Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik poziomu paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry 

Mam taki problem, wymieniłem pływak poziomu paliwa i nadal wskaźnik na zegarze źle wskazuje. Sprawdzałem pływak na vagu na włączonym zapłonie i jest wszystko w porządku, a jak odpalę silnik to wskazówka waha się i vag pokazuje zmianę poziomu i rezystancji. 

Przeszukałem fora i nie znalazłem odpowiedzi pomóżcie. 

 

 

 

Opublikowano

Rozumiem, że sam zegar już na początku sprawdziłeś? Jak masz Jeager to na bank padł silniczek wskazówki poziomu paliwa, zaraz po nim pada ten od temperatury.

Opublikowano

Ok ale na samym zapłonie wszystko działa. Trzymałem na vagu że 40 minut i wachlowalem pływakiem wskazówka idealne wskazania pokazywala. Gdy uruchomiłem silnik po minucie wskazania skalały wskazówka i na vagu

Opublikowano

To tylko oznaczało, że pływak był dobry. W tych licznikach padający silniczek wskazówki poziomu paliwa czy temperatury płynu chłodzącego to norma.

Opublikowano

Ale dlatego na samym zapłonie działa prawidłowo. Jakby zegar padł to na zapłonie też by nie działał. 

Opublikowano

One czasami mają swoje humory i raz działają ok a potem im odwala. Wymieniłeś pływak więc jedyna opcja, która pozostaje to licznik.

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

One czasami mają swoje humory i raz działają ok a potem im odwala. Wymieniłeś pływak więc jedyna opcja, która pozostaje to licznik.

Dzisiaj robiłem vagiiem test zegarów i wszystko działa bez zarzutu. 

Nie wiem co robić 

 

 

Opublikowano

Spróbuj zmostkować przekaźnik pompy paliwa tak żeby pompa pracowała kiedy zapłon jest włączony, ale silnik nie pracuje. 

Opublikowano

No dobra ale co mi to da. Czy sygnał z czujnika poziomu paliwa idze też przez przekaźnik? 

Opublikowano

Na samym zapłonie czujnik działa dobrze, a jak pracuje silnik to już źle. Jedyna różnica pomiędzy tymi stanami dla układu czujnika wtedy to pracująca pompa. Kiedy włączysz pompę i wtedy czujnik zacznie szaleć masz pewność, że to pompa tu coś psuje. Stawiam na słaby kontakt z masą, jakieś przebicie pomiędzy pompą a czujnikiem, lub inne zakłócenia pomiędzy obwodami pompy i czujnika, które powinny być zupełnie osobne od siebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...