Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpalanie na 3 cylindry


Da-rec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam samochód odpala na zimnym silniku na 3 cylindry po chwili wszystko wraca do normy. Po podpięciu komputera nie pokazują się żadne błędy. Wymieniłem już wszystkie cewki oraz świece i nie pomogło.

Podczas jazdy na gazie autko jedzie jak powinno a na benzynie czasem przerywa. 

Ktoś wie co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i cewki zakładałeś nowe i zgodne, dopasowane po nr VIN?

Jakiego producenta te graty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, AndrzejK. napisał:

Świece i cewki zakładałeś nowe i zgodne, dopasowane po nr VIN?

Jakiego producenta te graty?

cewki ngk a świece ngk pfr6q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece ok, cewki zdecydowanie wybrałbym Beru, ale to poza tematem....

Sprawdzałeś wiązkę do tego cylindra/cewki co jest problem?

Może gdzieś tam masz przerwę, która czasami daje znać o sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, AndrzejK. napisał:

Świece ok, cewki zdecydowanie wybrałbym Beru, ale to poza tematem....

Sprawdzałeś wiązkę do tego cylindra/cewki co jest problem?

Może gdzieś tam masz przerwę, która czasami daje znać o sobie.

Myślę że jak by to był przewód to na gazie też by przerywał a właśnie problem w tym że tylko na benzynie przerywa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, przyczyn może być sporo, a tu na forum to gdybanie....

Np. do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie, niedomagająca pompa paliwa, przypchany filtr paliwa, etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz jest bardziej wrażliwy na zapłon więc jeżeli na gazie jest ok a problem występuje tylko na Pb to szedłbym w stronę braku paliwa. Problem może leżeć we wtryskiwaczu Pb albo uszkodzonego sterownika LPG. Może mieć jakiś problem z tranzystorami i powoduje przerwę w obwodzie wtrysku benzynowego.

Jeżeli masz kompa do LPG to możesz spróbować przełączać pojedyncze cylindry na Pb i może uda się znaleźć winowajcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. Poza tym wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Równie dobrze może być upg, pęknięta głowica. Zalewa cylinder płynem i są takie kwiatki póki nie przepali płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przem8 napisał:

Zmierz ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. Poza tym wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Równie dobrze może być upg, pęknięta głowica. Zalewa cylinder płynem i są takie kwiatki póki nie przepali płynu.

sprawdzałem i płynu nie ubywa ani trochę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak na logikę "coś" elektrycznego nie jest dobrze odizolowanego od atmosfery i łapiąc wilgoć powoduje takie akcje jak opisujesz.

Przyjrzałbym się wiązce elektrycznej dochodzącej do cylindra z którym jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...