Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.0 ALT w gazie problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość:P

Mam problem z odpalanie Audi po dłuższym postoju nie zależnie czy zimna czy ciepła pali za 2 lub 3 razem. Jak zgaszę i przykładowo odpalam za 5 min tego problemu nie ma pali od strzała.

Gdy jeźdżę na bęzynie i przyśpieszając - zazwyczaj zmieniając bieg z 3 na 4 na wysokich obrotach to po zmianie biegu na 4 i wciśnięciu gazu w podłoge Audi ma chwile zastanowienia takie 3 może 4 sekunty jak by brakowało jej paliwa po czym zaczyna jechać. Była podpinana do VAG błędy jakie wyszły to tylko takie związane z czujnikami w drzwiach tylnich. Ostatnio wymieniony czyjnik położenia wału. Filtr palwia nowy. Cewki przepatrzone - sprawne. Świece nowe. Przewody również OK. Dolot szczelny. Co może jeszcze wpływać na takie objawy ? Czy to pompa palwia - swoje już przeszła i nie daje odpowiedniego ciśnienia? Dodam że jest tak już od prawie roku ale nie przywiązywałem zbytnio uwagi do tego bo mało co jeździłem tym autem. Jednak teraz poruszam się nim codziennie i już mnie to denerwuję. 

Prosił bym o pomoc może jest to prosta sprawa a nie wiem. 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Przemo1147 napisał:

Czy to pompa palwia - swoje już przeszła i nie daje odpowiedniego ciśnienia?

Zacząłbym od tego.

Opublikowano (edytowane)

Podpowiesz jak to sprawdzić? Jest jakiś domowy sposób na to czy jedyna opcja to podmienić na nową lub używaną(sprawną) ? Nigy tego nie robiłem więc dopytuję :)

Edytowane przez Przemo1147
Opublikowano (edytowane)

Musiałbyś mieć manometr taki powiedzmy z zakresem do 6 bar.

Podpinasz się pod listwę wtryskową.

Najprościej jednak wymienić na chwilę na 100% sprawną pompę ....

A filtr paliwa to masz dobry, drożny?

On też podlega wymianie, a niektórzy o tym zapominają.

 

Edytowane przez AndrzejK.
Opublikowano

Filtr paliwa wymieniony jakieś 3 tygodnie temu. Myślałem że to wina właśnie filtra paliwa ale niestety nic to nie dało. :mellow:

Opublikowano (edytowane)

Taka pompa paliwa pewnie tania nie jest. Można to jakoś obejść? Czytałem ze ludzie podmieniają jakiś silniczek, lub jakieś zestawy naprawcze są do tego? Może da się jakoś to ugryźć tak aby nie kupować zupełnie nowe ?

Edytowane przez Przemo1147
Opublikowano

Zależy co rozumiesz pod pojęciem tania/droga....za "stówkę" nie kupisz.

Spróbuj poszukać używkę ori ale z pewnego zródła lub nowy jakiś porządny zamiennik choć z tymi różnie bywa, lubią np. buczeć.

Choć przed zakupem warto by było sprawdzić tą w aucie czy faktycznie ona jest przyczyną problemów.

Opublikowano

Zakręc gaz, wypal z przewodów i sprawdz czy się poprawi. 

Opublikowano

Możesz mieć reduktor od LPG walnięty. Miałem podobny objaw z odpalaniem. Latem było ok,ale jak robiło się zimno to kręcił kilka sekund. Ale jeździł normalnie. 

Też robiłem mnóstwo rzeczy,a wyszło na końcu że reduktor miał uszkodzoną membrankę i przepuszczał gaz. Po wymianie jak ręką odjął. 

Opublikowano

No dobrze w takim razie dzięki Panowie jak coś ustale lub nie będę wiedział to napisze :decayed:

Opublikowano
12 minut temu, Przemo1147 napisał:

Panowie jak coś ustale lub nie będę wiedział to napisze

Napisz,napisz cokolwiek nie ustalisz, może być to pomocne dla innych użytkowników.

Opublikowano

Zakręć zawór na butli przejedź się kawałek na samym PB i zostaw auto na noc. Chyba że pojedziesz do gazowników to sprawdzą Ci od razu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...