Ikas Opublikowano 14 Czerwca 2021 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Cześć, mam problem z tiptroniciem w moim A4 B5. Auto pod obciążeniem jeździ na obrotach o około 600/700 niż powinno. Np. na 5tym biegu przy 65km/h trzyma prawie 2k obrotów, niezależnie od wysokości obciążenia, czy przyspiesza, jedzie pod górę, czy tylko na prostym trzyma prędkość. Dopiero po całkowitym puszczeniu gazu obroty spadają gdzieś na około 1300 (jak rozumiem takie powinny być na piątce przy tej prędkości) Tak mniej więcej to wygląda, i w mniejszym lub większym stopniu występuje na wszystkich biegach (nie wiem tylko jak jedynką) Nie pomogła wymiana oleju, obecnie na Vagu nie pokazuje żadnych błędów (jakiś miesiąc temu przy podpięciu do vaga pokazało sporadyczne za szybkie otwieranie lub zamykanie jakiegoś zaworu na skrzyni, nie pamiętam już, ale po zresetowaniu już drugi raz tego błędu nie wyświetliło). Drugą rzeczą która mnie niepokoi jest niepełne rozłączanie skrzyni na postoju, trochę jak w motocyklu. Po zmianie na R lub D czuć lekkie szarpnięcie (gdzieś czytałem że tak ma być), ale dalej stojąc z R/D auto zazwyczaj, choć nie zawsze, wpada w wibracje, powinno tak być? Na P/N wibracje nie występują. Ma ktoś może pomysł gdzie szukać problemu? Będę wdzięczny za każdą pomoc, gdyż to moje pierwsze autko z automatem, i w temacie takich skrzyń jestem mocno zielony Audi konkretnie to A4B5 2.8 quattro, z 99roku, tiptronic 5 biegów z możliwością blokady 2/3/4 biegu, wersja USA jeśli ma to jakieś znaczenie pozdrawiam!
Banan Opublikowano 14 Czerwca 2021 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Jak masz vaga to podejrzyj w blokach pomiarowych skrzyni , chyba 007 jaki jest uślizg na konwerterze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się