśnienia sprawdziłem dwa razy i jest o.k. Zrobię tak jak piszesz i będę szukał dalej. pozostaje jeszcze N75 ale z logów wynika, że działa on raczej dobrze.
Opublikowano

Nieźle :decayed:. Cisnienie doładowania na stałym poziomie od najniższych obrotów :kox: Trudno wymyslec coś innego niż czujnik.

Opublikowano

No i problem rozwiązany przyczyną był rzeczony czujnik.Wymieniłem go na drugi i i przejechałem się 30 kilometrów autostradą.Autko idzie jak ta lala :) W wolnej chwili zrobię logi żeby upewnić się czy wszystko jest tak jak powinno. Dzięki wielkie panowie za pomoc :notworthy: :notworthy: pozdrawiam.

ps.zauważyłem, że zniknął niepokojący dzwięk (opisany w temacie pod tym samym tytułem)

Opublikowano

czekamy na logi... ile ten czujnik?

Opublikowano

Logi zrobię w wekeend bo praca,praca... czujnik za free od kumpla ze szrotu :naughty:

Opublikowano

bedzie dobrze .... :wink4:

Opublikowano

Udało mi się namówić córkę do pomocy i mam już logi :)

6b1e5ddebf133460m.jpg

6ae712a7284dfbaam.jpg

21bace789750edf9m.jpg

db8f09c0aec53068m.jpg

no i oczywiście prośba o opinie.

Opublikowano

ladnie pompuje ...

Opublikowano

mi to wyglada na uszkodzony czujnik G71

zanim wywalisz turbo na stól podmien ten czujnik na testy ....

bedzie dobrze .... :wink4:

ladnie pompuje ...

Wielkie dzięki Spanky :hi:
Opublikowano

ale pogłaskać ją po gazie i tak musisz bo masz delikatną zwłokę i później malutkie przeładowanie... więc od czasu do czasu pedał w podłogę...

Opublikowano

ale pogłaskać ją po gazie i tak musisz bo masz delikatną zwłokę i później malutkie przeładowanie... więc od czasu do czasu pedał w podłogę...

Spoko damy radę, masowanie pedału przyśpieszenia już w toku :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...