rs50 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 (edytowane) Ciśnienie na czujniku G201 (Brake Pressure) podczas normalnego wciskania pedału hamulca dochodzi u mnie do max 90 bar, przy bardzo mocnym wciśnięciu pedału pokazuje max 120 bar. Diagnostyka poprzez VCDS (ABS / Measuring Block / grupa 005). Czy te wartości są w normie czy za niskie? Ogólnie jest problem ze słabą skutecznością hamulców. Edytowane 9 Kwietnia 2021 przez rs50
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 W dniu 9.04.2021 o 18:27, rs50 napisał: Ciśnienie na czujniku G201 (Brake Pressure) podczas normalnego wciskania pedału hamulca dochodzi u mnie do max 90 bar, przy bardzo mocnym wciśnięciu pedału pokazuje max 120 bar. Diagnostyka poprzez VCDS (ABS / Measuring Block / grupa 005). Czy te wartości są w normie czy za niskie? Ogólnie jest problem ze słabą skutecznością hamulców. sprawdz podcisnienia
rs50 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2021 (edytowane) Podciśnienie sprawdzone zaraz za pompą, generuje wartości w zakresie od 0,66 do 0,75 bar. Po wyłączeniu silnika podciśnienie uchodzi, nie utrzymuje się na stałym poziomie. Gumowy łącznik na ścianie grodziowej już wymieniony. Edytowane 11 Kwietnia 2021 przez rs50
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 4 minuty temu, rs50 napisał: Po wyłączeniu silnika podciśnienie uchodzi, czyli jest gdzies dziura
rs50 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 8 godzin temu, Dev napisał: czyli jest gdzies dziura Jest jakis dobry sposób na sprawdzenie szczelności podciśnienia w całym układzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się