Mati93 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Witam Ostatnio w moim aucie audi a4 b7 1.8t wyskoczył błąd 17705 spadek ciśnienia między turbosprężarka a obudowa przepustnicy, nie mam już pojęcia co mam robić dalej wymieniłem gruszkę turbiny, zawór srerownika turbiny, zawór DV, sprawdzałem czy przepustnica jest dobra i tak jest dobra. Gry odpalę auto na biegu jałowym samochód chodzi normalnie obroty nie skaczą, silnika nie trzęsie, problem się pojawia wtedy gdy wciśnie się gaz i zaczyna się problem
Mati93 Opublikowano 14 Marca 2021 Autor Opublikowano 14 Marca 2021 Dodam jeszcze, że gry zatykam ręka otwór przepustnicy nie robiąc szczeliny auto nie gasnie.... Spryskalem wszystko by zobaczyć czy jest jakaś nieszczelnosc ale nic nie widać
przem8 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Zawór dv ori? Szczelność dolotu sprawdzona kompresorem? Auto seria?
Mati93 Opublikowano 14 Marca 2021 Autor Opublikowano 14 Marca 2021 Wszystko sprawdzone. Rok produkcji auta 2004
Mati93 Opublikowano 14 Marca 2021 Autor Opublikowano 14 Marca 2021 Myślę nad kupnem sterownika komputera może coś z nim nie tak
przem8 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 (edytowane) 53 minuty temu, Mati93 napisał: Wszystko sprawdzone. Rok produkcji auta 2004 Widocznie nie tak jak trzeba. Porób logi jeszcze, może coś wyjdzie, że nie domaga. Edytowane 14 Marca 2021 przez przem8
Mati93 Opublikowano 19 Marca 2021 Autor Opublikowano 19 Marca 2021 Problem rozwiązany post do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się