tomaszny Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Szukam opinii użytkowników kompletnego zawieszenia MTS Technik. Przeszukałem forum, znalazłem info tylko o amortyzatorach lub samych sprężynach. Na forum golfiarzy jest cała epopeja w tym temacie... co na to użytkownicy A4? Cena zachęcająca - 789 plus przesyłka, 2 lata gwarancji... Mam fabryczne "sportowe" zawieszenie, ma to jakiś wpływ na dobór akcesoryjnego zawiasu?
kwiatko Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Ja założyłem gwint od MTS technik i jest nadwyraz dobrze. Nie jest max twarde, dobrze tłumi ogólnie OK
tomaszny Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Kwiatko regulacja wysokości budy jest łatwa? Ogólnie czy gwint jest lepszym rozwiązaniem od obniżonego zawiasu? Jakie są za i przeciw?
MARCIN607 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 kwiatko a masz jakieś fotki jak Ci się autko prezentuje na MTS?? polecasz??
dudi75 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 kwiatko a masz jakieś fotki jak Ci się autko prezentuje na MTS?? polecasz?? Wlasnie zapodaj jakies foto
okidoki81 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 ja dzis zalozylem jutro zobacze jak sie jezdzi na mts
Gość Brytol Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 ja dzis zalozylem jutro zobacze jak sie jezdzi na mts No i jak? Masz gwinta czy normalne -40/-40 ? Kupywałeś do tego jakieś specjalne odboje(jak tak to jakie, gdzie za ile)?
Cristoforo Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 jakie spostrzeżenia o tej firmie? jak sie pomyka na tym?
...:::BRYLANT:::... Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/zawieszenie/all_komplet_mtstechnik_zobaczymy_co_to-t77190.0.html;msg882689#msg882689 nie chce mi się pisać drugi raz
Cristoforo Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 ja zalorzylem i jezdzi sie super możesz sie troche bardziej rozwinąć
David Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 ja zalozylem MTS amory i sprezyny.jezdzi sie super.duuza roznica miedzy orginalnymi amorami i sprezynami.jest troche twardziej ale nie do przesady.tylko jeden minus bo d*pa usiadla mi nizej niz przod.
Gość Brytol Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 tylko jeden minus bo pupa usiadla mi nizej niz przod. podobno nawet w zwyklym zawieszeniu (nie gwint) jest trzystopniowa regulacja jezeli chodzi o tyl. talerze w amorach na których osadzasz springi możan zamontować na 3 wysokościach. Gdzieś to wyczytalem tu na forum...
David Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 ja nawet zapytalem sprzedawcy o to i powiedzial ze tylne maja regulacje.w nast weekend bede sie za to bral takze mysle ze bedzie dobrze
...:::BRYLANT:::... Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 ja nawet zapytalem sprzedawcy o to i powiedzial ze tylne maja regulacje.w nast weekend bede sie za to bral takze mysle ze bedzie dobrze tył trzeba podnieść na samą górę wtedy się wyrówna z przodem sam taki zestawik posiadam
David Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 ok tylko ze tyl stoi lepiej teraz juz wiem ze potrzebowalbym do mojej sprezyny -50 mm no ale trudno.pozdro
okidoki81 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 ja tyl podnioslem na mex ale i tak tyl stoi nizej.mam nadzieje ze sie ulorzy i sie wyrowna bo zrobilem dopiero 200km
Roberto90 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Koledzy, zakładaliscie same sprezyny czy razem z amorkami? Napiszcie cos na ten temat...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się