Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.8T AVJ 150km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od paru dni auto zwariowało. Ciężko odpalić go na benzynie, jeśli już odpali to przy przyspieszaniu szarpie. Zrobiłem logi według instrukcji w necie. Nie jestem specjalistą, ale z problemami chciałbym radzić sobie sam. Dodam, że praca na LPG jest wzorowa nic się nie dzieje. Widzę, że wartości są nie takie jak powinny być, ale co za to odpowiada już nie wiem. W linkach wysyłam logi. Z góry dziękuje i proszę o wyrozumiałość.

002+033

003+020

115+118

 

 

Opublikowano

Pompa paliwa kaput. Poza tym logi się robi do 6tys przynajmniej, to nie diesel, że do 4.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
33 minuty temu, przem8 napisał:

Pompa paliwa kaput. Poza tym logi się robi do 6tys przynajmniej, to nie diesel, że do 4.

Wiem, ale nie pozwalały wczoraj na to warunki, zapomniałem dodać, że w ciemno obstawiałem że to pompa paliwa więc od razu ją wymieniłem, ale nic się nie poprawiło logi robione na nowej pompie, na starej efekt taki sam.

Opublikowano (edytowane)

To sprawdz cisnienie paliwa i szczelnosc dolotu. W filtrze jest regulator więc może się zepsuł i powtorz chociaz 2+33 do 6tys.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
W dniu 13.07.2021 o 07:08, przem8 napisał:

To sprawdz cisnienie paliwa i szczelnosc dolotu. W filtrze jest regulator więc może się zepsuł i powtorz chociaz 2+33 do 6tys.

Szczelność dolotu sprawdzona, wszystko ok. Regulator ciśnienia paliwa jest u mnie w filtrze, który wymieniłem rok temu, możliwe, że padł? Dodam, że zauważyłem najgorsze szarpanie występuje w momencie, gdy przyspieszam powiedzmy na pół gazu, odpuszczę i znów dodam gaz to praktycznie samochód nie jedzie.

Wrzucam logi

 02+033

115+118

Opublikowano

Dalej obstawiam, że problem jest  z paliwem. Zadługie czasy wtrysków. 

Opublikowano
30 minut temu, przem8 napisał:

Dalej obstawiam, że problem jest  z paliwem. Zadługie czasy wtrysków. 

Sprawdzę jeszcze ciśnienie paliwa.

Opublikowano

Ciśnienie zmierzone, w ogóle nie trzyma ciśnienia na zapłonie podpompuje do 2.5bar i od razu schodzi do zera. Gdy chodzi maksymalne ciśnienie na wolnych 2.5bar, zgasze znów spada do zera. Jutro wymienię filtr z regulatorem jeśli to nie to, to poszukam na pompie paliwa czegoś np. pęknięty wężyk, dobrze myślę?

Opublikowano

Albo taka pompa paliwa... 

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Albo taka pompa paliwa... 

Ale ten sam efekt był na starej i jest to samo na nowej ... Całej pompy nie wymieniałem tylko wkład

Opublikowano

@przem8 dzięki wielkie za wskazówki, filtr wymieniony chodzi jak trzeba, w moim przypadku padł regulator .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...