lukas_ss Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Chlopaki mam pytanko . A wiec - rozszczelnił mi sie przewód od zasilania Turbo (olejowy) taki co idzie az z drugiej strony do filtra oleju a popuszcza mi przy turbinie gdzie sie przykreca myslalem ze za slabo docisniety ale nic z tego popuszcza tam na sprasowaniu. Boje sie ze bedzie cholendarnie drogi w serwsie moze wie ktos ile. Taki cienki bardzo i az do drugiej strony idzie do filta. Ewentualnie gdzie tego szukac bo allegro PUSTO!!! 1.8 brnzyna TURBO kod silnika AVJ 150KM 2002r. Kupowal ktos ????????????
zdeniu Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 nr 038 145 771L (rurka olejowa) koszt ~140zł w serwisie
lukas_ss Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 A ty masz TDI moze podajesz cene z TDI? czy 1.8 T???
lukas_ss Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 aha takze dzieki wielkie ) zamawiam i pozdrawiam[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 22:28_________________________________________________06b 145 771p 350 zł - nie to co mi podales ( MA KTOS CHLOPAKI RATUJCIE!!!
poziek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 aha takze dzieki wielkie ) zamawiam i pozdrawiam[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 22:28_________________________________________________06b 145 771p 350 zł - nie to co mi podales ( MA KTOS CHLOPAKI RATUJCIE!!! można dorobić za 80 złotych przewód w oplocie stalowym...w szukaj jakiegoś zakładu w swoje okolicy
lukas_ss Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sluchajcie u mnie w okolicy 120 dorobie i pocieknie za miesiac a tak wezme na fakture zaplace 350 zł - VAT odbiore wyjdzie 290 i mam zglowy bedzie orginal nie wiem czy jest sens dorabiac!!
poziek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sluchajcie u mnie w okolicy 120 dorobie i pocieknie za miesiac a tak wezme na fakture zaplace 350 zł - VAT odbiore wyjdzie 290 i mam zglowy bedzie orginal nie wiem czy jest sens dorabiac!! jest sens dorabiać, bo taki w oplocie stalowym jest znacznie lepszy niż seryjny własnie dlatego że jest elastyczny i jego przepustowosc z biegiem czasu się nie mniejszy
lukas_ss Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 kolego ale orginalny tez jest elastyczny )
poziek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 kolego ale orginalny tez jest elastyczny ) oj mylisz się
lukas_ss Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 chyba niestety ty sie myslisz bo dzis go mialemw rekach i wiem co mialem i juz wyminilem i on jest po czesci elastyczny a po czesci metalowy w 1.9 TDI jest caly metalwy!!!!!! i tez nie jestem tego w 100% pewny
poziek Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Racja. 10 cm tuz przed turbina jest elastyczne. Tam ci cieknie?
lukas_ss Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 i jeszcze przed filtrem takze juz zrobiony po sprawie
Rekomendowane odpowiedzi