koral2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Witam Mam problem z moim nowo zakupionym Audi A4 B6 auto z 2003r. Wyposażone w silnik 3.0 V6 z instalacją LPG (oznaczenie ASN) w połączeniu z napędem quattro oraz skrzynią Tiptronic. Auto kupiłem z nierówną pracą silnika,zarówno na benzynie jak i LPG. Nie ma problemu z odpalaniem na ciepłym i zimnym. Po podłączeniu pod VCDS, wyskakuje multum błędów. Czytając parę postów stawiam na przestawiony rozrząd. Ale chciałbym się poradzić was,ponieważ napewno wielu ludzi zjadło zęby na tych silnikach wrzucam w załącznikach zdjęcia błędów oraz bloków 90,91,92,94,95,. Proszę o poradę od czego zacząć, również w sprawdzeniu wiązki elektrycznej, ponieważ ma pierwszy rzut oka wygląda w porządku. Z góry dziękuję z jakikolwiek odzew Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Daj zdjęcia tych grup 90 i 93 ale wskazuje to na źle ustawiony rozrząd.
koral2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Grupa 93 mi w ogóle nie działa.
przem8 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Jak nie działa? NIe możesz wejsć czy nie pokazuje wartości?
koral2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Nie pokazuje wartości, puste okienka.
koral2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Może ktoś jeszcze podpowie co przydałoby się sprawdzić ,jeżeli jest brak wartości w grupie 93. Jest możliwość sprawdzenia czujników położenia wałków np. multimetrem ?
wojtek_lbn Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 6 godzin temu, koral2020 napisał: Może ktoś jeszcze podpowie co przydałoby się sprawdzić ,jeżeli jest brak wartości w grupie 93. Jest możliwość sprawdzenia czujników położenia wałków np. multimetrem ? Można sprawdzić oscyloskopem przebieg sygnału, korelację góry z dołem też się da na 2 lub 3-kanałowym. W tych wartościach które udało się odczytać masz spore rozjazdy między wartością zadaną i rzeczywistą na wałkach plus błędy korelacji i wypadanie zapłonów, to sugeruje albo przestawienie rozrządu, albo problem z wariatorami. Mało prawdopodobne żeby źródłem problemu były same czujniki. Trzeba się dostać do rozrządu, sprawdzić stan paska i ustawienie przede wszystkim. Chociaż spodziewałbym się raczej opcji nr 2 czyli problemu z wariatorami.
koral2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Dostałem się do rozrządu ,został ustawiony na blokady.Błędy znikły.Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się