Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB P1128 za ubogo..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 godzin temu, zionx napisał:

Na odpalonym silniku jeszcze poprzepinałem kostki z sondy, ale od razu na tej i na tej wskakiwało +25% wtryski 5,2ms, nierówno pracuje i lipa..

No stary tak kariery nie zrobisz. 

Objawy masz jak na nie ogarnięty mafless. 

Czyli reasumując : pompa filter sonda , nieszczelności ogarnięte auto dalej jedzie za ubogo.

Nie chce wbijać kija w mrowisko ale mam u siebie auto z podobnymi logami po sofcie. Robiłem je dokładnie wczoraj. Soft pochodzi od tego samego Pana co u Ciebie. Nikomu nie ujmując oczywiście dzisiaj wgram tam serie. 

Oczywiście synchronizacja rozrządu była sprawdzona ? Kompresja pomierzona ? 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, DarekS4 napisał:

Oczywiście synchronizacja rozrządu była sprawdzona ? Kompresja pomierzona ? 

Synchronizacja na 0, czasem mignie -1, kompresji nie mierzyłem ale zrobię to w weekend

Z drugiej strony nie wydaje mi się żeby to było przez mafless, bo problemy się zaczęły około miesiąc temu, a softa mam od lipca 2020 :/

Bo zmiana ori N75 na pierburga, raczej nie ma tu nic do rzeczy?

Edytowane przez zionx
Opublikowano

Problemy się zaczęły z dnia na dzień? Wgraj wkońcu tą serię i zobaczysz. Wtryski masz z bfb?

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Problemy się zaczęły z dnia na dzień? Wgraj wkońcu tą serię i zobaczysz. Wtryski masz z bfb?

Nie, wtryski mam 0280156023

Pierwsze objawy to było że mi wyskoczył check że mieszanka za uboga, po wykasowaniu pojawiał się po parudziesięciu kilometrach, prędzej nie było z tym problemów (były ale z przeładowaniami turbiny, ale to już zrobione)

Jak mam wgrać serie, jak się na tym nie znam, ani kabla nie mam :/

Opublikowano

Wyjmij wtryski zobacz jak rozpylają. Na lpg tak samo są problemy, zarówno na jałowych jak i pod obciążeniem?

Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, przem8 napisał:

Wyjmij wtryski zobacz jak rozpylają. Na lpg tak samo są problemy, zarówno na jałowych jak i pod obciążeniem?

Lpg to nawet nie diagnozuje jak na benzynie nie działa jak należy, co prawda zerkałem na parametry ale są praktycznie takie same jak na pb.

Mogę wyjąć całą listwę z wtryskami, podstawić wiadro i ktoś mi będzie kręcił rozrusznikiem?

Polecicie kogoś z okolic Bielska-Białej albo ogólnie ze śląska kto by mi zgrał tego softa i go sprawdził?

Edytowane przez zionx
Opublikowano
3 godziny temu, DarekS4 napisał:

No stary tak kariery nie zrobisz. 

Objawy masz jak na nie ogarnięty mafless. 

Czyli reasumując : pompa filter sonda , nieszczelności ogarnięte auto dalej jedzie za ubogo.

Nie chce wbijać kija w mrowisko ale mam u siebie auto z podobnymi logami po sofcie. Robiłem je dokładnie wczoraj. Soft pochodzi od tego samego Pana co u Ciebie. Nikomu nie ujmując oczywiście dzisiaj wgram tam serie. 

Oczywiście synchronizacja rozrządu była sprawdzona ? Kompresja pomierzona ? 

 

 

 

 

Jezeli to nie problem to zgraj zawartość ECU i z chęcią bym podejrzał co tam jest namodzone :) 

Opublikowano (edytowane)

Programem nefmoto można zgrać wsad za pomocą kabla od vaga ale ja doświadczenia z tym programem nie mam. Najpewniejsze wyście to kupno mpps za 80zł, no chyba, że znajdziesz kogoś w okolicy albo niech Ci ktoś pokieruje z tym nefmoto.

