ingolstad Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Witam, tak jak w temacie objawami jest szarpanie auta podczas przyspieszania zamiast płynnego nabierania prędkości. Diagnoza postawiona przez jednego z mechaników - "pompowtryski do regeneracji" - nie podłączył nawet kompa pod złącze OBD! Zamiast płacić grube "miliony" postanowiłem zaopatrzyć się w kabel i program do diagnostyki VAG-COM. Silnik przed podłączeniem do komputera nagrzany do zakresu temperatur optymalnych. Pomiar bez obciążenia odbiornikami na paliwie klasy premium (Shell V-Power Diesel). Brak błędów w pamięci sterowników. - Odczyty bloków pomiarowych na wolnych obrotach biegu jałowego (zdjęcia 1-2). - Odczyty bloków pomiarowych na pierwszym biegu w zakresie obrotów od 1000 do 3000 rpm (video). Proszę o informację osoby z większym doświadczeniem od mojego dotyczące diagnozy w oparciu o powyższe dane. 20210627_235644.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ingolstad Opublikowano 6 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Mógłby ktoś chociaż zerknąć i dać odpowiedź w jednym zdaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) Po pierwsze przeczytaj wątek jak prawidłowo zrobić logi. Z tego co tu wrzuciłeś można by wnioskować że pompki już mają dość, ale zacząłbym od wymiany uszczelnienia i wyczyszczenia, dogięcia kolektorów. Jak to nie pomoże to pompki do wymiany/regeneracji. Edytowane 10 Listopada 2021 przez machina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się