Tymian15 Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 (edytowane) Witam. Jestem nowy na tym forum, potrzebuje pomocy. Otóż od 2 tygodni szukam usterki w audi a4b5 1.8 apt silnik kręci nie odpala z tego co zauważyłem nie działa pompa paliwa. Na krótko pompa działa przekaźnik wymieniony. Wcześniej czasem odpaliła, nie da się odczytać błędów, komputer nie chcę się łączyć. W czym szukać problemu? Jeszcze raz się zdarzyło że mrugało epc filmik niżej VID_20210225_185012.mp4 Edytowane 9 Marca 2021 przez Tymian15
Pieterb Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 58 minut temu, Tymian15 napisał: W czym szukać problemu? może w kostce stacyjki
Tymian15 Opublikowano 9 Marca 2021 Autor Opublikowano 9 Marca 2021 Masz na myśli kostkę która się podłącza do stacyjki? Czy cały wkład ten aluminiowy?
Pieterb Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 nie, sama kostkę. To co wkleił kolega wyżej. Tzn sam stacyjka też może być ale bardziej bym na początek kostkę obstawił.
Tymian15 Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 Niestety wymiana kostki nie pomogła dalej auto nie odpala i nie podaje prądu na pompę paliwa. Jakieś inne pomysły?
Pieterb Opublikowano 11 Marca 2021 Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) A sprawdzałeś czy na 30 i na 15 po przekręceniu zapłonu jest napięcie? Pompa paliwa startuje chyba podczas kręcenia rozrusznikiem więc nie wiem czy tak sprawdzałeś? Edytowane 11 Marca 2021 przez Pieterb
Tymian15 Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 Co masz na myśli pisząc 15 i 30;)? Ogólnie jak zaczelo się to dziać to słuchałem czy pompa się załącza na zapłonie i załączała się ale czasami teraz wcale na krótko była podpinana i działa zmieniłem te kostkę od stacyjki bez odpowiedzi dalej. akumulator zmieniłem na nowy bo w ciągu ostatnich paru tygodni zapalała się lampka od hamulca 3 razy piknelo przy każdym odpaleniu
Pieterb Opublikowano 11 Marca 2021 Opublikowano 11 Marca 2021 1 minutę temu, Tymian15 napisał: Co masz na myśli pisząc 15 i 30;)? piny kostki stacyjki, wychodzi na to że nic nie sprawdziłeś skoro nie wiesz nawet co to takiego Powinno być tak: 30-przewód czerwony, to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżej 15-przewód czarny, napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny, zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony 0,5mm to zasilanie radia. załącza się po włączeniu kluczyka a wyłącza dopiero po jego wyjęciu ze stacyjki 50- czerwono czarny zasilanie rozrusznika start wszystkie sygnały to załączenie napięcia akumulatora 12V lub jego wyłączenie
Tymian15 Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) Wszędzie wszystko się zgadza. Zauważyłem że przestała się zapalać kontrolka EPC czytałem na innych forach że prawdopodobnie oznacza to padnięty komputer. Edytowane 11 Marca 2021 przez Tymian15
Pieterb Opublikowano 11 Marca 2021 Opublikowano 11 Marca 2021 2 godziny temu, Tymian15 napisał: Zauważyłem że przestała się zapalać kontrolka EPC czytałem na innych forach że prawdopodobnie oznacza to padnięty komputer. a tu już nie wiem, być może tak jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się