woj-o Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ja tam akurat lubię samemu grzebac, co do projektu b5 to na razie lekkie bluzgi na zawieszenie ( trwałość + to że srubom brakuje 5 mm luzu żeby je wyjąć :-) ) poza tym miłe autko, tyle że do grzebania mam inne ;-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
A4-Tomek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ja z wahaczami dolnymi tez walczyłem i też się dziwilem dlaczego rozwiazali to tak a nie inaczej żeby ułatwić komuś pracę no ale jest jak jest. Też lubię pogrzebać przy moim B5 send from HTC
woj-o Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Mi tam się wydaje że punkty mocowania to praktycznie audi 80 (mcpherson) tyko przyczepili tam wahacze. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
A4-Tomek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 80-ka B4 a A4 B5 to prawie to samo rozwiazanie mocowan niestety jest jakie jest ale demontarz górnych też pożera czas. send from HTC
trepek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Jest to przyspawana nakrętka w profilu zamkniętym.
bediks Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 80-ka B4 a A4 B5 to prawie to samo rozwiazanie mocowan niestety jest jakie jest ale demontarz górnych też pożera czas.send from HTC palnik skraca ten czas do minimum
A4-Tomek Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Jak ktoś ma ten palnik to spoko xD ja mam ino butle z czego acetylenowa pusta send from HTC
woj-o Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Dzięki trepek. Czyli śmiało wykręcam dziś jedną i patrzę który gwint szlag trafił. Z ognia to ja mam tylko zapalniczkę ;-) Update: No i już wiadomo. Jak zwykle wersja trudniejsza - cały gwint z nakrętki znalazłem w śrubie :-(. Czyli przeróbka na m10. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 29-12-2013 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 09:08 ---------- Operacja przeprowadzona. Pacjent żyje :-) dobrze że pogoda sprzyja. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 jutro zabieram się za wymianę kompletu wahaczy, niestety nie mam kanału i obniżone auto co powoduje utrudnienie w dokręcaniu śrub po postawieniu auta na koła... ale mam taki pomysł, czy zamiast zakładać koło można podłożyć coś pod piastę i na to opuścić auto, pobujać dokręcić śruby, podnieść i założyć koło?
bediks Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Dlaczego nie tylko wymierz ile normalnie jest od środka kołaa do ziemi i tak dobierz podpórkę by od środka piasty było tyle samo do ziemi
woj-o Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Zgadza się tylko uważaj ( jeżeli sprezyny nie zdejmujesz) , bo po odkreceniu dolnego tylnego cale koło ma wielka ochotę przesunąć się do przodu ( pochylenie sprezyny) i są problemy żeby dolnym przednim trafić i piaste. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 wymieniałem dziś u siebie komplet wahaczy, o ile z lewą stroną poszło w miarę łatwo i bezboleśnie to w stronie prawej praktycznie wszystko co może jest zapieczone :[ wymiana prawej strony już zajęła mi 2x więcej czasu, a jeszcze nie skończyłem :/ w sumie zrobiłem już wszystko, prócz wymiany banana bo za nic nie mogę go wybić ze zwrotnicy, wszystko poodkręcane, a on nie chce wyskoczyć, waliłem młotem, podgrzewałem palnikiem, psikałem WD i nic, aż mnie krew zalewa... macie jakiś pomysł jak go wybić??
vp-tdi Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 jest takie specjalne narzedzie do wyciagania kulek ,przegubów itp. a jak tego nie masz a wachacz na złom to od góry wez srubokret jakiegos co mozna mlotem walic i w środek śruby nawalaj ,musi wyjsc .
Quatro7 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 od góry wez srubokret jakiegos co mozna mlotem walic i w środek śruby nawalaj ,musi wyjsc . Tak też zrobiłem i w końcu wyskoczył :-)
Trzesio Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 cola pomaga a tak na serio jest widelec badz sciagacz do kol uderz jeszcze w bok zwrotnicy, tu gdzie trzyma sie sworzen
vp-tdi Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 od góry wez srubokret jakiegos co mozna mlotem walic i w środek śruby nawalaj ,musi wyjsc . Tak też zrobiłem i w końcu wyskoczył :-) no widzisz :-)
woj-o Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Hehe. Ja poszedłem za newtonem i zrobiłem dźwignię. O prosty wahacz no i sworzen ciężarem auta potraktowalem plus młotek. Wtedy puścił. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
szymon441992 Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Dobry reportaż. O dolne lepiej dbać bo mi się urwał na drodzę za amortyzatorem i auto od razu gleba nawet oponę zniszczyło i nadkole... ;/
lukasl Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Witam http://allegro.pl/komplet-wahaczy-audi-a4-a6-passat-b5-master-sport-i4729995518.html czy jest sens zakładać cały komplet tej firmy czy wymienić tylko zużyte elementy padły mi dolne przednie wahacze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się