tchorzo Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 wszystko pięknie zaszło, już na drugi dzień było sucho. Podobno padają też inne uszczelki ale gdzieś od dołu. U mnie na razie ok. ale braciak w 1Z miał z tym problem.
PEDROS Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Witam ma ktoś może dane o dawce wtrysku i napięciu pompy z programu "polski VAG 4.9" bo tylko ten program udało mi się podpiąć (silnik 1Z).
tchorzo Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 dawka na pewno 3,4 napięcie poszukaj w wątku bo nie pamiętam
mati101086 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 koledzy ja probujac dostroic obroty i dawke wedlug poradnika i punktu ''precyzyjne ustawianie'' i odnoszac sie do ''tabele wartosci mierzonych'' probuje ustawic dawke wtryskiwanego paliwa 2.2 jak w tabelce lecz jak jest za niskie np 1.6 obroty faluja jak zas za wysokie obroty nie faluja ale dawka w granicach 5-6 jak to dostroic ?
Szymoonk Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 [br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 16:42_________________________________________________Jakie powinno być napięcie czujnika RSW na zapłonie dla mojego silnika? tutaj chyba namieszałem .....??
leoncjo Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Napięcie RSW dla 1Z = 0,76 V, a co do dawki ustaw w granicach 4-5 ale jak będzie to 6 to nie ma tragedii, byle nie za mało bo wtedy nierówno pracuje.
przemcio44 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Witam u mnie po wymianie uszczelki pod nastawnikiem spalanie podskoczyło do ponad 7l/100 (przedtem ok 5-5,5) odpala na dotyk obroty 950 czyli jak przed wymianą co może być przyczyną?
tchorzo Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 zwiększyłeś dawkę i ci więcej pali, poluzuj śruby puknij w nastawnik i powinno pomóc
przemcio44 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 a w którą stronę trzeba go "puknąć" ? w stronę zderzaka czy szyby?
tchorzo Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 podłącz Vag-a i będziesz widział co się dzieje, jak dobrze pamiętam stukasz w stronę zderzaka tylko bardzo delikatnie bo mały ruch może sporo mienić.
wojtek26 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 A czy ma ktoś pomyśł jak odkręcic 2 srubki ( miedziane) w nastawniku od cewki, po moje są tak do.....ne że obruciła sie gwiazdka. Myslałem juz żeby czyms przeciąc lekko na śrubokręt.
tchorzo Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 01268 - quantity adjuster (n146) 35-00 taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie może jakieś sugestie czego to przyczyna? ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- 01268 - quantity adjuster (n146) 35-00 taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie może jakieś sugestie czego to przyczyna?
lutas Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Dobrze ustawiłeś wg VAGa czujnik przesuwu w nastawniku ? To jest dosyć precyzyjna robota, mały ruch powoduje dużą zmianę wartości czujnika przesuwu, trzeba dać sobie troszkę czasu i ustawić dokładnie.
yahoovip Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Pytanie do szanownych kolegów, czy to normalne, że RSW skacze mi z wartości 0,7V na 0,72V. Wartości mierzone na zagrzanym silniku. I tak sobie patrzę, mierzę i pokazuje mi 0,72V, a co jakiś czas cyknie na 0,7V. Silnik AHU.
henius86 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Doloncze sie do tematu i mam pytanko czy przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem i dekielkiem musze ustawiac napiecie RSW czy tylko dawke ? Silnik AFN
wesz82 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Łukasz musisz skorygować jedynie dawkę paliwa. Panowie u mnie pokazuje w grupie 001 w trzeciej pozycji 1,64 -1,74 czy to normalne?? Powiedzcie jeszcze jak sprawdzić czy nastawnik nadaje sie do czyszczenia. Wykręcę dekielek i co dalej mam próbować przesunąć wskaźnik kontrolują go na Vag czy wartości zmieniają się??? Dziś odpiąłem kostkę od licznika i poza tym że licznik nie działał(obrotomierz tak)i wskazówka paliwa latała jak chciała to nie zauważyłem żadnej różnicy. Sam nie wiem czy pchać się w robotę z nastawnikiem skoro nie mam aż takich konkretnych objawów:eusathink::eusathink: Dziś zabrałem sie za czyszczenie nastawnika.cała operacja bez lutowania zajela mi 1,5h. Szacunek za opis:hi: Niestety nie było w środku żadnego opiłka:decayed: Próbowałem ze szwagrem zlutować ale za żadne skarby nie dało rady. Zawiozłem dla elektro,powiedział że potraktuje to kwasem i powinno dać rady jak nie to bedę szukał kogoś z mocniejszą lutownicą. Acha w 1 grupie ta wartość co pisałem w trzeciej pozycji to po odpaleniu auta,na zapłonie jest 0.68:wink: ---------- Post dopisany 02-03-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2013 at 10:57 ---------- Pare spostrzeżeń po czyszczeniu nastawnika dla potomnych:decayed:: -Ja w swoim nastawniku nie miałem wejścia na klucz 10 od spodu nastawnika,należy wtedy odkręcić torxa na tej górnej śrubie i delikatnie przełamać tą srubę w lewo wtedy ramie RSW będzie poruszać sie luźno:wink: Wartość RSW po dokręceniu pokrywy nastawniku zwiększy,to też trzeba mieć na uwadze.U mnie miałem 0.68 zaś po dokręceniu dekielka wyszło 0.70v -Należy zwrócić uwagę na położenie elektromagnesu względem obrotowego ramienia(starać się wyregulować elektro tak żeby wszędzie miał równe otwory)nie jest to łatwe ale możliwe. -lutowałem kable tak żeby luty nie wpadły do środka(trzeba pamiętać że nastawnik jest zanurzony w ropie także jest tłusty. Powodzenia.
karolasterka Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Panowie to jak jest w końcu z tym RSW? u mnie w bloku nr 1 w poz. trzeciej pokazuje 1.420 V? to jest dobra wartość? Dodam ze od jakiegoś czasu gdy jadę ze stałą prędkością i obrotami w okolicach 1500 - 1800 czuć delikatne poszarpywanie:kwasny:
Okruchos Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Panowie to jak jest w końcu z tym RSW? u mnie w bloku nr 1 w poz. trzeciej pokazuje 1.420 V? to jest dobra wartość? Dodam ze od jakiegoś czasu gdy jadę ze stałą prędkością i obrotami w okolicach 1500 - 1800 czuć delikatne poszarpywanie:kwasny: a spr na zgaszonym silniku ????? ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- Na zgaszonym powinno byc w okolicach 0,7 Na pracyjujacym jasna sprawa ze bedzie wiecej
karolasterka Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 w sumie racja sprawdzałem na pracującym po ustawieniu dawki paliwa:hi:
Kowicz Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam Mam problem z odpalaniem auta po nocy lub dłuższym postoju, muszę kręcić kilka sekund. Później odpala od ręki. Kąt wtrysku ustawiony na poziomie 54. Czy może to być problem z dawką? Na VAGu pokazuje mi 5,8-6,0 przy napięciu 1,700-1,740 więc chyba trochę mała dawka? Czy mogę to zwiększyć VAGiem czy tylko przesuwając pokrywę nastawnika? Aha... dodam że wcześniej jak jeszcze autko ładnie odpalało miałem 5,6 i napięcie 1,720-1,780 Z góry dziękuję za pomoc! Pozdro Kow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się