Skocz do zawartości
IGNOROWANY

trzesie silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

jestem nowym posiadaczem audi a4 b8 i od jakiegoś czasu zauważyłem ze w końcowej fazie na 1 biegu trzęsie autem. Na zimnym silniku chodzi idealnie lecz po dłuższej jeździe w korkach zaczynaja narastać wibracje, chciałbym zaznaczyć ze dzieje się to jedynie na 1 biegu. Może miał ktoś styczność z taka sytuacja bądź wie jaka może być przyczyna. Wszelkie odpowiedzi wezmę pod uwagę 

Opublikowano

Przy jakich obrotach silnika się to dzieje? Może być kilka przyczyn, od zużytego rozrządu, przez wtryski po dwumas.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Langista napisał:

Przy jakich obrotach silnika się to dzieje? Może być kilka przyczyn, od zużytego rozrządu, przez wtryski po dwumas.

Dzieje się to jedynie przy ruszaniu np w korku, mogę zrobić 300km autostrada i nic się nie dzieje jedynie jak jest dużo hamowania i ruszania.  Jeżeli im mniejsze obroty tym mniej trzęsie, jeżeli ruszę i w końcowej fazie znowu lekko docisne sprzęgło to praktycznie nie jest odczuwalne trzęsienie. Rozrzad jest nowy ma zaledwie 2-3 tys km. 

Edytowane przez Seew
Opublikowano

Do czego byś porównał te wibracje? Do jazdy po kostce brukowej? Są przy tym jakieś dźwięki? Metaliczne np.

 

Dla testu rozpędź się do 50, wrzuć ostatni bieg (5 lub 6) i rusz z pedałem gazu w podłodze. Jak wibracje znowu wystąpią to dwumas daje oznaki zużycia.

Opublikowano
27 minut temu, Langista napisał:

Do czego byś porównał te wibracje? Do jazdy po kostce brukowej? Są przy tym jakieś dźwięki? Metaliczne np.

 

Dla testu rozpędź się do 50, wrzuć ostatni bieg (5 lub 6) i rusz z pedałem gazu w podłodze. Jak wibracje znowu wystąpią to dwumas daje oznaki zużycia.

Brak dźwięków metalicznych, brak jakiś kolwiek dźwięków. Co do wibracji to podobne do jazdy po kostce brukowej lecz na żadnym innym biegu tak się nie dzieje. Rozpędziłem auto do 50 wrzuciłem 6 bieg i normalnie się rozpędzał bez poślizgu 

Opublikowano

Tu nie o poślizg chodzi a o wibracje. Masz dostęp do VCDS lub VAG-COM? Należało by sprawdzić ustawienie rozrządu i korekty paliwowe

Opublikowano
22 minuty temu, Langista napisał:

Tu nie o poślizg chodzi a o wibracje. Masz dostęp do VCDS lub VAG-COM? Należało by sprawdzić ustawienie rozrządu i korekty paliwowe

Nie mam dostępu . Miałem na myśli wibracje nie poślizg 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...