Wr0clawianin Opublikowano 30 Maja 2021 Opublikowano 30 Maja 2021 Cześć. Od paru dni podczas przyśpieszania przy około 2000 obrotów czuć jakby na sekundę odcięło gaz, do tego dochodzi szum powyżej 2000 obrotów ale, tylko gdy gaz jest w podłodze. Początkowo myślałem, że nieszczelny dolot ale nic niepokojącego nie znalazłem. Jedynie moją uwagę przykuło to że po przejechaniu z pracy do domu, czyli około 9km bardzo spokojnej jazdy praktycznie nieprzekraczającej 2000 obrotów, auto wydawało się bardzo nagrzane, temperatura oczywiście w normie 85/90 stopni ale po zgaszeniu auta w garażu było słuchać "strzelanie" gorącego metalu, wiem że wydech potrafi się nagrzać, ale nigdy wcześniej tego nie zaobserwowałem. Zrobiłem logi, czy mógłby ktoś na nie spojrzeć i powiedzieć gdzie szukać przyczyny? Logi statyczne Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_LJ2b83G.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_c30f54Q.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_HwWt8Ua.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_2rZ7m.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_95I8n.html Nastawy podstawowe Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4ob2Bt5.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_xhGLXOI.html Logi dynamiczne Pojedyncze Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K3b7T.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_8EvtGU.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_p55Oi.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_j057f5a.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_H3X3W.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_l4I1VDY.html Grupy Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_5Fabd7b.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_4IPrJ5d.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_7mP25b.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_MYNCCVp.html Dodatkowo zrobiłem za zimnym silniku Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_Q786XwE.html
Pieterb Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 13 godzin temu, Wr0clawianin napisał: Jedynie moją uwagę przykuło to że po przejechaniu z pracy do domu, czyli około 9km bardzo spokojnej jazdy praktycznie nieprzekraczającej 2000 obrotów, auto wydawało się bardzo nagrzane, temperatura oczywiście w normie 85/90 stopni ale po zgaszeniu auta w garażu było słuchać "strzelanie" gorącego metalu, A gr 13 i dane z drugiej pompki nie przykuły Twojej uwagi?
Wr0clawianin Opublikowano 1 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2021 Tak, zapomniałem o tym wspomnieć że 2 wtrysk ma duże wartości, jednak były regenerowane około 1,5 roku temu, a w tym czasie przejechałem 13 tyś km. Czy wyżej wspomniane objawy mogą być spowodowane wtryskiem?
Pieterb Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, Wr0clawianin napisał: Czy wyżej wspomniane objawy mogą być spowodowane wtryskiem? na pewno ten cylinder nie pracuje albo nie pracuje jak należy i teraz albo regeneracja albo montaż nie poszedł komuś - to pewne. Pewnie duży przedmuch jest na tym cyl. i podejrzewam że silnik nie pracuje równo. No i tandem pompa kończy żywot bo bipy dużo na minusie albo filtr zapindolony syfem, więc brak mocy powyżej jakichś tam obrotów może być spowodowany brakiem paliw także. Ale to do sprawdzenia manualnego jeszcze. Edytowane 1 Czerwca 2021 przez Pieterb
Wr0clawianin Opublikowano 1 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2021 Czyli sam nic nie zrobię, zawiozę auto tam gdzie mi regenerowali i zobacze co mi powiedzą. Pompe tandem wymieniłem na nową rok wcześniej a fIltr paliwa był razem z wtryskami robiony ale nic nie trwa wiecznie. Dzięki za pomoc ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się