mnetzimny Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Sam jestem ciekaw czy wszystko ogarnął przy przekładce , ma ktoś w ogóle kontakt z Sebą ??
fafnasty Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 chyba tez mnie to czeka ale te kable straszą
kozunia13 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Odswiezam kotleta. Czy prościej nie było kupić kompletnej wiązki z a41.9pd? Właśnie zaczynam zbierać taile na swap i chciał bym jak najmniej rzeźbić przy elektryce. Ja jednak 2.5 zmieniam na 1.9
Lulek Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Jestem w trakcie przekladki tzn w sumie koncze powoli, bo zostal wydech i fmic ;-) ja przechodzilem z 1Z na AVF, kabelkologua opisana w pierwszym poscie jak najbardziej przydatna i w sumie nie bylo zadnego problemu laczy sie z kompem itd bez problemu jest kilka pierdół ktore trzeba dodatkowo ale nic strasznego. Najwaznjejsze by miec kompletna wiazke od PDka i gra Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
kozunia13 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 ale od pd a4 czy jak np kupie swap z passata to mogę śmiało tą wiązkę przerobić? jak potem ma się sprawa z immo i licznikiem?
Lulek Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Jak kupisz silnik z paska To zeby on miał wiązkę kompletną ze sterownikiem i bezproblemu wg 1-ego posta sobie przerobisz ja immo wypierniczyłem, w przedlifcie chyba by nie zagrało, z resztą nie potrzebne To się nie zagłębiałem
kozunia13 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Odnośnie mimo Dawales komuś czy sam to robiles? Sory za tyle pytań ale wolę się porzadznie przygotować żeby potem nie stał mi miesiąc na podwórku:) Edytowane 13 Września 2014 przez kozunia13
Lulek Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Luz, pytaj śmiało o wszystko immo dawałem koledze który się tym zajmuje i mi ogarnął Z rzeczy które pamiętam, To jeszcze silnik fajnie brać z wężami wodnymi od nagrzewnicy, bo są na szybko złącza, plasticzek pod zbiorniczek wyrównawczy który trzyma dwie wtyczki od czujnik wałka i wału korbowego, flansza(dystans) pomiędzy silnik i skrzynie(jeżeli jest 6 biegowa), jak przechodzisz z 2.5 tdi To część wydechu za turbo, jak mi się coś przypomni to dopisze
kozunia13 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Znowu odgrzebuje kotleta;) czy silnik o oznaczeniu ASZ również podejdzie do a4?
Prezes870 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 ASZ jest montowany poprzecznie, a ty masz wzdłuż. Ale slupek jest taki sam lapy przekladasz od swojego i ok.
Lulek Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Łapy i cały osprzęt, turbo, kolektory, filtr paliwa, weze wodne itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się