borysek88 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) Witam, pacjent to Audi a4 b5 1.9 tdi PD ajm 2000 rok od pewnego czasu samochód po wciśnięciu gazu w podłogę nie przyśpiesza (muli jakby turbo zostało wyłączone), aż do 2 tysięcy obrotów, wtedy już czuć lekkie przyśpieszenie, od 2500 obrotów uzyskuje pełną moc, wgniata w fotek, do 2 tys obrotów po wciśnięciu gazu czuć szarpnięcie, jednak samochód bardzo powoli przyśpiesza niezależnie czy silnik ciepły czy zimny, zawsze zaczyna przyśpieszać idealnie od tych samych wartości na obrotomierzu, za pomocą strzykawki sprawdziłem czy sztanga turbosprężarki podnosi się, podnosi się około 2 cm, wydaje się że kierownice turbiny nie są zatarte, gruszka turbosprężarki trzyma ciśnienie, wszystko wskazywało, że winnym jest zawór N75, wymieniłem na nowy, nie ma rezultatów, (nie wiem, czy trzeba za pomocą komputera skasować błąd, jeżeli jest) podmieniłem zawór również w okolicy podszybia (jest taki sam), również brak rezultatów, sprawdziłem wszystkie węże podciśnienia, są OK, jakie macie pomysły może jakiś czujnik padł trzęsie przy zgaszeniu silnika pozdrawiam Mateusz aktualizacja, wypiąłem przewód elektryczny od przepływomierza, brak rezultatów Edytowane 6 Maja 2021 przez borysek88 zmiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Kolego, zrob logi i wrzuc do odpowiedniego działu. W ciemno można wymienić pół silnika i ze slabym rezultatem ? Mi to wyglada na przepływkę albo uszczelniacze na pompkach albo niedomagajace pompki. Jak widzisz bez logow sie nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysek88 Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 (edytowane) wszystkie węże podciśnienia sprawdzone gruszka turbo trzyma ciśnienie, sztanga turbo lekko podnosi się nowy zawór n75 zaworek kierunkowy sprawny przepływomierz podmieniony sprawny jeszcze zostaje podmienić czujnik ciśnienia doładowania samochód od 2000 obrotów zaczyna dynamicznie przyśpieszać, od 2500 obrotów przyśpiesza pełną parą poniżej 2000 obrotów, przy wciśnięciu pedału gazu czuć szarpnięcie, jednak samochód nie przyśpiesza i nie dymi na czarno, aktualizacja, podmieniłem czujnik ciśnienia, brak rezultatu nie wiem już co zrobić rozkładam ręce... Edytowane 7 Maja 2021 przez borysek88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Kolego, zrób logi bo bedziesz szukał przyczyny do końca świata i jeden dzień dłużej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się