cayenne Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Witam, Jak uważacie,czy jest róznica pomiędzy tymi rodzajami paliwa? Jeśli tak to jaka?
Gość spedyt Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Między 95 a 98 jest taka różnica że ta druga ma wyższą liczbę oktanową co nie przekłada się w żaden sposb na moc
cayenne Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Opublikowano 30 Marca 2007 nie przekłada się w żaden sposb na moc Więc w czym róznica? Tylko w cenie?? :twisted:
cayenne Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Opublikowano 30 Marca 2007 A spalanie? Słyszałem,że przy większej liczbie oktanowej spalanie może nieznacznie spaść? Prawda to?
Gość Murzyn Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 niektore silniki sa przystosowane do spalania 95 inne do 98 - taka jest roznica, lej to co zaleca producent
Gość spedyt Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 spalanie? Słyszałem,że przy większej liczbie oktanowej spalanie może nieznacznie spaść? Prawda to? Efekt placebo
lmatys Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Witam,Jak uważacie,czy jest róznica pomiędzy tymi rodzajami paliwa? Jeśli tak to jaka? Tankuje zawsze na Shellu..na V-Power przejezdzam o okolo 50-80km wiecej na pelnym baku niz na zwyklej 95. Pozdrawiam.
hhacek Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 jezdzilem przez 3 miesiace na BP ultimate i niestety nie moge powiedziec zeby palil mniej niz na zwyklej, fakt ze wydawal sie byc bardziej zrywny. wczoraj w londynie na stacji BP widzialem benzyne 102 oktany!!! cena F 2.65 za litr (zwykla bezolowioowa to ok F0.90). chyba leje sie to od Ferrari i podobnych.
Joseph Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Różnica jest pomiędzy wszystkimi trzema. Ale nie w seryjnej motorowni Może jeśli zalejesz 95 do silnika pod 98 oktanów to spadnie moc. I jeśli będziesz to nadrabiał prawą nogą to w sumie może spalić więcej. Pozdrawiam
TTom3k Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Ja jezdze all time na 98. Jak raz zalalem 95 to mialem wrazenie ze jezdzi jakos mulowato;/ Wszystko tez zależy od stacji.
pet3r Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 kiedys tankowalem V-power Racing 99+, w moim odczuciu silnik pracowal odrobine ciszej, nie telepal tak buda na wyzszych obrotach i duzo przyjemniej hamowalo sie silnikiem (wkrecal sie bardziej 'gladko' i szybciej ). to sa moje subiektywne odczucia, kilka bakow przejezdzilem a porownanie mam do 95 ze Statoila.
Gość spedyt Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 kiedys tankowalem V-power Racing 99+, w moim odczuciu silnik pracowal odrobine ciszej To właśnie sa podstawowe zalety tego paliwa, wyższa liczba oktanowa która nie jest odpowiedzialna za moc a za pracę silnika
SLOVIAN Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 nie zgodze sie,tankuje na schellu v-power i czuje duza roznice,jak dodaje gazu to centralnie mi sie maska podnosi,hehe.Fakt ,ze tankuje w Norwegii moze zmieniac duzo. Podobno w Polsce vpower schella jest robiony na zamowienie przez orlen,bo zwykla jest ta sama co na leje orlen. Oczywiscie to tylko moja opinia :biggrin:
Goran Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Ja jezdze all time na 98. Jak raz zalalem 95 to mialem wrazenie ze jezdzi jakos mulowato;/ Wszystko tez zależy od stacji. hehe dokładnie u nas co stacja to inne paliwo. Ja zawsze tankuje na bp, ale jak naleje u naszych zachodnich sąsiadów to robie więcej kilometrów... dlaczego?? Chyba odpowiedzieć może sobie każdy sam :biggrin: Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się