Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MERCEDES ML W164 550 V8-AMG


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, po wielu latach z A4 przyszedł czas na zmiany , na jak długo nie wiem , wszystkie moje A4 były udane i bardzo dobrze je wspominam i nadal śmigają u nowych właścicieli . Tym razem auto na które długo chorowałem i długo polowałem . Na pierwszym miejscu silnik, od początku założenie że ma to być tylko i wyłącznie benzyna, wytrzymały, dający frajde z jazdy, mało dostępny w pl w tej budzie . 2- miejsce w aucie, po przesiadce mega dużo miejsca wszedzie , szczególnie z tyłu , bagażnik ogromny 3. I tu stawiałem na komfort , jak dla mnie mega wygodne auto ze względu na zawieszenie . A więc do rzeczy :

Mercedes ML W164  5,5L V8 - 388 koni

Rok 2010 wersja poliftowa w pełnym pakiecie AMG 

Z wyposażenia tak w skrócie :

- zawieszenie pneumatyczne

-skrzynia automat AMG  4matic 7-dmio stopniowa 

-4 el. szyby, szyberdach  

-fotele przód kierowca i pasażer z pamięcią, el. sterowane, automatycznie pompowane boczki , elektryczne zagłówki 

-kanapa tył oraz przednie fotele pogrzewane

- podgrzewana i el. strowana kierownica

- navi, zmieniarka , nagłośnienie harman kardon

- 3 strefowa klima

- podgrzewana przednia szyba

-biksenon z doswietlaniem zakrętów 

-koła AMG 20 cali

Wszystkiego nie jestem w stanie powiedziec jest tego dużo , temat będziemy aktualizować , auto było wypadkowe ze strony pasażera błotnik maska i drzwi, te części były wymienione i polakierowane od nowa , ogólnie cało auto w oryginale , oryginalny lakier poza wymienionymi elementami . Przebieg 229 tys , udokumentowany , wszystkie papiery serwisowe z przeglądów i wymian pokrywają się z carfaxem .Więcej info bede wrzucał na bieżąco póki co ciesze z auta i poznaje inna marke od nowa :decayed:

 

IMG_5793.JPG

IMG_5792.JPG

IMG_5794.JPG

Edytowane przez tomekhxc
  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny silnik, kolega ma w Coupé E550 AMG, miałem okazję pojeździć, bardzo przyjemnie, szczególnie w RWD.  Pisz na bieżąco jak wrażenia z przesiadki po tylu latach w Audi do emerytowozu :decayed: Miałem kiedyś CLK w kompresorze, bardzo wygodnie wspominam tę markę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co bardzo pozytywnie, silnik daje mega frajde, przy naciśnięciu na gaz czy 50, 100, 150 na godzine zawsze reaguje tak samo, bardzo cichy , no i zawieszenie bardzo komfortowe . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tomekhxc napisał:

Póki co bardzo pozytywnie, silnik daje mega frajde, przy naciśnięciu na gaz czy 50, 100, 150 na godzine zawsze reaguje tak samo, bardzo cichy , no i zawieszenie bardzo komfortowe . 

A jak mówię, że V8 atmosferyczne to najlepsze co wymyślono, to nieeee.. to 2.0 T i stage lepiej itp... :doh: Szwagier @dayd_4 też ostatnio wziął moją Skę i polatał po powiecie, wrocił to mu się ręce trzęsły przy rosole niedzielnym.  I przeżywał, ze 150 gaz w podłogę i idzie. 180 but - idzie bez zastanawiania.. a Turbo mu w jego puchnie, nie ma tego efektu, są prędkości przy których coś tam przyśpiesza, ale już patrzy błagalnym wzrokiem.. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio trasa ok 300 km , spalanie 13,2 l, a nie było oszczędzane tylko cisięte dosyć ostro, także akceptowalne ,  na miejscu wezmie pewnie więcej ale tego jeszcze nie testowałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładny, ładny :decayed: zazdroszczę nowszej kiery i nowszej navi niż w naszym. komfort jest, pneumatyka to jest to :) muszę zobaczyć czy u mnie też są z tyłu takie lampy jak u Ciebie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd tego modelu nigdy do mnie nie przemawiał ale zawieszenie i silnik... to musi cieszyć :evil:. Patrząc na Twoją ostatnią A4ke jestem bardzo ciekaw, co z niego jeszcze z czasem zrobisz. Pogratulować zakupu :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowe pierdzipudło :kox:

