Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Interpretacja logów A4 B6 1.8T BFB błąd 17544


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie! Od dłuższego czasu borykam się błędem 

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent

pacjent A4 B6 1.8T BFB 2003r 

Postanowiłem zrobić logi dynamiczne 02+33, 115+118+20 jak i statyczne 02+33

I tu moja ogromna prośba do członków forum o interpretację logów i nakierowanie na możliwą przyczynę ów błędu.

Za pomoc z góry dziękuje! 

LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-002-033-xxxstatyczne.csv LOG-01-115-118-020.csv

Opublikowano

Logi do odcinki zrób i wrzuć to na vaglogi.pl

Opublikowano

Na podstawie tego pomiaru nic nie zdiagnozujemy? Wrzuciłem na vaglogi.pl

 

Opublikowano
7 minut temu, KarolOpev napisał:

Na podstawie tego pomiaru nic nie zdiagnozujemy? Wrzuciłem na vaglogi.pl

 

Gdzie te linki? :D

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Masz ogromne spalanie stukowe, które grozi defektem silnika na dłuższą metę. Do sprawdzenia katalizator w pierwszej kolejności, świece, kompresja. Jakby 2+33 był do 6tys. to można by się jeszcze coś więcej wypowiedzieć

Opublikowano

Wielkie dzięki za szybką odpowiedz. Postaram sie w najbliższym czasie zrobić logi do 6k obrotów i wrzucę jeszcze raz. Pzdrawiam!

Opublikowano

A mam jeszcze pytanie jak upewnić się ze to katalizator bo też go podejrzewałem. Zapchany kat może wpłynąć na obniżenie dawki paliwa? Wyjaśniało by to w sumie spalanie stukowe...

Opublikowano
4 godziny temu, KarolOpev napisał:

A mam jeszcze pytanie jak upewnić się ze to katalizator bo też go podejrzewałem. Zapchany

Musisz go zdemontować od strony turbo najlepiej i zobaczyć. 

Opublikowano

Witam serdecznie. Katalizator wymieniony, stary nie był w złym stanie, turbo nie pluje olejem. Ponownie proszę o interpretację logów po wymianie kata. Z góry dziękuje. 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

PS. Mechanik po wymianie kata usuwał błędy i oprócz ww. 17544 trafił na błąd odprowadzania par paliwa. 

Opublikowano
1 godzinę temu, KarolOpev napisał:

Witam serdecznie. Katalizator wymieniony, stary nie był w złym stanie, turbo nie pluje olejem. Ponownie proszę o interpretację logów po wymianie kata. Z góry dziękuje. 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

PS. Mechanik po wymianie kata usuwał błędy i oprócz ww. 17544 trafił na błąd odprowadzania par paliwa. 

 

Dodam że ciśnienie na cylindrach kształtuje się następująco:

1. 14.0

2. 13.5

3. 12.5

4. 14.0

Opublikowano (edytowane)

Nic się nie zmieniło i po co było wymieniać sprawny kat? Mam nadzieję, ze go zabrałeś od mechanika, bo na skupie jest wart kilkaset zł. Jakie masz swiece założone? Nie hałasuje Ci napinacz łańcucha czasem? Zrób loga statycznego 2+33, jest ubogo na jałowych, może przez nieszczelnosc przy evapie skoro miałeś błąd. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Oczywiście kata zabrałem ;) świece NGK. Napinacz nie hałasuje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...