Trochę dziwne, że się tak nagle posypało, posprawdzane tyle rzeczy i dalej nic. Albo coś z ecu, może sterownik lpg miesza (nawet jak na nim nie jeździsz) albo huk wie co jeszcze. Czary jakieś :P

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Znalazłem dość łopatologiczny poradnik na klubie tt

https://www.klubtt.pl/showthread.php?10036-Read-Write-ECU

 

W sobotę zczytam tego softa i zobaczymy..

Jeszcze jutro ma mi dojść nowa lambda, tym razem nówka bosch, może coś się zmieni :(

Opublikowano
11 godzin temu, zionx napisał:

Jeszcze jutro ma mi dojść nowa lambda, tym razem nówka bosch, może coś się zmieni

Wydawało mi się że pisałeś że była podmiana na nową 

11 godzin temu, zionx napisał:

W sobotę zczytam tego softa i zobaczymy..

Co zobaczycie ? 

 

Słuchaj bo jest jeszcze jedna sprawa .... Krzycho jest jaki jest :decayed: ... Ale dlaczego nie podjedziesz do niego przedstawisz problem i poprosisz żeby wsiadł z Tobą i zrobił logi ? 

Jak cos to podjedź wgram Ci serie. 

Opublikowano

Jest dobrze ...

 

Nowa sonda ? Jak tak to ekhm.... niestety mam chyba racje..  diagnoza pierwszej sondy jest off.. mimo 2 sond uszkodzonych brak było jej błędów... 

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, soul87 napisał:

Jest dobrze ...

 

Nowa sonda ? Jak tak to ekhm.... niestety mam chyba racje..  diagnoza pierwszej sondy jest off.. mimo 2 sond uszkodzonych brak było jej błędów... 

Tak, to log na nowej sondzie. Jak jeździłem z odpiętą kostką S1 to wgl nie wywalało jej błędu w ecu, prędzej siało błędem S1 że mieszanka za uboga. S2 wisi luzem w komorze silnika, kostka jest podłączona, w ecu co jakiś czas pojawia się błąd S2B1 response too slow, ale nie wywala checka na liczniku także nie przeszkadza mi to. @DarekS4 zgadamy się, zczytasz sobie tego softa, czy faktycznie w nim większych głupot nie ma..

 

Jeszcze napiszę później post podsumowujący koszty itp, ale narazie jeszcze proszę resztę "wywołanych" do zerknięcia w te logi ;)

Edytowane przez zionx
Opublikowano (edytowane)

Czyli bubel w sofcie ...diagnostyke pierwszej sondy wypadalo by jednak z powrotem włączyć... jak widać przydaje się...

Edytowane przez soul87
Opublikowano

druga sonda nie powinna wisieć luzem w komorze podłaczona do wtyczki, albo powinna być wyłączona prawidłowo zeby mozna było ja odłaczyć całkowicie albo powinna byc wkrecona..

Opublikowano
16 minut temu, Łukasz13 napisał:

druga sonda nie powinna wisieć luzem w komorze podłaczona do wtyczki, albo powinna być wyłączona prawidłowo zeby mozna było ja odłaczyć całkowicie albo powinna byc wkrecona..

Wyolbrzymiłem, przewód zwinięty i sztywno sonda przypięta do ściany grodziowej. Zostawienie odpiętej kostki też w sumie nie jest za dobrym pomysłem, mogą np pordzewieć piny :)

Opublikowano
13 godzin temu, zionx napisał:

mogą np pordzewieć piny :)

Nie przesadzaj. Ostatnio każde B6/B7 co do nas trafia ma zwinięta sonde na grodzi. Mnie osobiście krew zalewa jak to widzę. 

Wrzuć 033 na rozgrzanym jałowym. I zapłon też dynamiczny teraz z Ciekawości. 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, DarekS4 napisał:

Nie przesadzaj. Ostatnio każde B6/B7 co do nas trafia ma zwinięta sonde na grodzi. Mnie osobiście krew zalewa jak to widzę. 

Wrzuć 033 na rozgrzanym jałowym. I zapłon też dynamiczny teraz z Ciekawości. 

