krzysziek_1710 Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Witam. Czy może ktoś miał podobny przypadek i jest w stanie coś podpowiedzieć... W moim audi, silnik 1.6, przy lekkim obciążeniu (włączona klimatyzacja w upalny dzień, skręt kierownica na parkingu) zaczynają delikatnie falować obroty oraz wydaje mi sie że zrobił się bardzo czuły przy ruszaniu, tzn. trzeba dodać więcej gazu żeby ruszyć. Przepustnica wyczyszczona na błysk, świece nowe, przewody nowe, cewka nowa. Coś może jeszcze na to wpływać? Objaw jest za równo na LPG jak i na pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Przy klimie ma ciężej i to raczej normalne. Poza tym przy kręceniu kierą w miejscą na jałowych to też normalne, że zafalują obroty aby potem się wyrównać. Problem by był jakby spadały do tego stopnia, że mogło by auto zgasnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaaZZ Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Mam ten sam problem od 2ch lat i nie potrafię go rozwiązać. Oczywiście że te falowanie i brak mocy nie jest normalny. U mnie nieraz jest blisko zgaśnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysziek_1710 Opublikowano 8 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Po dłuższym czasie udało mi się rozwiązać problem z obrotami silnika. Wcześniej nawet silnik potrafił zgasnąć przy dojeżdżaniu do świateł. Wymienilem przepływomierz i trochę jakby pomogło ale nie do końca. Przyjrzałem się pod kątem lewego powietrza i na biegu jałowym na odpalonym silniku odłączyłem dolot przy przeplywce i zatkalem ręką a silnik nie zgasł bo zaczęło zasysać powietrze z odmy. Wymienilem odmę i znowu sytuacja się poprawiła ale też ideału nie było. Później znowu zrobiłem test lewego powietrza taki sam jak wcześniej i co prawda, po zatkaniu dolotu silnik zgasł ale dalej słyszałem syczenie i jak bardziej się przyjrzałem to zauważyłem przerwany ten mały przewodzik co idzie z przepustnicy do listwy wtryskowej. Po wyeliminowaniu nieszczelności, przy dojeżdżaniu do świateł silnik utrzymuję obroty bez najmniejszego zachwiania wskazówki na obrotomierzu, lepiej się rusza a przy kręceniu kierownica w miejscu obroty nie falują. Jeżeli ktoś ma podobny problem z obrotami to niech sprawdź wszystko dokładnie pod kątem lewego powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się