Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czyszczenie nastawnika pompy VP37 by Lishoo


Lishoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma ktoś może dane o dawce wtrysku i napięciu pompy z programu "polski VAG 4.9" bo tylko ten program udało mi się podpiąć (silnik 1Z).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ja probujac dostroic obroty i dawke wedlug poradnika i punktu ''precyzyjne ustawianie'' i odnoszac sie do ''tabele wartosci mierzonych'' probuje ustawic dawke wtryskiwanego paliwa 2.2 jak w tabelce lecz jak jest za niskie np 1.6 obroty faluja jak zas za wysokie obroty nie faluja ale dawka w granicach 5-6 jak to dostroic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ma ktoś pomyśł jak odkręcic 2 srubki ( miedziane) w nastawniku od cewki, po moje są tak do.....ne że obruciła sie gwiazdka. Myslałem juz żeby czyms przeciąc lekko na śrubokręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01268 - quantity adjuster (n146) 35-00

taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie

może jakieś sugestie czego to przyczyna?

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

01268 - quantity adjuster (n146) 35-00

taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie

może jakieś sugestie czego to przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ustawiłeś wg VAGa czujnik przesuwu w nastawniku ?

To jest dosyć precyzyjna robota, mały ruch powoduje dużą zmianę wartości czujnika przesuwu, trzeba dać sobie troszkę czasu i ustawić dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doloncze sie do tematu i mam pytanko czy przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem i dekielkiem musze ustawiac napiecie RSW czy tylko dawke ? Silnik AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz musisz skorygować jedynie dawkę paliwa.

Panowie u mnie pokazuje w grupie 001 w trzeciej pozycji 1,64 -1,74 czy to normalne??

Powiedzcie jeszcze jak sprawdzić czy nastawnik nadaje sie do czyszczenia.

Wykręcę dekielek i co dalej mam próbować przesunąć wskaźnik kontrolują go na Vag czy wartości zmieniają się???

Dziś odpiąłem kostkę od licznika i poza tym że licznik nie działał(obrotomierz tak)i wskazówka paliwa latała jak chciała to nie zauważyłem żadnej różnicy.

Sam nie wiem czy pchać się w robotę z nastawnikiem skoro nie mam aż takich konkretnych objawów:eusathink::eusathink::eusathink:

Dziś zabrałem sie za czyszczenie nastawnika.cała operacja bez lutowania zajela mi 1,5h.

Szacunek za opis:hi::hi:

Niestety nie było w środku żadnego opiłka:decayed:

Próbowałem ze szwagrem zlutować ale za żadne skarby nie dało rady.

Zawiozłem dla elektro,powiedział że potraktuje to kwasem i powinno dać rady jak nie to bedę szukał kogoś z mocniejszą lutownicą.

Acha w 1 grupie ta wartość co pisałem w trzeciej pozycji to po odpaleniu auta,na zapłonie jest 0.68:wink:

---------- Post dopisany 02-03-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2013 at 10:57 ----------

Pare spostrzeżeń po czyszczeniu nastawnika dla potomnych:decayed::

-Ja w swoim nastawniku nie miałem wejścia na klucz 10 od spodu nastawnika,należy wtedy odkręcić torxa na tej górnej śrubie i delikatnie przełamać tą srubę w lewo wtedy ramie RSW będzie poruszać sie luźno:wink: Wartość RSW po dokręceniu pokrywy nastawniku zwiększy,to też trzeba mieć na uwadze.U mnie miałem 0.68 zaś po dokręceniu dekielka wyszło 0.70v

-Należy zwrócić uwagę na położenie elektromagnesu względem obrotowego ramienia(starać się wyregulować elektro tak żeby wszędzie miał równe otwory)nie jest to łatwe ale możliwe.

-lutowałem kable tak żeby luty nie wpadły do środka(trzeba pamiętać że nastawnik jest zanurzony w ropie także jest tłusty.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jak jest w końcu z tym RSW? u mnie w bloku nr 1 w poz. trzeciej pokazuje 1.420 V? to jest dobra wartość? Dodam ze od jakiegoś czasu gdy jadę ze stałą prędkością i obrotami w okolicach 1500 - 1800 czuć delikatne poszarpywanie:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jak jest w końcu z tym RSW? u mnie w bloku nr 1 w poz. trzeciej pokazuje 1.420 V? to jest dobra wartość? Dodam ze od jakiegoś czasu gdy jadę ze stałą prędkością i obrotami w okolicach 1500 - 1800 czuć delikatne poszarpywanie:kwasny:

a spr na zgaszonym silniku ?????

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

Na zgaszonym powinno byc w okolicach 0,7

Na pracyjujacym jasna sprawa ze bedzie wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z odpalaniem auta po nocy lub dłuższym postoju, muszę kręcić kilka sekund. Później odpala od ręki. Kąt wtrysku ustawiony na poziomie 54.

Czy może to być problem z dawką?

Na VAGu pokazuje mi 5,8-6,0 przy napięciu 1,700-1,740 więc chyba trochę mała dawka?

Czy mogę to zwiększyć VAGiem czy tylko przesuwając pokrywę nastawnika?

Aha... dodam że wcześniej jak jeszcze autko ładnie odpalało miałem 5,6 i napięcie 1,720-1,780

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdro Kow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...