 

proszę

http://vaglogi.pl/log-033_aVGZVvV.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_6j3mLb.html

 

@edit

ajj.. logi zrobione na lpg

Edytowane przez zionx
Opublikowano

Słowem końca.. Wymieniono:

- zawór DV ori 180zł (stary był nieszczelny)

- zawór odmy ori 035103245G 51zł (stary był dobry, ale o innym oznaczeniu)

- oringi i talerzyki wtryskiwaczy Bosch (miałem swoje, ale trza liczyć wszystko z 20zł )

- gniazda wtryskiwaczy ori 06B133555H 80zł

- czujnik ciśnienia doładowania Pierburg 7.01024.02.0 78zł

- filtr paliwa Mahle KL570 68zł

- pompa paliwa ori używana 8E0919051BL 200zł (myślę że stara była sprawna, ale niech zostanie jako zapas)

- przepływomierz powietrza ori 06A906461L 100zł [jak ktoś chce, mogę podać linka, zostało 5szt, nówka za 100 ;P] (stary był dobry, ale wkład był z 1.9TDI)

- filtr powietrza Knecht LX819 37zł

- sonda lambda w dwóch etapach

 /ori używka 90zł - niesprawna, udało się zwrócić

 /Bosch nowa 100zł - tak, znowu mi się udało, ktoś się chyba nie znał i za 100 sprzedał :)

 

- dodatkowo zakupiono zestaw pomiarowy ciśnienia paliwa 85zł i kompresji 48zł

 

Łącznie jak widać w kaflu się nie zmieściłem, ale satysfakcja z osiągniętego celu - bezcenna :)

Jeszcze będę się umawiał z Darkiem, żeby dla pewności zerknąć w tego softa i przy okazji może sprawdzić kompresję, mój zestaw chyba nie jest za dobrej jakości :)

 

I z tego miejsca bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomogli, naprowadzili - @przem8 @soul87 @DarekS4 @Łukasz13 - gdyby a4-klub robiło jakiś ogólnopolski zlot, macie wielkiego browara :)

Opublikowano
17 minut temu, zionx napisał:

Słowem końca.. Wymieniono:

- zawór DV ori 180zł (stary był nieszczelny)

- zawór odmy ori 035103245G 51zł (stary był dobry, ale o innym oznaczeniu)

- oringi i talerzyki wtryskiwaczy Bosch (miałem swoje, ale trza liczyć wszystko z 20zł )

- gniazda wtryskiwaczy ori 06B133555H 80zł

- czujnik ciśnienia doładowania Pierburg 7.01024.02.0 78zł

- filtr paliwa Mahle KL570 68zł

- pompa paliwa ori używana 8E0919051BL 200zł (myślę że stara była sprawna, ale niech zostanie jako zapas)

- przepływomierz powietrza ori 06A906461L 100zł [jak ktoś chce, mogę podać linka, zostało 5szt, nówka za 100 ;P] (stary był dobry, ale wkład był z 1.9TDI)

- filtr powietrza Knecht LX819 37zł

- sonda lambda w dwóch etapach

 /ori używka 90zł - niesprawna, udało się zwrócić

 /Bosch nowa 100zł - tak, znowu mi się udało, ktoś się chyba nie znał i za 100 sprzedał :)

 

- dodatkowo zakupiono zestaw pomiarowy ciśnienia paliwa 85zł i kompresji 48zł

 

Łącznie jak widać w kaflu się nie zmieściłem, ale satysfakcja z osiągniętego celu - bezcenna :)

Jeszcze będę się umawiał z Darkiem, żeby dla pewności zerknąć w tego softa i przy okazji może sprawdzić kompresję, mój zestaw chyba nie jest za dobrej jakości :)

 

I z tego miejsca bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomogli, naprowadzili - @przem8 @soul87 @DarekS4 @Łukasz13 - gdyby a4-klub robiło jakiś ogólnopolski zlot, macie wielkiego browara :)

A wszystko przez babola w sofcie który dalej tam siedzi 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...