Jeszcze tylko podtlenek biedy i auto jak ta lala :wink4:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, R4xx napisał:

Patrząc na Twoją ostatnią A4ke jestem bardzo ciekaw, co z niego jeszcze z czasem zrobisz. Pogratulować zakupu :thumbup:

Tutaj raczej niedużo, zależało mi na pakiecie AMG, zdrowej budzie i silniku, przebiegiem sie zbyt nie kierowałem jedynie co aby był autentyczny, ma kilka drobiazgów które trzeba poprawic typu gdzieś jakieś klapki plastikowej brakuje , rolety , pokrywy na aku tego typu "usterki" . Może coś pokombinuje z lampami przód czarne środki jak w 6.3 i tylnym dyfuzorem AMG na podwójne końcówki wydechu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Dev napisał:

Jeszcze tylko podtlenek biedy i auto jak ta lala :wink4:

Pewnie wleci w przyszłości bo tu sie akurat szybko zwróci instalacja ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tomekhxc napisał:

Tutaj raczej niedużo

 

18 minut temu, tomekhxc napisał:

Może coś pokombinuje z lampami przód czarne środki jak w 6.3 i tylnym dyfuzorem AMG na podwójne końcówki wydechu 

"Raczej, może"... czyli jednak :evil: :kox:  Będzie potworek :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, R4xx napisał:

"Raczej, może"... czyli jednak :evil:

Za każdym razem jak zmieniam auto mówię że to bedzie auto które ma jedzic i nic w nim dodatkowo nie robić, i zawsze te plany ffffffpiz*uuu..... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, tomekhxc napisał:

Za każdym razem jak zmieniam auto mówię że to bedzie auto które ma jedzic i nic w nim dodatkowo nie robić, i zawsze te plany ffffffpiz*uuu..... :decayed:

Tak, a ludziska na forum nie pomagają. Tylko zrób, zmień, załóż, kup. Jeszcze nie spotkałem się z tekstem "samochód ma jeździć, po co Ci ten dyfuzor" :decayed: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze w ml gwintu nie widziałem :-) 

 

 

 

Fura kosa. Osobiście nie moje klimaty ale piec chyba by mnie przekonał :dancing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zaufanego źródła wiedziałem już wcześniej o tym szalonym zakupie ale muszę to ma żywo obczaić. Silnik na pewno robi robotę ;) No i gabaryt fury robią wrażenie, pod firma to będziesz musiał gdzieś z tylu parkować bo miejsca malutkie :decayed: No i jak będziesz tej fury używał tak jak niebieskiej A4 to za kilka lat można będzie brać ją od ciebie w ciemno, przebieg dużo się nie zmieni w porównaniu do wyglądu i włożonej kasy. Czekam na więcej zdjęć z modyfikacji i wypadów weekendowych. 
PS. Pamiętaj o filtrze kabinowym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cysiek18 napisał:

Z zaufanego źródła wiedziałem już wcześniej o tym szalonym zakupie ale muszę to ma żywo obczaić. Silnik na pewno robi robotę ;) No i gabaryt fury robią wrażenie, pod firma to będziesz musiał gdzieś z tylu parkować bo miejsca malutkie :decayed: No i jak będziesz tej fury używał tak jak niebieskiej A4 to za kilka lat można będzie brać ją od ciebie w ciemno, przebieg dużo się nie zmieni w porównaniu do wyglądu i włożonej kasy. Czekam na więcej zdjęć z modyfikacji i wypadów weekendowych. 
PS. Pamiętaj o filtrze kabinowym ;)

Żaden szalony zakup , to ma byc auto do codziennego użytku i wygodnego przemieszczania się, na razie nie będzie modyfikacji jedynie doprowadzenie auta do stanu pełnej sprawności bo ma kilka minusów niewielkich ale nie ma się co dziwić to nie jest nowy samochód. Pierwszy minus to że nie ma dzwieku w głośnikach radio navi kamera wsio działa , ale już z kilku zdódeł się dowiedziałem że wina tkwi w wzmacniaczu i to typowa usterka w tym modelu , jest to naprawialne także kwestia czasu, dwie opony do wymiany i zbieżność z przodu bo jak patrzyliśmy pod spód gdzie było uderzone to zwrotnica była wymieniana i ktoś ją na pałe przykręcił bez ustawiania, no ale to takie w sumie pierdoły 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka fociszy w świetle dziennym, lepsze dodam na dniach 

IMG_5801.JPG

IMG_5805.JPG

IMG_5803.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...